Volgers

zaterdag 28 maart 2015

Open up mallen Joy...

Goedenavond!


Ik heb een probleempje, wie kan mij helpen?

Ik heb van de week de mooie open up mallen van Joy ontvangen (nav gewonnen bloghop), maar weet niet hoe ik ze moet gebruiken...:-(

Ik heb internet al afgezocht, ik heb op You Tube gekeken, maar kan niets vinden...
Heb zelf alle mogelijke combinaties geprobeerd, maar krijg het niet door de machine gedraaid.

Het enige wat in de beschrijving staat is dat ik plaat C en D moet gebruiken.
Ik heb een Big Shot, maar wat is plaat C en D? Ook dit kan ik nergens terugvinden.

Heeft iemand ervaring met de open up mallen van Joy in combinatie met de Big Shot?
Welke platen moet ik gebruiken en in welke volgorde?

Alle tips zijn welkom!!!


Bedankt alvast voor de moeite en voor het meedenken...:-)

Fijne avond, creatieve groetjes Gaby


7 opmerkingen:

  1. Ha Gaby, in dit bericht staat iemand die ze gebruikt in combi met de bigshot. Misschien kun je haar mailen:
    http://www.hobbyjournaal.nl/forum/79436/Open-up-mal-.htm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gaby heb je deze al bekeken?: https://www.youtube.com/watch?v=AvH4zIRBLmE
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En deze voor de volgorde bij Big shot: http://www.hobbycentraal.nl/downloads/werkbeschrijfing_big_shot_machine.pdf

      Verwijderen
  3. Hoi Gaby,
    ik heb ook Pop-up mal van joy
    met een vlinder en swirl ik heb een Double do
    en ik gebruik gewoon mijn grijze en blauwe plaat
    stansen gemakkelijk uit vind ik toch !!
    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan je helaas niet helpen, geen idee......
    Succes ermee en laat even weten of en zo ja hoe het gelukt is.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas ik kan je niet helpen!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Misschien helemaal niet zo gek maar waarom stuur je de mensen achter Joy! niet gewoon een mailtje met deze vraag. Zo gek is dat niet hoor...Zij zullen je vast en zeker een antwoord kunnen geven. Succes.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen