Volgers

donderdag 29 januari 2015

Week 5...

Goede donderdagochtend!!!


Alwéér de laatste donderdag van de maand, alwéér de eerste challenge van:


Vandaag zijn Lia en ik aan de beurt om onze creaties op het blog te laten zien.
Als verrassing zullen er bij een challenge meer kaarten te zien zijn, van al onze DT-leden. Hoe leuk is dat?

Aan mij de eer om de eerste challenge van dit jaar te bedenken...

Ik wil graag eten/drinken op je Kerstkaart zien. Het Kerstdiner ligt waarschijnlijk nog vers in je geheugen, dus maak er een leuke kaart van. Ik ben heel benieuwd!!!

Dit is mijn bijdrage:

(Kerstkaart nummer 19)

Lekker aan de kalkoen, en wat eet jij?
Ik kom strakkies een hapje mee-eten...:-)

Doen jullie allemaal gesellie mee met deze leuke challenge?

Creatieve groetjes, Gaby DT 52 Weeks to Christmas



33 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige en mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke, gezellige kaart
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk bedacht Gaby! Mooie kaart heb je ermee gemaakt.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke uitdaging, Gaby, en ook een erg leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wij hadden geen kalkoen met Kerst...!!
    Je kaart is leuk, het thema ook!
    Lia, DT 52 Weeks...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk thema voor een kaart! En wat een gezellige kaart heb je zelf gemaakt :-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze ziet er weer fantastisch uit Gaby, mooie metalen decofiguurtjes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief en lekker kaartje, Gaby!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd Gaby....en ik ga natuurlijk al diep nadenken voor de volgende kerstkaart!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een pracht van een kerstkaartje Gaby - super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige kerstkaart ! Erg leuk plaatje !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo jij bent goed bezig nummer 19 alweer! Leuke uitdaging! Ik heb weer meer tijd dus zal een poging wagen. Leuk tafereeltje zo.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Gaby,

    Het is me eindelijk gelukt om jou blog op mijn toolbar te krijgen. Om de één of andere duistere reden lukte dit nooit... Nu wel, ben zo blij... Het leek wel of ik vond je nooit...
    Leuke kerstkaart maakte je hier...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En al weer een week voorbij het gaat veel te snel...maar ook deze is weer leuk Gaby!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Das Motiv ist wundervoll und du hast wieder eine ganz toll Karte damit gestaltet.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha eten of drinken op je kaart hoe leuk is dat?! Super leuk kaartje weer Gaby!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Gaby,
    Leuke challenge, ik heb me suf gezocht naar een plaatje met eten/drinken, maar gevonden..dus ik kan aan de slag..
    Jouw kaartje is mooi geworden..leuk dat iedereen een kaartje plaatste voor de challenge, dat hoort ook wel zo, vind ik..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuk thema voor de volgende challenge Gaby, en daar heb jij wel een heeeeeel mooi inspiratiekaartje voor gemaakt
    Ook ik ga er mijn best voor doen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart, Gaby!
    Een fijne avond,

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fabulous creations sweetie :0)) hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een heel lekker kaartje Gaby ... heel mooi voorbeeldkaartje. Jouw vorige babykaartjes zijn ook heel knap (ben een beetje grieperig dus vandaar mijn later commentaar)
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Good Evening Gaby, wow how cute, love the way the little image pops from the card. Great die cuts, paper and trim.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sjonge, wat heb je dat leuk gedaan!
    Echt gaaf!
    GerJanne
    p.s. we hebben zuurkoolstamp gegeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kerstkaart, leuk thema heb je bedacht.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Schitterende kerstkaart.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Superleuk, en gezellig kaartje, Gaby!
    Mooi gedaan.
    Liefs, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi kerstkaartje Gaby! De tijd vliegt voorbij!
    Hartelijke groet, Afke

    BeantwoordenVerwijderen