Volgers

zaterdag 14 februari 2015

Valentijn...

Goede Valentijns-ochtend,


Nieuwe volgers: heel hartelijk welkom!!! Gesellie en ik hoop dat mijn blog een inspiratiebron voor jullie mag zijn. Geniet er in ieder geval van!!!


Vandaag de dag van romantiek, vandaag de dag van liefde...
Mijn man en ik zijn een écht Valentijns-koppel, hoe leuk is dat?
Wij gaan er dan vandaag ook een gesellie dagje van maken met een romantisch etentje als afsluiting...

Elk jaar ontvang ik vele kaarten van penpalls/vriendinnen en/of familie. Zo leuk!

Dit jaar wou ik zelf eens geen kaartjes sturen, maar koos ik voor échte (MDF-)hartjes...

De hartjes zijn allemaal opgesierd met de leuke collectables van Marianne Design, kijk zelf maar:






Nog een foto van het totaalplaatje:


Allemaal anders, allemaal met liefde gemaakt, allemaal als cadeautje speciaal voor vandaag verstuurd.

Ik kan ze met een gerust hart hier posten, ik heb er natuurlijk voor gezorgd dat alle hartjes deze week ruimschoots op tijd binnen waren. En de reacties waren zóóó leuk...:-)

Ik stanste allemaal hartjes, waarop ik de tekst Happy Valentine schreef. Ik stanste allemaal vierkantjes, waarop ik voor een ieder nog een persoonlijke boodschap schreef én zo verpakte ik ze:


Ik heb zoveel plezier aan mijn eigen opdracht gehad, haha.
Heerlijk toch als je op deze dag iedereen die je dierbaar is, zo kunt verrassen!

Happy Valentine en een fijn weekend natuurlijk.
Morgen ben ik er met de laatste Valentijnskaart van dit jaar...

Creatieve groetjes, Gaby 

37 opmerkingen:

  1. Super leuke hartjes zijn dit en kan me voorstellen dat je er veel plezier aan hebt gehad. Geniet ervan.
    Een fijne Valentijnsdag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat leuk Gaby zo origineel gemaakt. Een hele leuke Valentijnsdag vandaag. Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er HARTstikke leuke uit, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Herzanhänger sind alle sooo schön geworden, da könnte ich mich gar nciht für einen entscheiden!
    Wünsche dir einen schönen Tag mit deinem Valentinsschatz.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk en lief gemaakt.
    Fijne valentijnsdag!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooooh, LEUK!!!!
    Ik hou ervan.
    Ben gek op hartjes en dol op creaties met hartjes.
    Wat een leuk idee dit.
    Ik maakte dit jaar ook kleine kadootjes voor mijn vriendinnen.
    Als je iets met liefde maakt genieten mensen er nog meer van.
    Kan me voorstellen dat jij leuke reacties kreeg!!
    Hele fijne dag, lieve groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk zeg deze hartjes Gaby ... Een prachtig gebaar ...
    Ik wens jullie vandaag een fantastische Valentijnsdag toe ! Heerlijk genieten !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk Gaby...en wat zullen ze blij zijn geweest. Ik zou het in ieder geval zijn geweest als ik er een kreeg ;-)
    Ze zijn echt hardstikke leuk en inderdaad iets anders dan een kaartje.
    Ik wens jou ook een hele fijne valentijndag ❤


    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat Prachtig geworden en wat een Lief gebaar...Fijne Valentijnsdag toegewenst!! Lieve groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dit er mooi en lief uit!!! Fijne valentijnsdag! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie hartjes !
    Ze zijn prachtig gemaakt.
    De diertjes zijn kei schattig.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatten!! Leuk idee ook, geniet van je valentijns dag,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaby wat een schitterende cadeau's heb je gemaakt! Ze zijn echt fantastisch en het is te zien dat je het met liefde hebt gemaakt! Dit is toch te leuk om te krijgen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt mooie kadootjes. Ik kan me voorstellen dat je mooie reacties hebt gehad. Het was vast een genot om hieraan te werken.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het was echt een feestje om zo'n mooi hartje in mijn brievenbus te vinden gisteren! Ook langs deze weg: DANK JE WEL xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk gezicht al die hartjes bij elkaar Super mooi gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Gaby,
    je hebt prachtige hartjes gemaakt, leuk om speciaal voor Valentijn, dit te doen.
    geweldig om ze allemaal bij elkaar te zien,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een ♥♥♥-werk Gaby. PRACHTIG om al die ♥♥ bij elkaar te zien.
    Jullie een fijne dag toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Gaby,
    wat een ontzettend leuk idee is dit zeg ! De hartjes zien er stuk voor stuk prachtig uit ! Wat een werk heb je daar wel niet mee gehad !
    Superleuk verpakt ook nog !
    Geniet van jullie dagje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jeetje wat lief van je!
    En wat een werk heb je ermee gehad!
    Ze zijn stuk voor stuk helemaal leuk!

    Fijne Valentijnsdag voor jullie saampjes!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Stuk voor stuk allemaal even mooi. Geweldig, schattig, aaaaa. Die is leuk, o nee die, o nee die is nog leuker. Ach ze zijn allemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat zien ze er allemaal zo leuk uit! Wat lief van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig gemaakt Gaby ! Veel plezier vanavond met jullie etentje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Gaby
    Wat een leuk idee, ze zijn allemaal even leuk en lief.
    Geniet van je etentje saampjes.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat heb je dit allemaal heel mooi gemaakt en wat een werk Gaby,
    heel veel plezier vanavond met je etentje
    fijn weekend liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuk, lief en origineel idee, Gaby!
    Ik dacht al, waar blijven die beloofde hartjes nou?!
    Wens jou samen met je eigen Valentijn, een super Valentijnsdag toe!
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Geweldig idee en zo leuk allemaal uitgevoerd!
    Geniet van je dagje samen.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat geweldig leuk gedaan Gaby.....ik kan geloven dat je leuke reacties kreeg...super!
    Ik wens jou en je Valentijn nog een gezellige avond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo,
    Wat een prachtige hartjes heb je gemaakt !!
    En wat heb je mooi papier heb je gebruikt.
    Fijn weekend
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. OOOOOOOOOOOO Gaby wat ben jij toch een fantastisch mens zeg om dit allemaal te doen en met liefde. Ik vind ze helemaal geweldig en zo,n gaaf idee. Ik hoop dat je samen met jou valentijn een hele mooie dag heb gehad.

    Liefs en groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een bofferds!!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Geweldig! Wat een prachtige hartjes heb je gemaakt Gaby en zo leuk dat je dit doet voor je dierbaren.
    Fijne valentijnsdag.
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een lief gebaar Gaby, voor iedereen die je lief is zo,n prachtig hartje te maken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat zijn schitterende hartjes Gaby....wat een geweldig leuk idee om je dierbaren zo te verrassen...Ik hoop dat je hele fijne dag heb gehad vandaag....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi hoi Gaby,
    wat leuk deze valentijnshartjes!
    Prachtig gemaakt!
    Leuk dat jullie een valentijnskoppel zijn!
    Hopelijk heb je saampjes genoten!!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen