Volgers

zondag 18 januari 2015

Verrast...

Goedemiddag!


Vrijdagmiddag werd ik verrast...
Eén van mijn trouwe volgsters had een pakket kaarten (40 stuks) opgestuurd voor de verkoop voor Stg. Kika.
Zo'n lief gebaar!!!


Liebe Gabi, vielen vielen Dank für Deine liebe Geste!!!
Ich war und bin noch immer sprachlos...
Du bist ein Schatz!!!

De kaarten in zakjes gedaan en meegenomen naar het Hobbyfestival te Roermond.

In de ochtend liep het lekker, in de middaguren was het wat rustiger tot stil...
De verkoop verliep lekker, maar liefst 42 kaarten werden verkocht.

En van Gabi, ook 11 kaarten, waarvan de gehele opbrengst naar Stg. Kika gaat!!!

Daarnaast weer gesponsord door een aantal lieve sponsors. De één in de vorm van materialen, de andere met hoge kortingen op mijn aankopen. 
Helemaal te gek, dank jullie wel!!!


Miranda, het was leuk om je weer te zien/spreken. Tot juni, in Geleen.
Willeke en Ingrid, het was leuk jullie te leren kennen. Wie weet, tot een volgend weerziens op één van mijn markten...

Tevreden en met een mooie opbrengst voor Stg. Kika naar huis, en dat is waar we het tenslotte voor doen...:-)


En welke kaartjes als eerste verkocht waren, dat zie je morgen!
Creatieve groetjes, Gaby


30 opmerkingen:

  1. Hoi Gaby,
    wat fijn dat je zo'n goede opbrengst hebt gehad voor Kika ! Ik vond het leuk eens persoonlijk kennis met je te maken en misschien zie ik je nog eens op een volgende markt !
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig voor je dat het allemaal zo lekker verloopt dat is 2x blij eenmaal voor de verkoop die goed is het hele jaar door 1077 kaarten verkocht in zo14 en ook nog eens voor een glimlach op een kind zijn/haar gezicht het doet ze zo goed.
    SUPERrrrr Gaby ga zo door.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Go wat lief van haar de volgende keer krijg je van mij ook kaartjes hoor ook voor kika nu heb ik ze ook voor een goed doel weg gedaan en wel voor de nierstichting
    geef me je adres maar dan zal ik eens zien wat ik kan doen.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gaby, dat je zomaar kaarten krijgt voor KIKA, maar ook dat je zelf de hele opbrengst aan KIKA schenkt. Dan is het natuurlijk wel fijn dat je ook gesponsord word want voor jou alleen zou dit onbetaalbaar zijn denk ik. Ik vind het geweldig dat nog heel veel mensen hun hart toch nog op de goede plek hebben zitten. En onze kinderen hebben toch e toekomst!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van je trouwe volger dat ze een aantal kaarten aan jou heb gegeven voor de verkoop.
    Heerlijk voor je dat je weer een mooi bedrag bij elkaar heb gesprokkeld voor KIKA.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je zo goed verkocht hebt voor KIka en geweldig dat je zomaar een prachtige doos kaarten kreeg,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je zo veel kaarten hebt gekregen voor de verkoop!
    Super dat je ook zo goed hebt verkocht voor KIKA... ik vind het altijd geweldig als mensen zich inzetten voor het goede doel Gaby.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super dat je zo goed verkocht hebt Gaby. Superlief dat je ook een doos met kaartjes hebt gehad om te verkopen voor Kika.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super zoveel kaartjes voor het goede doel! En leuk dat je in Roermond Ingrid en Miranda hebt gezien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn dat je zoveel verkocht heb Gaby.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk dat je goede verkoop heb gehad Gaby en dan ook nog blogvriendinnen tegengekomen.....en natuurlijk helemaal super dat je zomaar kaartjes toegestuurd krijgt.... om ze dan voor dit geweldige mooie doel als KIKA te mogen verkopen...
    Ik bewonder je...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat het zo goed is gegaan en dat je zomaar een stapel kaartjes gedoneerd kreeg!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Es freut mich so, dass du gleich 11 Karten verkaufen konntest. Und ich habe sie gern gespendet, da ich weiß, dass es Kindern zugute kommt.
    Viele liebe Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou zeggen: GOED BEZIG!!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ontzettend leuk dit. Jij een goede verkoop gehad en nog leuke kaarten krijgen ook.
    Als ik je adres mag, hier staan er ook nog een heel stel.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel goed Gaby, dat je zoveel voor Kika hebt verkocht. Mijn restkaarten gaan altijd naar de club, die worden verkocht voor het kinderkamp, dan kunnen er meer kinderen mee, met kleine portemonnaie. Stoppen ze daar mee, dan weet ik vanaf nu een adres. Maar fijn dat je zo goed hebt verkocht. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk Gaby dat je zoveel hulp krijgt om dit goede doel te helpen! Fijn dat je zo'n goede verkoop had! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat fijn om te lezen dat je zoveel kaarten verkocht, Gaby! Ik word altijd zo blij van dit soort berichten. Het betekent dat er nog steeds veel lieve mensen zijn die om een ander geven. Dat de wereld niet zo hard is als ze soms lijkt op het journaal of in de krant. Ik wens je nog heel veel mooie ontmoetingen, kaarten en sponsors. Het is een heel goed doel waar je voor werkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Greetings Gaby, wonderful cards and so cute.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Gaby
    yes I hope I am really back
    I am happy for you
    that you did reach your goal
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Gaby,
    wat gezellig dat je mijn volger bent geworden !
    Ik ben nu ook volger bij jou hoor !
    Wat tof dat je je zo inzet voor het goede doel!
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super dat jij je zo inzet!!
    Je verdiend een pluim.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Echt geweldig Gaby!! SUPER dat je kaartjes zo geld opbrengen voor het goede doel.. En dus niet alleen die van jou! Top!
    Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jij bent al een poosje volger van mij.
    Nu om ik op jouw blog en ik kijk mijn ogen uit.
    Veel te zien en heel erg leuk geschreven allemaal.
    Kortom.....je hebt er weer een volger bij!
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Parabéns Gaby, que você tenha muito sucesso em 2015!!!

    Beijos
    My

    BeantwoordenVerwijderen