Volgers

dinsdag 17 maart 2015

Friends...

Goedemorgen!


De laatste tijd schud ik de challenge kaarten uit mijn mouw. Ik hoef het thema maar te zien, en ik zit vol inspiratie...

Mijn kaartje van vandaag laat ik meedoen aan de challenges bij:

Challenge: girlfriend

én

Challenge 302: flowers and pearls

Dit is mijn inzending:


Daarnaast leuk om te weten:

Bij Cards2Create was ik afgelopen week de random winnaar,
evenals bij Creative Corner
Bij Sennelier won ik de bloghop

Wat een prijzenfestival, het kan niet op...Heel erg leuk allemaal!
Cards2Create, Creative Corner en Sennelier: BEDANKT!!!

Benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden...ik lees het graag...:-)
Tot...morgen!

Creatieve groetjes, Gaby




47 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Gaby!!
    En proficiat met je gewonnen challenges/bloghop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je gemaakt Gaby !!!
    het is te zien dat je inspiratie hebt want je kaarten zijn schitterend.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super kaartje Gaby en gefeliciteerd met de noteringen!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is te zien Gaby ... wat een inspiratie ... geweldig mooi is je kaartje weer.
    Veel plezier met je prijzen en gefeliciteerd hoor ...
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waaw Gaby,
    je schudt ze niet enkel uit je mouw, ze zijn ook nog prachtig ! Heerlijk he als je zo overloopt van onspiratie en alles dan ook nog helemaal lukt zoals je het bedoelt !
    Ik ben al benieuwd naar je creatie voor morgen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk dat de inspiratie komt door het lente zonnetje ... heerlijk
    Dit kaartje vind ik fantastisch ... de kleuren, de lay-out ...
    Geniet vandaag van het zonnetje ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een bjoetie, Gaby.
    Wat een prachtige kleurencombinatie.
    Super!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk ! Het kaartje heeft een heel bijzondere nostalgische sfeer. Proficiat met je nominaties.
    Fijne dag ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A delightful card for our Flowers and Pearls theme Gaby, thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Woww, jij viel ff in de prijzen!!Proficiat ermee!!!
    Je kaart is ook weer een plaatje!!!erg sfeervol!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi met die bloemen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Driewerf hoera en gefeliciteerd met je 3 x winnen! Leuk kaartje ook weer, Gaby!
    Groetjes,
    Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Héél mooi vintage kaartje, proficiat met je winnende kaartjes!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Gaby! En gefeliciteerd.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje, Gaby! En gefeliciteerd met al je prijzen! Super!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie vintagekaart Gaby, super!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je vintage kaart geweldig mooi Gaby! Het jute/stof vind ik een super mooi detail om nog maar niet te spreken over de andere mooie details :) Echt prachtig! Heerlijk dat je zo vol inspiratie zit, dan kan ik lekker genieten van wat je allemaal plaatst :) Gefeliciteerd met je prijzen! Dik verdiend :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gaby,
    wat een mooie, vintagelook heeft je kaart, leuk dat kaasdoek als achtergrond, mooi plaatje en prachtig afgewerkt,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Gaby,
    Erg mooie kaart. Nee, bij mij komt de inspiratie niet zo maar. En zeker niet uit mijn mouw,daar komt weleens een aapje uit maar zeker geen inspiratie voor een challengekaart (haha).
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Man sieht, dass du vor Inspiration sprühst! Die Karte ist so wundervoll geworden!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi gedaan Gaby.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een pracht van een kaart Gaby - supermooi gedaan en een echte beauty!
    Leukkkkk dat je zo in de prijzen bent gevallen.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Altijd fijn als je vol zit met inspiratie en dan natuurlijk ook nog eens de tijd vind om er wat mee te doen. Dat laatste is meestal mijn probleem!

    Je kaartje is weer prachtig! Leuk om te zien dat je zoveel verschillende stijlen hebt!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Gaby,
    prachtig kaartje, heb je weer gemaakt,
    en wat leuk dat je toch zo in de prijzen bent gevallen!
    Je hebt het verdiend!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi kaartje weer Gaby...prachtig in die zachte kleurtjes
    en gefeliciteerd met je ereplaatsjes en prijsjes....super leuk voor je

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met je prijzen Gaby...en ook dit is weer een prachtige vintage kaart.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaart en gefeliciteerd met je prijzen!
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig kaartje Gaby. En proficiat met je prijsjes. Ik hoop dat je ze krijgt want niet iedere blog-eigenaar stuurt ze af heb ik al ondervonden.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Beautiful card Gaby. I love the rose die.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow dit is prachtig. Heel mooi deze prachtige, sfeervolle tinten. Super gedaan en gefeliciteerd met al je prijzen.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaart weer Gaby en gefeliicteerd met alle prijzen die je gewonnen hebt.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel erg romantisch, ik hou ervan.
    PRACHTIG dat (baby) roze met dat wit. Dat vind ik zo'n mooie combinatie.
    Erge leuke kaart Gaby.
    En gefeliciteerd met je prijzen, dat maakt het allemaal EXTRA leuk, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hele mooie kleurencombinatie, prachtige kaart. Leuk dat je zoveel inspiratie hebt, die is bij mij vaak ver te zoeken. En natuurlijk leuk dat je al die prijsjes hebt gewonnen, is net iets extra's

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterende kaart Gaby! Leuk die harten spelden erop.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw, wat ben je in de prijzen gevallen. Dat stimuleert meestal en bij jou helemaal, want je borrelt helemaal! Leuk weer dit kaartje!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Het lijkt wel prijzenslag bij jou, hihi Super leuk voor je hoor!
    Je vintage kaartje is een toppertje!!! Mooi gedaan Gaby!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Het ziet er weer mooi uit.
    En wat een geluksvogel om zo in de prijzen te vallen van harte1

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Mooie kaart,Gaby. Gefeliciteerd met je prijzen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lief kaartje, in top kleurtjes, Gaby.
    Gefeliciteerd met je prijsjes.
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Gaby,

    Leuk dat je mee doet met de CCC girlfriend challenge met je mooie vintage kaart!
    Succes in de trekking.
    Lieve groet, Linda (DT-CCC)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat gaaf en natuurlijk ook gefeliciteerd met je gewonnen prijzen :-)
    Echt verdiend Gaby!

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Beautiful !!! Thanks for joining us at Creative Corner!!! I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen