Volgers

donderdag 19 maart 2015

Week 12...

Morguh,

Alweer donderdag, alweer tijd voor Kerstkaartjes.
Leuk dat jullie al zo trouw meedoen!

Mijn bijdrage deze week is 'simpel'.
Ik kocht begin dit jaar, vlak na de feestdagen, een kant-en-klaar-kitje-voor-kids...haha...:-)
Voor een euro kon ik daar 6 kaartjes van maken. Ik kocht ze niet vanwege het geld, maar om de leuke vogeltjes en hertjes die erin zaten...:-). So cute!

Lang heb ik gedacht om ze op mijn eigen manier te verwerken, maar waarom niet eens een paar simpele kaartjes ertussen?
Immers zat alles in het do-it-self-kitje (zelfs enveloppies erbij), en zo ontstonden deze kaartjes. De figuurtjes heb ik iets opgehoogd met foam, om er toch wat diepte in te brengen.

Dit is mijn bijdrage voor deze week:

(Kerstkaart 45)

(Kerstkaart 46)

(Kerstkaart 47)

(Kerstkaart 48)

(Kerstkaart 49)

(Kerstkaart 50)

Simpel of niet...ik vind ze so cute...:-). En ja, soms schuilt er nog een beetje kind in me...

Benieuwd naar jullie creaties vandaag.
Ik kom strakkies een rondje maken.

Fijne dag en creatieve groetjes, Gaby DT 52 Weeks to Christmas




51 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, Gaby !! Inderdaad kei cute....
    De kaart heb je ook mooi afgerond.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartjes zijn prachtig Gaby....simpel kan ook heel erg mooi zijn zie je wel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie strakke kaarten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die Karten sind wunderbar geworden, so schöne Motive!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaby ze zijn echt té cute ! Je hebt groot gelijk hoor dat je de kit gekocht hebt ! Heel schattige kaartjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Misschien eenvoudig, maar daarom niet minder mooi! Leuke kaartjes Gaby!
    Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schattige kerstkaarten.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke kerstkaartjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat was een goede aankoop Gaby. Leuk!!
    Lia, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is leuk Gaby! Hoog cut-gehalte, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superschattige kaartjes, het hartje is ook erg leuk! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helemaal met je eens.....ze zijn erg cute!!! Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn echt superleuk hoor. Misschien wel door de eenvoud. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaartjes, Gaby.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie serie kerstkaartjes voor
    kindertjes Gaby , erg leuk gedaan !!

    Hobbygroetjess Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Gaby. Wat weer een leuke serie. Heel lief zijn deze kaarten. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat zijn dat een serie schattige kaartjes Gaby....heel leuk gedaan ...en zo'n koopje kan je toch niet laten liggen....TOPPIE!!!

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige serie wee,r bezig bijtje hihi!! Mooi gemaakt.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. nou dit zijn toch mooie kaartjes geworden
    het mag dan simpel zijn maar niet minder mooi hoor
    zo heb je er in no-time weer een mooie serie bij

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. These are fabulous sweetie, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi gemaakt, Gaby,
    grappige figuurtjes en mooi achtergrondpapier,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hartstikke leuke serie kerstkaartjes heb je weer gemaakt Gaby - ik vind ze super.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super schattige serie kerstkaarten Gaby! Het verhaaltje over het ontstaan van de kerstkaarten is leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi gaby,
    het is bijna een spelletje...
    zoek de verschillen op de kaartjes!
    Heel leuk gemaakt
    enne dat kind in je, vooral blijven koesteren!!!!
    zo mooi als een kind zich kan verwonderen, toch?
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hey Gaby,

    Makkelijk mag ook een keer hé! En hebben we niet allemaal dat kind nog een beetje in ons zitten? Heel erg herkenbaar hoor!!
    En je hebt er meteen weer een serie van 6 bij, super toch!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Laat jij maar lekker kind zijn en van die leuke kids spulletjes kopen, ik vind ze enig Gaby. Leuk dat je deze week ook weer erbij bent, bij 52 WTC. groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik vind het ook super ! Lief en mooi en jij hebt er plezier aan , dus geslaagd !! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dat is prachtig, als je nog een beetje kind kunt zijn, Gaby! En die voorgedrukte kaartjes zijn soms gewoon lekker om te doen.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gaby eles são lindos, delicados, amei!

    Parabéns, são perfeitos!!!

    Beijos, Mynda!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat 'n leuke kleine kaartjes! Liefs,
    Sarah
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja helemaal top hoor dat mag er ook tussen zitten want die zijn wel heel mooi Gaby.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het zijn inderdaad schattige CAS kaartjes. Vooral de plaatjes met het hertje zijn erg lief om te zien.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schattige kerstkaartje Gaby!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Meer moet dat niet zijn, heel leuke CAS kaartjes Gaby !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heayz,,

    wat een leuke kaartjes

    groetjes Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. leuk zijn ze wel maar ook kinderlijk in dat geval voor een gezin met kinderen die vinden dat wel leuk.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. het zijn inderdaad echte cuties! Ik denk dat ik ook gevallen zou zijn voor het vogeltje en het leuke bambi'tje...
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Simpel of niet......ik vind ze stuk voor stuk erg leuk.
    Die met die hertjes hebben mijn voorkeur, die zijn echt lief.
    Mooi hoor en weer lekker opgeschoten met deze serie erbij.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ze mogen dan eenvoudig zijn... Ze zijn wel superleuk!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Enige kaartje! En dat zijn er wel meer dan mijn twee kaartjes...hihihi.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Zijn superschattig en soms is simpel ook gewoon goed. Wat zeg ik soms kan het zelfs mooier zijn.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  43. En dat voor 1,- euro geweldig toch!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ze zijn super-cute en dat voor dat geld...ik vind ze héél leuk ;o
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen