Volgers

woensdag 25 maart 2015

Spiegel...

Goedemorgen!


Van de week heb ik een MDF-spiegel gepimpt.
Misschien een tikkeltje 'kitsch', maar ik wilde heel veel bloemen erop verwerken.
En lekker laten knallen in de kleuren geel/roze/paars.

Je moet ervan houden...

Mijn spiegel laat ik meedoen aan de challenges bij:

Challenge 138: anything goes (als tweede inzending)

én

Challenge 38: Spring or Easter

én als vierde inzending bij:

Challenge 8: Ostern/Frühling

én

http://buckwellscraftychallenge.blogspot.co.uk/
Challenge 6: Flowers


Dit is mijn inzending:

(klik op de foto om te vergroten)

De spiegel (ca 35 x 25) is eerst bekleed met aluminiumfolie, daarna opgesierd.
Het was best een werkje om alle bloemen goed op elkaar afgestemd te krijgen.

MD: Creatables LR 0294/0295 (rozen), Creatables LR 0167 (G-sleutels), Creatables LR0333 (badeend), Craftables CR 1234 (klokken), DF3404 (honingraat).

Alleen het vogelhuisje rechts boven is van Joy Crafts 60003/0034

Het woord is weer aan jullie...:-)
En morgen ben ik er weer met een Kerstserie...

Fijne dag, creatieve groetjes Gaby



41 opmerkingen:

  1. Ziet er een crea uit waar je je echt in uitgeleefd hebt! Ziet er lekker fleurig uit! Wou dat ik die eens van dichtbij kon bekijken: zie heel graag bloementoefjes, maar vind die zo moeilijk om te maken... Helemaal geen probleem voor jou!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie creatie heb je gemaakt, lekker vol en van alles te zien.
    Je mag vast weer meteen naar de winkel om bloemetjes te kopen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel vrolijk uit, Gaby.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is erg bont en vol Gaby ;-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een kleurrijk en mooi werkje ...
    Past zo in de lente thuis met de bloemetjes ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorjaars creatie heb je ervan gemaakt met al de bloemetjes.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er heel gezellig uit met al die bloemetjes!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker kitsch en kleurrijk ik hou der zo van!!
    Gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een bloemrijk geheel, Gaby!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind 'm heel mooi geworden, lekker vrolijk en inderdaad veel bloemen.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nice :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wel leuk al die fleurige bloemetjes Gaby. Je kan er zo nog mee meedoen bij onze maart challenge bij Buckwells. Het thema is Flowers dus ....
    Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super vrolijke decoratie Gaby...prachtig al die bloemen....een echt kunstwerkje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby,
    je hebt een prachtige creatie gemaakt en je helemaal uit geleefd,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Gaby, ik vind al die vrolijk gekleurde bloemen schitternd en dat plaatje in het midden maak het 100 % lief!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Spiegeltje, spiegeltje wat ben je superrr vrolijk en heerlijk vol!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke creatie, lekker vrolijk met al die bloemen!!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een kleurrijk mens ben je toch Gaby :-) prachtig al die kleuren en de bloemen echt prachtig!

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oo lekker vrolijk !!!
    Ik heb er heel wat bloemen op zitten.
    Dit vormt een mooi geheel
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry ik = je natuurlijk ...
      Hoe komt die 'ik' daar? lol
      Sorry hoor !!

      Verwijderen
  20. Leuk, Gaby, heel vrolijk en kleurrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een hele vrolijke en mooi opgewerkte spiegel Gaby.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ieder zijn ding voor mij een beetje to much....maar goed dat we allemaal anders zijn want dat maakt het bloggen juist zo leuk al die verschillende dingen die je ziet.
    Maar het ziet er zeker vrolijk uit Gaby

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sooo wundervoll gemacht!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind hem super hoor !
    Heel erg mooi gedaan, heerlijk met al die bloemen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi hoi Gaby,
    wat een kunstzinnige creatie!
    mooi van kleur en prachtig plaatje!
    Je mannenkaartje uit je vorige bericht vind ik ook weer enorm mooi!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Gaby,
    Wat een prachtige creatie Gaby .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtigmooie creatie Gaby - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtig gepimpt. Mooi met al die vrolijk gekleurde bloemen.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow Gaby, this is so gorgeous I love all the detail
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo hee, dat zou mij iets te druk zijn. Zou nog steeds niet weten of mijn haar goed zat, omdat ik elke keer naar de mooie versieringen zou kijken!
    Hihihi....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een dotje van een creatie Gaby, er is zoveel op te zien.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een bloemenpracht! Supermooi gedaan.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ohhh schitterend gedaan Gaby,
    prachtig !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wow beautiful, really pretty with your design and love all the flowers..Thank you for joining us at Buckwells Crafty Challenge and hope you would like to join us again soon. Good luck in draw..Hugs Lozzy x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. This is so pretty! Thank you for playing along at Buckwells Crafty Challenge. Sammy-x

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lovely creation and beautiful flowers
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen