Volgers

woensdag 18 maart 2015

Baby...

Goedemorgen!


Voor vandaag een kaartje welke ik maakte naar aanleiding van onderstaande sketch bij Dutch Card Lovers:


Challenge 230: sketch

Dit is mijn inzending:


Ik zag dat mijn webwinkel erg om baby-meisjes-kaarten verlegen zat, dus de keuze was snel gemaakt. 

En wil jij nog meer baby-meisjes-kaarten zien? 
Vandaag op Hobbyhandig leuke strakke babykaartjes met knuffelige diertjes en de mooie stempels van Joy Crafts. 

Kom gerust een kijkje nemen, klik HIER.

Ik zie je morgen in Kerstkaarten-land...:-)
Tot dan, creatieve groetjes Gaby




38 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Gaby. Heel er CAS
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk babykaartje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk lief babykaartje , die wasspeldjes zijn cute !
    De schets nodigt uit..., misschien ga ik ook meedoen... liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Gaby,
    Wat een leuke babykaart ! Die wasspeldjes zijn kei schattig...
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gaby
    wat leuk gedaan zeg ! Toffe uitwerking van de schets !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje weer.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, lieve strakke babykaart! Je hebt de sketch heel leuk verwerkt :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die Karte ist wundervoll geworden.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gaby,
    Mooi, strak en simpel, echt een leuke kaart...knap gemaakt met de sketch,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superlief kaartje Gaby! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gemaakt Gaby, meer heeft je kaartje niet nodig. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie en lieve kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie lieve kaart Gaby
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige CAS kaart.
    Mooi in zijn eenvoud.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart! Leuk die speldjes op de plaats van de stippen! Dank voor het meedoen met DCL, Gaby.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Gaby,
    mooie babykaart!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sorry dat ik nu pas bij je langs kom Gaby, maar we zijn er een weekje tussenuit geweest. Hebben de verjaardag van mijn man tijdens Las Fallas in Valencia gevierd ;-) Is dan wel weer superleuk om terug te zijn en te zien wat je allemaal weer voor moois hebt gemaakt, je creaties zijn stuk voor stuk echte blikvangers! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Superleuke CAS kaart,Gaby. Succes met de challenge.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig babykaartje Gaby....en de sketch zoooo mooi uitgewerkt....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een pracht van een babykaart Gaby, supermooi.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi,
    ongelofelijk wat heb je weer veel leuke kaartjes geplaatst de afgelopen dagen, ik verbaas me telkens als ik langskom als ik zie hoeveel je weer hebt gemaakt :-) En wat een goed idee om een kado-envelopje te maken van 2 labels
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat heb je er een super leuke babydraai aan gegeven Gaby!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele leuke babykaart, vind de veiligheidsspelden super, weer een mooie twist eraan gegeven!
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je hebt de schets supermooi uitgewerkt, het is een pracht van een babykaartje!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke schets he?!
    Ik heb hem al veel vaker voorbij zien komen in bloggersland.
    Jouw uitvoering vind ik te gek.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi en lief :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Gaby,
    heel mooi babykaartje
    eenvoud kan zo mooi zijn
    fijne avond liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi gedaan, en leuk die accenten met de veiligheidsspelden.
    Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel erg lief hoor mooi gedaan met die veiligheidsspelden. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een mooie uitwerking van de schets! Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen