Volgers

vrijdag 24 april 2015

Olba-tussendoortjes VII...

Goedemorgen!


Vandaag ga ik op de artistieke manier...haha.
Ik zie met regelmaat zulke mooie kaarten met washi-tape voorbij komen, dat ik me daar ook eens aan wilde wagen...

Zo gezegd, zo gedaan en een setje van een paar leuke rolletjes gekocht.

En toen...???
Toen wist ik het dus écht niet, haha.
En ben ik maar in het wilde weg, gaan knippen, plakken, leggen, embossen, stansen en weet ik wat nog meer.

Uiteindelijk is dit het resultaat, gecombineerd met de mooie vlinders van Olba



Zelf denk ik dat ik de rolletjes maar hou voor het dichtplakken van enveloppen, dit is toch niet zo mijn ding...of wel???

Dat was het weer voor deze week, kom je zondag nog even langs?
Dan staat er weer wat leuks op mijn blog...:-)

Goed weekend!
Creatieve groetjes, Gaby 

.

55 opmerkingen:

  1. Tolle Karten, das Washi-Tape macht sich sehr gut darauf und die Schmetterlinge sind wundervoll.

    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartjes Gaby!
    Hier liggen ook een paar rolletjes maar voor mij is het niks.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou ik heb er aardig wat van die washi tape maar ik gebruik het nooit.
    Maar als ik deze kaarten zo zie dan zeg ik toppie gaby ze zijn erg leuk geworden.

    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn erg mooi! Ik weet ook niet wat ik met die tapejes moet...Maar bij jou is het erg mooi geworden! Ik zou er mee blijven werken als ik jou was! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn mooi ! Ik heb ook tape maar nog nooit gebruikt. Jij bent er wel goed in !!!
    Het past allemaal heel goed bij elkaar.
    Groetjes,
    Elfje
    PS Bedankt voor al de verjaardags wensen die je achter liet !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn toch wel leuk hoor Gaby.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ha ha oh Gaby als ik dit hier allemaal lees, ook ik behoor tot het clubje van rolletjes washi hebben liggen maar niet gebruikt en niet weten wat ermee aan te vangen. Ik moet zeggen jouw in het wilde weg knippen, plakken, embossen etc heeft wel aardige en mooie kaartjes opgebracht hoor.
    Groetjes
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Prachtige gaaave kaarten geworden...ben een grote fan hiervan!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer eens een ander ontwerp ...
    Vind de paarse tint heel mooi ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch wel heel erg mooi !!! Bij anderen ziet het er altijd heel erg kunstig uit en bij jou dus ook. Als ik zelf ermee aan de slag ga vind ik het ook niets.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toch knap dat je dit hebt kunnen maken! Ziet er leuk uit vooral de kleurtjes. Heb zelf met de rolletjes in mijn handen gestaan, is niets voor mij denk ik.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Knap gedaan Gaby...toch weer een duwtje om de vele rolletjes die ik heb eens op een kaart te gaan gebruiken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou de rolletjes zeker vaker gebruiken want het zijn 2 prachtige kaarten geworden.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind je kaarten erg leuk geworden. Zelf heb ik nog nooit met die tape gewerkt, heb er ook niets van in huis. Jij kan het best vaker doen hoor, ziet er mooi uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk gedaan, 2 mooie kaarten zijn het geworden.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby,
    ook ik heb die eens aangeschaft en..niks mee gedaan..
    Ik vind je kaartjes heel mooi geworden,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Misschien niet zo je ding, maar ze zijn wel erg leuk, Gaby!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vind dat washi tape ook niet mijn ding hoor Gaby, toch heb je er prachtige kaarten van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Gaby ik vind dat je de washitape super leuk hebt verwerkt! Het zijn echt prachtige kaarten geworden :) Zelf heb ik helemaal niets met washitape ... ook niet mijn ding hihi ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jouw combinatie is toch mooi geworden: tekst, embossing, vlindertjes - alles lijkt voor mekaar gepast gemaakt!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zou zeggen geslaagd! Het is een mooi geheel geworden! Toppie!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vind ze allebei erg leuk geworden, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ze zijn erg leuk geworden.
    Het is je goed gelukt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze zijn gewoon erg mooi geworden Gaby. Ook hier liggen rolletjes washi tape voor het geval dat ik ze eens wil gebruiken. Een enkele keer is het dan een kaartje met wat washi tape en bijvoorbeeld één stansjes en één stempel maar dat is mijn manier om het op te maken. Gaat alleen heeeeeeel lang duren zo ;-)

    Mooie kaarten!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hier idem dito heb ze ook liggen en een maal gebruikt maar dan voor overgang van bijv embossen en gewoon kaart of dp en kaart. Maar hoe jij het gebruikt hebt is ook leuk en ze zeggen oefening baart kunst dus gewoon door blijven gaan...
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Niks mis mee hoor! Ik vind je kaarten hartstikke leuk!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind je kaartjes goed gelukt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Gaby! Both of these are so BEAUTIFUL!!!

    Wishing you a lovely weekend!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaartjes zijn het geworden Gaby - moeilijk hoor dat washitape, hier liggen er veel maar ook helaas nog weinig mee gedaan - wie weet - ik kreeg in ieder geval inspiratie van je kaartjes ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Toch zijn het wel mooie kaarten geworden hoor! Er zijn zoveel soorten washitape, ik denk dat het patroon of de afbeelding heel bepalend zijn voor wat je ermee kunt doen. De keren dat ik het gebruikt heb, was meer als extra detail of versiering.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  31. I think this is a very pretty card! I like to use washi tapes, but usually only use little bits at a time. the more you play with it the more you will become comfortable with it. it just takes a bit of practice, like anything else. :)

    enjoy your weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoezo niet jouw ding. Ze zijn hardstikke gaaf Gaby, ik ben vooral fan van de bovenste, die klopt voor mij helemaal en wat een mooie kleuren...
    Van mij mag je vake op de "artistieke" toer gaan hoor..LOL..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Verstand op nul, lekker plakken en freubelen en wat een mooie kaarten zijn hieruit gekomen
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtig gemaakt Gaby!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Washi-tape is zo veelzijdig, je kan er echt geen fouten mee maken. Iedereen gebruikt op z'n eigen manier.
    Ondanks dat het toch niet helemaal je ding is, heb je er wel een paar verrassend leuke kaartjes van gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gorgeous card Gaby, love your design and the beautiful colours you have used..Hugs Lozzy x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Toch is het je gelukt om er twee hele mooie kaartjes mee te maken Gaby....ik kijk uit naar je volgende kaartjes met washi-tape!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  38. These are both really gorgeous Gabi,I love the honeycomb embossing
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heel leuk. Die achtergrond blijft geweldig!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik vind ze wel leuk hoor, zonde om ze alleen nog maar voor je enveloppe te gebruiken!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Leuk gedaan! Soms moet je zelf even wennen aan iets nieuws, maar ik zou het tape zeker op je kaarten blijven gebruiken!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Gaby
    Het zijn toch zeker mooie kaarten geworden. Zonde van de tape gezien je mooie creatie`s.
    Groetjes Lil

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Prachtige kaartjes Gaby !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  44. ik vind je kaartjes erg goed geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. wat een prachtige kaartjes Gaby, heel stijlvol en ieder weer zo verschillend.
    leuke achtergrond heb je gemaakt met deze stansen.
    ik heb meer linnen tape en gebruik het eigenlijk alleen op doosjes die ik maak, maar jou kaartje is echt heel mooi.
    liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Gaby,
    Wat zijn deze kaarten super leuk geworden en dat terwijl het een experiment was, nou dat is zéér geslaagd hoor!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Het is je toch prima gelukt om de washi-tape te verwerken op je kaart. ...dus gewoon doorgaan met experimenteren.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat heerlijk herkenbaar. Hier liggen ook allerlei leuke rolletjes tape maar ze worden vooral gebruikt door mijn dochter om haar gekafte boeken van school mee op te leuken. Toch vind ik deze kaarten heel geslaagd hoor, dus je kunt het gewoon nog eens doen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hihi, hier ook heel herkenbaar, ik heb een paar jaar terug ook leuke rolletjes washi tape gekocht en die liggen er nog steeds, nooit wat mee gedaan. Jouw kaarten vind ik heel mooi, vooral je kleuren gebruik vind ik super

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Jawel hoor, je hebt het heel mooi verwerkt.
    Ik hou er wel van, van die tape.....je kunt er even snel een kaartje mee maken, zo handig.
    Maar, inderdaad, je enveloppen dicht plakken geeft ook een leuk effect.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen