Volgers

vrijdag 13 februari 2015

Birdies...

Morguh!!!


Op het einde van de week heb ik nog 8 kaartjes voor je.

Voor het eerst dat ik écht setjes van compleet hetzelfde maakte.
Ik maak veel series, maar dan toch net ff anders, een ander strikkie, een ander achtergrondje, een andere afbeelding en ga zo maar door.

Bij deze vond ik mijn eerste opstelling zo leuk, dat ik ze lekker dubbel maakte.

Het eerste kaartje (de eerste twee kaartjes...) laat ik meedoen aan de challenge bij:

Challenge 229: één of meer vogels (als 2e inzending)

Dit is mijn inzending:


En de overige kaartjes in deze serie:




Had de houten vogeltjes al zo lang in huis, en nu ineens wist ik het...:-)

Bedankt weer voor het langskomen, en morgen en zondag ben ik er ook weer.
Hoe leuk is dat?

Alvast een goed weekend, creatieve groetjes Gaby






39 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en lieve serie! Die vogeltjes zijn mooi! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gaby,
    wat een leuke reeks !
    Superleuk hoor die vogeltjes !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Karten sind sooo schön geworden, gefallen mir richtig gut mit den süßen Vögelchen.
    VG
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer zo;n prachtige serie, leuk die vogeltjes erop!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke reeks weer Gaby ... jij gaat als een speer ! Wat een leuke vogeltjes zijn het !
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi en stijlvole kaarten Gaby. Heel mooi :-)

    Lieve groet, Petra L

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk, in vrolijke kleurtjes, Gaby!
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke serie! Schitterend gemaakt :) Mooie kleuren, mooie details ... top!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel serie sfeervolle Hoera kaartjes ...
    En ik heb een reden voor jou om Hoera te roepen ...
    Ga maar eens loeren naar mijn blog ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PRACHTIG is deze serie kaartjes Gaby....wat een leuke vogeltjes erop...
    na al die hartjes van afgelopen weken zijn het nu de vogeltjes die voorbijkomen vliegen op de blogjes....Maar ik vind ze geweldig mooi hoor....geeft al een echt lentegevoel...

    groetjes en een fijn carnavalsweekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw prachtig Gaby! En een hele mooie achtergrond.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten, Gaby. En wat gezellig dat je mee doet bij Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ga je snel met de kaartjes dit lukt mij nooit.Deze zijn ook weer zo leuk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaartjes, Gaby. Ben eindelijk volger bij je geworden, dacht dat ik dat al gedaan had, maar zag nooit geen creaties van je, nu snap ik het hihi. Maar nu hoef ik niets meer te missen. Dankjewel voor je leuke reacties die je bij mij altijd achterlaat.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaarten. Mooie achtergrond!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh Gaby
    I am without words
    fantastic cards
    so elegant
    bravo
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk gedaan met die houten vogeltjes.
    Zoiets heb ik ook nog liggen...
    Dank je voor het idee.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo jij hebt goed je best gedaan!
    Ze zijn erg leuk geworden!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je bent echt niet bij te houden Gaby, ze rollen bij jou gewoon van de lopende band lijkt wel, hihi. Heel mooi zijn ze weer hoor!
    Valentijn groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Gaby,
    ze zijn weer superleuk, mooie vogeltjes en erg leuke kaartjes,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaarten Gaby,leuk de houten vogeltjes.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gaby,

    Ze zijn helemaal toppie, altijd erg leuk en netjes gemaakt!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige serie heb je weer gemaakt gaby....de vogeltjes zijn super!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke serie kaarten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Weer een prachtige serie kaartjes Gaby - supermooi zijn ze.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een super leuke vogeltjes. Zo schattig.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oooo Gaby, wat een geweldige mooie kaarten zijn dit.
    Meisje je bent niet te stoppen,een mooie serie heb je ervan gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Gaby,
    wat een leuke serie ! De vogeltjes zijn heel erg leuk !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hele leuke serie Gaby,je kunt voorlopig weer vooruit!het embossen op deachtergrond in combinatie met de strik is echt super!
    Fijn crea weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gaby, wat een leuke kaartjes! Superleuke vogeltjes!
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Zien er leuk uit. Grappig, ik heb vandaag en gisteren ook vogeltjeskaarten gemaakt. Lijkt al wel voorjaar! Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ze zijn heel errug leuk Gaby!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuke vogel op je prachtige kaart, Gaby!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards & Scrap Challengeblog!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen