Volgers

vrijdag 13 maart 2015

Egeltje...

Goede vrijdagochtend,


Annemie en Marja, weer twee nieuwe volgers: heel hartelijk welkom, leuk dat jullie er zijn én geniet!


En alweer een week om...waar blijft de tijd?
Voor vandaag heb ik twee home-teksten gepimpt.

De eerste tekst laat ik meedoen aan de challenge bij:

Challenge maart: dieren

Dit is mijn (tweede) inzending:


En als we dan toch bezig zijn, eentje in herfst-stijl...


Welke vind jij leuker? Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste...
Ik hoor het graag!

Fijn weekend en morgen kom ik ook nog even langs, waarom niet...???
Geniet en see you!!!

Creatieve groetjes, Gaby



50 opmerkingen:

  1. De eerste!!! Super mooi hoor! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sie sind beide ganz wunderbar geworden, aber mein Favorit ist der zweite, ich mag die Version mit den Glückspilzen sehr.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze beide erg leuk, maar nr.2 het leukste!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide zijn ze erg leuk maar de paddenstoeltjes hebben mijn voorkeur.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het egeltje met de paddenstoelen vind ik zo mooi ...
    Waarschijnlijk omdat het weer mijn kleuren zijn ...
    Een fijn zonnig weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal geweldig!! Zijn allebei leuk, de eerste is wat fleuriger maar vind de paddenstoelen rand van de tweede ook wel goed passen bij de egel.
    Een fijne dag vandaag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Gaby,
    schitterende creatie!
    Wat leuk die paddenstoelen en het egeltje kijkt zo lief...

    Groetjes, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn allebei schattig Gaby, ik kan niet kiezen. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt Gaby!
    De eerste vind ik lente en de tweede herfst !
    Beide erg geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaartjes. Echt geweldig ! Ik vind de tweede het leukst. Die kleine vliegenzwammetjes vind ik super ! Groetjes ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gaby,
    ze zijn alle 2 heel erg leuk, maar de 2de met de paddenstoeltjes die is wel heel erg mooi!
    Liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga ook voor de tweede, maar ze zijn allebei erg leuk, Gaby!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beeldig Gaby en ik ga ook voor nummer 2!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk zoals je het woord home hebt gepimpt!
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind ze ook beide leuk maar de tweede net iets leuker. Mogelijk omdat daar iets meer kleur in zit door middel van de paddestoelen ;-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauwww Gaby
    Wat mooi!!!!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooh...ik vind ze alle 2 heel errrrrg mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar de 2e... die paddestoeltjes zoooooo schattig!

    Liefs,
    Diana
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gaby,

    Allebei superleuk. Maar nummer 2 is mijn favoriet.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig gedaan maar ik vind nr. 2 met de paddestoelen mooier (kleurrijker) groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohh wat leuk Gaby,nr.2 is super mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. LOVE your sweet creations Gaby, the image is gorgeous and lovely colours to compliment it....have a great weekend...xx aNNie
    {The Journey is the Start – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk, Gaby! Heb deze ook al eens gepimpt. Mooie dingen maak je. Leuk om nu bij jou te buurten.
    Groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig allebei hoor Gaby,ik kan geen keuze maken want ik vind ze alle 2 super, maar de 2e is een beetje herfstachtig vanwege de paddestoelen. dus daarom misschien 1. Maar eigenlijk maakt het niets uit hoor!!
    Gefeliciteerd met het winnen van de Cards2Create challenge.
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Gaby,
    Geweldig mooi ,allebei,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow Gaby, I love these, both are gorgeous
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Beide zijn leuk, de eerste is voorjaar met de (paas)haasjes en de tweede is herfst met de paddenstoelen.
    Prettig weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat zijn 2 prachtige decoraties Gaby....heel mooi opgepimpt ook....
    Super leuk!!!! gefeliciteerd met je prijsje.....veel plezier ermee....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Good Morning Gaby, wow both designs are just darling. The mushrooms are delightful and well as the hedgehogs.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw Gaby! Super leuk gedaan! Ze zijn allebei echt schitterend mooi maar mijn voorkeur gaat uit naar de herfststijl :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik kan niet kiezen....vind ze allebei heel erg mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super mooi gedaan! Ik heb niet echt een voorkeur.....nu misschien de eerste en over een paar maand de tweede.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ze zijn allebei super Gaby....maar mijn voorkeur gaat ook uit naar de bovenste.
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beiden zijn schitterend Gaby...ik kan niet kiezen hoor en ik vind ze beiden even leuk.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat zijn ze schitterend gemaakt Gaby

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Je hebt de Home-borden van Action supergaaf gepimpt! Ik vind ze beide even leuk.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat zijn ze leuk, ik vind vooral die in herfstkleurtjes erg leuk.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ze zijn allebei leuk!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik vind ze allebei leuk, vooral de tweede.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  39. ik vind ze allebei superleuk maar die met de paddestoeltjes het allerleukst

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Super leuk dat je meedoet met onze 'Dieren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Blog De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Jeetje, superleuk. Ik kan niet kiezen, vind ze allebei super.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat schitterend weer Gaby ... ik vind ze allebei even mooi !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen

  43. Ohh ik vind je Home teksten geweldig gepimpt,
    zo lekker vrolijk en gezellig, en nog een lief
    egeltje ook nog erop verwerkt ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze dieren Challenge !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtige creaties! Bedankt voor je deelname aan de challenge van de Egel!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen