Volgers

donderdag 19 februari 2015

Week 8...

Goede donderdagochtend alwéér...


Welkom nieuwe volger, gesellie dat je er bent en hopelijk kun je genieten van mijn blog en kan ik je wat inspiratie meegeven. 


Vandaag is het natuurlijk weer Kerstkaartjes-dag, doen jullie gezellig mee?
Je kunt je kaart linken bij:


Er werd laatst zo leuk en positief gereageerd op mijn vogeltjes-kaarten, dat ik op deze kaart verder bouwde...en zo het idee van onderstaande kaartjes ontstond.

Het is weer een serie geworden, maar dat dacht je natuurlijk al...:-)

(Kerstkaart 29)

(Kerstkaart 30)

(Kerstkaart 31)

(Kerstkaart 32)

(Kerstkaart 33)

(Kerstkaart 34)

De embossing heb ik net nieuw gekocht en kwam hier goed van pas, ik ben er weg van...
Jij mag het weer zeggen...:-)

En tuurlijk kom ik straks jullie Kerstkaartjes ook weer bewonderen.
Leuk hoor!

Fijne dag en tot morgen.
Creatieve groetjes, Gaby DT 52 Weeks to Christmas


44 opmerkingen:

  1. Echt een hele mooie embossing,mal !!!
    Mooie kaarten heb je gemaakt Gaby.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik snap dat jede mal gekocht hebt. Hij is ook erg leuk.
    Leuke serie kaarten is het ook weer geworden. Helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Karten sind wunderbar geworden, der Hintergrund passt ja perfekt zum Motiv.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten heb je weer gemaakt Gaby.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige serie kerstkaarten, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie serie kerstkaartejs Gaby , leuke embosmal
    en de vogel helemaal prachtig gemaakt en dank v je
    bijdrage voor 52 weeks to christmas !!!!
    Groetjess Epie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heeel erg mooi weer deze serie kerstkaartjes Gaby...prachtig is die embossingsmal Schitterend afgewerkt!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige serie! Die embossingmal is echt super mooi!!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige serie,mooi zo met die vogeltjes op de achtergrond.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige serie met een enige vogel en schitterende embossingfolder Gaby!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn mond viel open! Wat mooi! En die embossingfolder is gaaf hoor.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie serie Gaby! Geweldig!!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi Gaby....de vogeltjes zijn prachtig en ook de embossingmal is heel erg leuk.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is een leuk setje kaarten Gaby !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een super leuke serie met kaartjes heb je gemaakt en het vogeltje is een echte blikvanger.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Gaby,
    leuk zeg, deze serie kaarten!
    Mooi met die vogeltjes en verschillende kleuren,
    mooie embossingmal!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige serie kerstkaartjes zijn het weer.
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Gaby ! Wat een mooie reeks kaarten. Mooie kleuren, pastel en toch kerst! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Alweer zo'n prachtige kerstkaartjes, Gaby! Logisch dat je die embossing mooi vindt, Ik ook!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Gaby,
    ze zijn weer mooi hoor! prachtige achtergrond, mooi kant en leuke vogeltjes,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey sweetie, I just love these creations so much :0))) hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel mooie embossing. Leuk al die verschillende kaarten gemaakt met dezelfde achtergrond. Gezellig dat je mee doet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooie kerstkaarten en een mooie embossing mal Gaby
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow... die Karten sehen klasse aus - die Prägung gefällt mir sehr gut...

    Lg Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Gaby,
    Ik was al zo blij dat ik op schema ben met mijn 8e kaart, en zie nu dat jij er al 34 klaar hebt. En er 5 tegelijk maakt.Daar kan ik niet tegenop.Maar ze zijn zonder meer erg mooi.
    Groetjes van Marian.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een geweldige mooie serie kerstkaarten
    En ik snap dat je de embossing mal veel gebruikt hebt
    Hij is ook wel heel erg mooi
    Ik zou ook wat vaker de achtergrond embossing moeten gebruiken
    Ik heb ze allemaal in een bakje op het bureau staan maar gebruik ze eigenlijk zelden
    Jij brengt me weer op hele leuke ideeën en ik ga je daarom ook volgen
    Kan ik weer een beetje inspiratie opdoen
    Ja ik vind je kaartjes echt suuuuuuuuper

    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een supermooi serie kerstkaartjes heb je weer gemaakt Gaby - helemaal super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. en weer is het een prachtige serie, Gaby
    Toppie!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Gaby,

    Heb blijkbaar een paar van je mooie kaartjes gemist. Ja, t'is hier vakantie en dan kom ik niet echt aan bloggen toe. Je kaartjes zijn allemaal prachtig, vooral je kaartjes met die mooie dames.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een mooie serie kaarten Gaby. Ik vind het leuk om te zien hoe jij met eenzelfde plaatje en / of mal een serie verschillende kaarten maakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Gaby,
    wat een leuke serie zeg ! Dat embossing is inderdaad prachtig en die vogels, zijn dat stansjes ? Ze zijn erg leuk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Superleuk is je kerstkaartenserie!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een gave kerstkaartenserie Gaby. Je bent lekker bezig... Leuk dat je zo geïnspireerd raakt van die mooie embossingmal...supers.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Weer een hele knappe serie Gaby ... Prachtige embossingfolder !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaarten, Gaby
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. These are beautiful Gaby, I like the birds and the embossing
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat ga je snel Gaby, je maakt de kerstkaarten met series gelijk.
    Heel mooi zijn deze ook weer.
    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Weer een leuke serie. Vogels zijn altijd leuk op een kaart en ook voor de kerst. Jij loopt zeer goed op schema. geen stress meer aan het eind van het jaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wow, wat een mooie kerstkaarten heb je gemaakt!
    Vind je embossingfolder ook helemaal fantastisch!
    Mag ik vragen welk merk dit is?

    Groetjes,

    Marjolein

    ps. die prijs met je babyschoentjes die je gewonnen had, gefeliciteerd!! Ze zijn inderdaad erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marjolein,

      Dank voor je lieve reactie!
      De embossing folder is van Allura Collection, Ultimate Crafts.
      Ik heb deze gekocht bij Euroland...:-)

      Hoop dat je er wat aan hebt.

      Creatieve groetjes, Gaby

      Verwijderen