Volgers

donderdag 26 maart 2015

Week 13...

Goede donderdag-ochtend,


Het is weer Kerst, dat gaat snel...:-)
Vlak na de feestdagen ga ik altijd 'stropen', en vind je in de winkels altijd de leukste dingen voor op je kaarten.

Zo ook onderstaande houtjes met tekst. Ik kocht ze voor...je gelooft het niet...3 stuks voor € 0,50. Lachuh!!!

Ik maakte er voor deze week deze kaartjes mee:

(Kerstkaart 51)

(Kerstkaart 52)

(Kerstkaart 53)

Weer eens even wat anders, toch?

Geniet ervan! 
Morgen ben ik er weer met een paaskaart, haha...:-)

Creatieve groetjes, Gaby DT 52 Weeks to Christmas

-------------------------------------------------------------------------------------------------

PS: ik kom er dus net achter dat het alweer de laatste donderdag van de maand is, ik leef nog een week terug...

Dat houdt dus in: een nieuwe challenge, die deze keer bedacht is door Janine.
Zij wil graag een ander modelletje kaart zien als vierkant óf rechthoekig.

Daar ik dus helemaal in de bonen ben met de datum, deze week van mij dus geen challenge-kaartje op thema...schaam schaam schaam...:-(
Volgende week zal ik alsnog ervoor zorgen dat er een kaartje in het juiste thema te zien is.

Mijn excuus!

35 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaarten heb je gemaakt Gaby. Leuk met de houtjes.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met die bloemen en dat houten labeltje !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gaby,
    als het een troost mag wezen, ik schrok er ook zo van dat de maand weer aan haar laatste donderdag toe is ...
    Je kaartjes zijn top, altijd fijn om zo'n leuke spulletjes te scoren voor een zacht prijsje ... ik vind je kerststerren ook erg mooi !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sfeervol met het hout ...
    Is weer eens iets anders ...
    Fijne donderdag ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuke kerstkaartjes! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He, ik doe dat dus ook. "Stropen" na de feestdagen. Het scheelt behoorlijk in de knip. En het is nog leuk ook.
    Erg leuk je kaarten weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is weer eens wat anders. Mooi Gaby!
    Lia, DT 52 weeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer leuk uit! Het is altijd leuk om iets in de uitverkoop te kunnen kopen helemaal voor jou die zoveel maakt en verkoopt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig met de houten elementjes Gaby!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gaby,
    wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt, ben ff druk geweest en zie nu dat je weer héél veel hebt geplaatst en allemaal erg leuk. Het geboortedoosje vind ik super. En de houten labels met teksten zijn zóó leuk, wat een geluk dat je die zo goedkoop hebt kunnen scoren :-)
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke serie kerstkaartjes is het weer geworden Gaby - prachtigmooi rond die houten labelletjes gewerkt en ik vind ze super!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke reeks labels, erg mooi gedaan met al die bloemen.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gaby,
    inderdaad een koopje en ze passen zó mooi op je kerstkaarten, super gedaan,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige serie kerstkaartjes, Gaby.
    Mooi hoor.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. a wonderful creation to Christmas....

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Even weinig tijd gehad om te bloggen en ik zie dat ik al weer veel moos bij je gemist heb. Wat een prachtige kerstkaarten, supermooi.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Soooo schön! Bei mir weihnachtet es jetzt auch ;o)
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Misschien niet het juiste thema, maar wel erg leuk, Gaby!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het zijn weer prachtige kerstkaartjes.
    Groetjes van Marian/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig zijn ze Gaby.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey, dat doe ik ook altijd!!
    Ik koop het hele jaar door spullen die ik altijd nog eens kan gebruiken, maar dan wel GOEDKOOP (Ooooh, ik hou van goedkoop!!)
    Jij hebt echt te gekke houten labeltjes gekocht zeg, staan mooi op die kaart.
    Goed(koop) idee.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke creatie Gaby.
    Groetjes van Veerle ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super leuke creatie Gaby.
    Groetjes van Veerle ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi je kerstkaartjes Gaby....zo mooi die houten accentjes en dan ook nog voor een habbekrats kunnen konen,,,dat ik al helemaal leuk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke serie kerstkaartjes Gaby

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie serie kerstkaartjes heb je weer gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke serie kerstkaartjes heb je gemaakt. En een goed idee om na de feestdagen op strooptocht te gaan. En wat kun je toch veel spulletjes op een kaart gebruiken.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit is toch een ander model, of ben ik nou gek?
    Of moet het echt een kaart zijn ipv een creatie??
    Ik vind doe houten dingetjes te gek!
    Leuk om zoiets zo voordelig op de kop te tikken
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ze zijn weer zo mooi je kaarten Gaby, je bent een slimme meid om na de feestdagen te gaan struinen in de winkels, de houtjes zijn super gaaf.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuke kerstkaartjes Gaby.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen