Volgers

zaterdag 28 februari 2015

Peecee...

Alweer goede zaterdag-ochtend,


Twee volgers rijker, Miranda en Sarah: heel hartelijk welkom. Ik kan van jou, Sarah, geen blog vinden: laat aub een reactie achter zodat ik ook jou een bezoekje kan brengen en volger kan worden...:-)

Dank voor alle leuke reacties op mijn 'mannen-potje', wie verzint het???

Voor vandaag een kaartje wat ik op bestelling maakte.
Het moest een kaartje met een pc zijn...nou, dit was ook het enige plaatje wat ik kon vinden. 


Beetje standaard kaartje, niks bijzonders, maar een tevreden klant!
En daar doen we het tenslotte voor, toch?

Ik zie je morgen, fijne zaterdag!
Creatieve groetjes, Gaby 

36 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Gaby. Niks bijzonders ???? Ik vraag het me af
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een enig kaartje. Als het om mannenkaarten gaat, vloeit de inspiratie nooit zo rijkelijk bij mij......

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da hast du die Vorgaben super umgesetzt! Tolle Karte!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem super! Niks standaard hoor ;-)
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart geworden.
    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou zeggen missie geslaagd een hele leuke kaart geworden!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zou zeggen missie geslaagd een hele leuke kaart geworden!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch een mooie kaart geworden, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig geworden meis!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een mooi geheel geworden Gaby.

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gaby,
    juist, als de klant maar tevreden is, het is een leuke kaart geworden..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wel bijzonder hoor, Gaby! Erg leuk.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk gedaan hoor Gaby !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Moeilijk hoor, een kaart met een pc, maar je hebt er weer iets moois van gemaakt! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi gaby love this card and the colours very pretty!! :)
    Hugs
    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gedaan weer.
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk kaartje met pc!
    Eventueel de mal van de laptop (COL1372) had ook gekund maar die moet je dan wel hebben tuurlijk.. ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel leuk kaartje Gaby....en ook je stoer potje van gisteren is heel erg gaaf!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Gaby, Super gezellig dat je een volger van mijn blog geworden bent! ik hoop je nog vaak welkom te mogen heten :D Ik zie dat jij ook van vele hobbymarkten thuis bent en al druk met de kerstkaarten in de weer. Mijn voornemen gaat tot nu toe niet helemaal op qua kerstkaarten maar een inhaal slag is nog mogelijk hihhi! Altijd leuk om even langs te waaien voor wat inspiratie en daar is zeker niet te kort aan op jouw blog! Tot de volgende keer meis!

    Groetejes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een superleuke kaart,Gaby. Mooie mallen.
    Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. jij blij... je klant blij ...
    en je kaartje is toch wel erg leuk !!

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart is het geworden

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je doet jezelf tekort hoor, ik vind je kaartje erg leuk!
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaartje is weer heel leuk Gaby....ja soms moet je echt op zoek naar plaatjes hé..maar het is je perfect gelukt om er iets moois van te maken....
    klantje heel tevreden volgens mij...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een pracht van een computerkaart, hij is super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Is ook "gewoon een leuke kaart"
    ;-)

    Groetjes, Daphne.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. hoi hoi Gaby
    Prachtige kaart met mooie details!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen