Volgers

donderdag 2 april 2015

Liebster Award...

Hallie hallootje!
Wat is de Liebster Award?
Dit is een virtuele award voor beginnende of kleine bloggers om de persoon achter het blog beter te leren kennen en om aan te geven dat je zijn/haar blog echt de moeite waard vindt. 
De regels:
Je bedankt de persoon die je genomineerd heeft en plaatst een link naar zijn of haar blog.
Je beantwoordt de 11 vragen die je hebt gekregen bij de nominatie.
Je nomineert zelf 5 tot 11 andere bloggers en brengt hen op de hoogte.
Je mag zelf niet terug genomineerd worden.

Dit zijn de 11 vragen die ik kreeg van Petra (Petra, dank je wel voor deze nominatie, ik voel me zeer vereerd!):


Waarom ben je een blog begonnen?
Tsja, waarom eigenlijk? Ineens zat ik midden in blogland…


Omschrijf jezelf in 3 woorden.
Busy bee, creatief en spontaan


Wat zou je nog graag willen kunnen of leren?
Geen flauw idee…


Wat voor werk doe je?
???


Wat doe je naast bloggen nog meer?
Ik zet me al dik 4,5 jaar in voor Stg. Kika met de verkoop van mijn kaartjes, ik draai hobbybeurzen met regelmaat, ik werk samen met Hobbyhandig en blog ook voor hen elke woensdag, ik werk samen met Olba Products, ik zit in 3 designteams, ik maak veel bestellingen…, moet ik nog ff doorgaan? Je ziet, teveel om op te noemen…


Op welke creatie van jezelf ben je het meest trots?
Oei, ik pronk niet met mijn eigen creaties…de complimenten van anderen maken me trots…:-)

Wat staat al heel lang op jouw to do list, maar ben je nog niet aan toe gekomen? 
???

Wat lees je het liefst op een blog?
???


Hoe ziet jouw ideale vrije dag eruit?
Knutselend, het liefst met een zak drop binnen handbereik…:-)

Wat is jouw grootste verslaving?
Ehhh…knutselen of drop???


Wat zijn je grootste doelen/dromen?
Nog meer bereiken als wat ik inmiddels al bereikt heb…





Ik nomineer graag de volgende personen voor de Liebster Award (in willekeurige volgorde), zo lastig…:


Omdat ik vind dat zij wel wat volgers kunnen gebruiken…


 Omdat ik hun werk zo enorm waardeer!



Dit zijn mijn vragen voor jullie: 


Waarom ben je een blog begonnen?
Omschrijf jezelf in 3 woorden.
Wat zou je nog graag willen kunnen of leren?
Wat voor werk doe je?
Wat doe je naast bloggen nog meer?
Op welke creatie van jezelf ben je het meest trots?
Wat staat al heel lang op jouw to do list, maar ben je nog niet aan toe gekomen?
Wat lees je het liefst op een blog?
Hoe ziet jouw ideale vrije dag eruit?
Wat is jouw grootste verslaving?
Wat zijn je grootste doelen/dromen?

Jullie zijn niet verplicht om deel te nemen, maar misschien vinden jullie het leuk om in de spotlights te staan…:-)


Creatieve groetjes, Gaby



4 opmerkingen:

  1. Oh Gaby wat ontzettend leuk dat jij mij nomineert! Ik voel me zeer vereerd!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartelijk dank Gaby dat je mee doet aan deze Award. Erg leuk je antwoorden op de vragen te lezen en je daarmee weer iets beter te leren kennen.

    Ik wens je alvast een fijn weekend en tot na pasen (wij gaan deze dagen lekker uitwaaien aan het strand)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel Gaby, ik vind het heel leuk dat je aan mij hebt gedacht.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen