Volgers

vrijdag 6 maart 2015

Grote berg...

Goedemorgen!!!


Vandaag laat ik jullie zien waar ik de afgelopen week mee verrast werd.

Ook Marieke wilde een aantal van haar kaarten doneren voor Stg. Kika.
Hoe geweldig is dat?

Het was een flinke doos vol (49 stuks) en zie hier het resultaat:


Lieve lieve Marieke: heel heel hartelijk dank voor je geweldig donatie!!!
Je kaartjes gaan zondag mee naar de markt, en we duimen voor een goede verkoop!!!

Om haar te bedanken, maakte ik een leuke kaart voor haar die ze inmiddels al ontvangen heeft (hoop ik althans...), en ik hier dus gerust kan tonen.


Voor wat, hoort wat...toch?

Dit kaartje laat ik tevens meedoen als 2e inzending bij:

Challenge 71: gestanste tekst


Morgen ben ik er met iets heel bijzonders...
Kom je kijken???

Tot dan!
Creatieve groetjes, Gaby


----------------------------------------------------------------------------------------------------

A.s. zondag staat "Dol-fijne" Creaties op de voorjaarsbeurs in gemeenschapshuis 
D'n Binger te Meijel, van 11.00 tot 17.00 uur.

Kom je ook?


37 opmerkingen:

  1. Dat is toch wel heel lief van Marieke! En wat zijn het er veel! Veel succes op de beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ich freu mich so für dich, dass du schon wieder eine so grpße Spende bekommen hast! Da hoffe ich, dass am Sonntag der Verkauf richtig gut läuft!!!

    Und deine Dankeskarte ist sooo schön geworden.
    Viele Grüße und einen guten Start ins Wochenende
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, dat zij er veel zeg! Mooi bedankt kaartje!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gaby,

    Nogmaals geen probleem! En wat een leuk kaartje heb je gemaakt! Ik hoop dat ik hem vanmiddag door de brievenbus zie vallen aangezien ik hem nog niet gehad heb :P.

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Gaby,

      Zoals gezegd hij lag vanmiddag op de mat toen ik thuis kwam van werken, ben nog net niet naar de voordeur gesprint! Ontzettend bedankt voor het lieve kaartje en in het echt is hij nog mooier!

      Liefs,
      Marieke

      Verwijderen
  6. Hoi Gaby,
    wat leuk zeg zo'n volle doos voor het goede doel !
    Je hebt een erg mooi bedank-kaartje gemaakt !
    Veel succes met de verkoop zondag !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige doos met kaarten! En de jouwe is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super van Marieke, wat veel en lief van haar om ze te doneren..
    Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat attent van Marieke en wat heb jij ook nu weer een leuke kaart gemaakt Gaby :-)


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van een verrassing gesproken lieve Gaby ...
    Bedankt voor je lieve kaartje ...
    Het is helemaal mijn stijl ...
    Het staat gezellig tussen mijn brocante spulletjes ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat lief en wat een mooie kaart heb je voor gemaakt om te bedanken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous sweetie, love the colours too, hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat aardig is dat, Gaby! Je hebt er een schattig kaartje teruggestuurd.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ontzettend lief van Marieke! Het kaartje dat je voor haar hebt gemaakt is echt te schattig! Daar zal zij vast heel blij mee zijn :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super van Marieke!
    Wat een lieve kaart heb je voor haar gemaakt.
    Morgen kom ik terug hoor. Wat jij maakt is altijd bijzonder!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tof initiatief ! Ik wens je een fijne verkoopdag morgen en bedankt voor al jou toffe reacties op mijn blog !☆sarah☆

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig......en heel veel succes met de verkoop!!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat lief van Maartje, en van jou heel lief dat je haar bedankt hebt met dit prachtige kaartje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is zeker een hele berg. Leuk dat je een bedankkaartje voor haar hebt gemaakt. Is een lieverdje geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oeps...toch te vroeg geplaatst dit kaartje Gaby! Maar de verrassing voor Marieke zal er niet minder om zijn en wat een berg kaartjes zeg voor het goede doel!
    Je bedank kaartje is een beetje donker op de foto, maar is een heel lief BEDANK kaartje! Heel leuk dat je hiermee met de Challenge van Scr@p-Cards meedoet!
    Hopelijk een goeie dag morgen Gaby....succes!
    Groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een hoop kaarten heb je gekregen om te verkopen. Je hebt een mooi bedankkaartje gemaakt. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lekker hoor dat je weer zoveel kaartjes hebt gekregen voor Kika.
    En wat een lief kaartje krijgt ze terug van je!!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat gaaf dat Marieke dat gedaan heeft en wat lief dat jij direct zo'n schattig bedankje hebt gestuurd Gaby!! Ik heb nog steeds 0 voorraad, alles wat ik maak is voor iemand en gaat de deur uit maar mocht dat veranderen zal ik zeker hier aan denken want een berg kaarten in huis is het laatste wat ik wil!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat lief en mooie kaarten succes met de verkoop.
    je hebt een mooi kaart gemaakt om haar te bedanken Gaby.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is wel een hele mooie bijdrage voor Kika! Super zeg! Veel succes met de verkoop zondag en ook jouw bedankkaartje is een cutie!

    Fijn weekend alvast, groetjes, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi wat een mooi kaartje
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Good Morning Gaby, wow how wonderful of Marieke to donation all those cards. Your card design is just darling.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hi Gaby, ben weer terug van een paar dagen weg (was bij m'n zieke tante). Heb inmiddels je creaties van de afgelopen dagen bekeken en wow, wat heb je weer mooie kaarten gemaakt én gekregen,echt super! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie donatie van Marieke.
    Jouw bedank kaartje is heel leuk geworden!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart heb je weer gemaakt Gaby! Superleuk! Enne...je maakt me al nieuwsgierig hoor......dat je morgen met iets heel bijzonders komt......ik ben benieuwd....morgen eerst nog even een dagje werken, en daarna zal ik wel weer een blogrondje gaan doen!
    Fijne avond!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Geweldig lief van Marieke en je hebt een prachtkaart voor haar gemaakt.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super lief dat je zoveel kaartjes gekregen hebt !
    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, Gaby!
    Veel succes met de verkoop !!!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super lief dat je zoveel kaartjes gekregen hebt !
    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, Gaby!
    Veel succes met de verkoop !!!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw geweldig lief van Marieke om je zoveel mooie kaarten te sturen voor de verkoop. Succes met de verkoop.
    Je bedank kaartje voor haar is super mooi.
    Dankjewel voor het meedoen bij Scr@p-cards challenge blog.
    Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen