Volgers

maandag 20 april 2015

Baby geboren...

Goedemorgen!


Welkom Ballie, leuk dat je mijn volger bent geworden, nog leuker dat ik je gisteren ontmoet hebt!!!
Geniet van mijn creaties...


Mijn nagelstyliste is bevallen van een dochtertje, reden voor een kaartje natuurlijk.
Onderstaande hanger had ik nog op voorraad, en maakte er een bijpassende kaartje bij.



Leuk kraamsetje, toch?

Ik laat het kaartje meedoen aan de challenge bij:

Challenge 307: quick and easy does it

én

Challenge 234: favoriet en waarom 
(een mooie mal voor veelvuldig gebruik, heb em de laatste tijd vaak in mijn handen...)

Geniet er weer van, zou ik zeggen...:-)
Tot morgen en een fijne dag.

Creatieve groetjes, Gaby



38 opmerkingen:

  1. Wat een leuk setje Gaby....zeker een mooi cadeautje!
    groetjes en een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief! Ook van dat bolletjeslint gebruikt net als ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig babykaartje, soms zoeken we het wel eens te ver hé, dit is gewoon af, en toch eenvoudig! Ik vind dit super!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje en hartje !!!
    Ze passen perfect bij elkaar ... Wat leuk !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk zo...dat hartje en het kaartje. Ik vind het badeendje ook echt schattig :-)
    Ook erg mooi dat de kaart zo rustig is. Daar hou ik wel van.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat is ie leuk Gaby,heb het eendje ook al een paar keer in mijn handen gehad in de hobby winkel, en als ik zie hoe leuk jij hem heb gebruikt!Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kraamcadeau heb je op deze manier !!!!
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk setje zo! Heel erg mooi en lief! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuk kraamcadeautje zo bij elkaar...
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan met de naam op het lieve kaartje ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig setje! Mooi persoonlijk gemaakt.
    Fijne week, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kraamsetje Gaby.
    Gr Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gaby,
    wat heb je een prachtige kraam cadeautje gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, wat een gaaf setje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief kaartje!!! Leuk dat je meedoet met de cards&scrapchallenge.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tof setje,Gaby. Schattig kaartje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuke creatie Gaby!

    Lieve groeten,
    Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk setje. Daar zal ze vast blij mee zijn.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Gaby,
    superleuk kraamsetje !

    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat en lief setje, Gaby. Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuk schattig setje Gaby - helemaal super gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Cute creations.
    Thank you for sharing at Allsorts Challenge, good luck;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke hanger en bijpassend kaartje! Gefeliciteerd Gaby met je gewonnen prijs bij de Hobby Vision challenge.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je de laatste tijd leuk kaarten gemaakt zeg! Ik heb eens even teruggekeken, het zijn stuk voor stuk bjoeties. Ook dit setje ziet er super uit.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een superlief setje heb je voor Britt gemaakt!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is echt een heel scheetig setje geworden.
    Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat zijn die eendjes leuk he? Prachtig setje geworden. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. TE leuk dit.
    Mooi, dat kaartje erbij.
    Heb je leuk gedaan Gaby.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart hoor! Bedankt voor het meedoen met Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen