Volgers

zaterdag 10 januari 2015

Tsja...

Goede zaterdag-ochtend,


Ja, ik zei gisteren wel zo mooi: tot maandag, niet wetende dat ik gisterenavond nog een kaartje gemaakt heb, waar ik graag jullie mening over wil horen.

Mijn man en ik liggen totaal niet op één lijn...en zonder dat ik hier verder op in ga, wil ik eerst van jullie weten hoe je over dit kaartje denkt. Maandag in mijn blog, zal ik eerlijk zeggen wat mijn man vond én wat ik ervan vind. 

Meningen zijn zo anders, dus ik hoor het graag!

Dit is het kaartje waar het om draait:


Laat maar horen...:-)

Ik laat het kaartje meedoen met een 5-tal challenges en wel:

Challenge 76: alles mag

én

Challenge 44: bingo

(ik heb gekozen voor tekst kant/lint en licht blauw)

én

Challenge 15: winter

én 

Challenge januari: winter

én

Challenge 39: inspiratiefoto en steek


De laatste week van mijn candy gaat trouwens in...waag gerust een gokje, er zijn al flink wat deelnemers. Leuk om te zien, leuk om al die reacties te lezen!

Vrijdag a.s., maak ik de winnaars bekend, dus je hebt nog een paar dagen de tijd om mee te doen!

Fijne zaterdag, een fijne (knutsel)zondag en tot maandag.
Creatieve groetjes, Gaby





54 opmerkingen:

  1. Ik vind je kartje super mooi, heel fijntjes!
    Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Gaby, deine Karte ist ein Traum, soooooooooo schön gemacht mit der FG super
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eerst Gaby ga ik vertellen wat ik er van vind ... super, super mooi en heel leuk zo
    met het borduurtje onder het malletje ... komt heel goed tot zijn recht omdat ik denk dat je het malletje verhoogd opgezet hebt. Een erg romantisch kaartje ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een mooie kaart! Mooie kleuren en er is genoeg op te zien. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem mooi! Leuke combinatie van borduurwerk, achtergrondmal en plaatje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mir gefällt die Karte sehr gut, absolut stimmig gestaltet und das Motiv ist traumhaft schön.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is weer eens wat anders! Super knap gedaan, een mooie variant van het gebruik van naald en draad gecombineerd met de kleurtjes uit het schema!
    Tof dat je weer meedoet bij WLVC, bedankt!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Gaby. Heel leuk het plaatje en mal en borduurtje eronder. Mooie kleuren . Heel lief plaatje heb je gekozen. Persoonlijk had ik er een bloemetje minder op gedaan. Maar dat is MIJN idee. IK vind soms dat de mensen de kaarten maar vol maken met bloemen en dat vind ik soms te gemakkelijk. En niet altijd nodig. Maar je krijgt soms zelf wel de indruk dat je er veel bloemen op moet doen. Maar jouw kaart is erg schattig hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Gaby
    Ik vind dat je er iets moois van hebt gemaakt, een kleinere mal had je borduurwerk beter uit doen komen, maar verder patje af hoor, ik ken je man van Ahoy, dus ik weet hoe hij eruit ziet en ik denk dat hij heeft gezegd , dit vind ik niets voor jou.
    Ik ben benieuwd, dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is lief en mooi Gaby.
    Het borduurwerk geeft er helemaal iets bijzonders aan maar ik vind het ook een beetje jammer dat het door de mal niet helemaal tot zijn volle recht komt. en de bloemen hadden wat mij betreft ook achterwege kunnen blijven. Knap dat het kaartje bij zo veel challenges past!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart Gaby, en gefeliciteerd met je top 3 plaats bij WLVC!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtig Gaby,
    het is gewoon anders dan we van jou gewend zijn, ik zou de strikjes weg hebben gelaten, dan zie je iets meer van het borduurwerk, het is een mooi, romantisch kaartje..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Allereerst: het is een mooie kaart, maar met misschien wat veel elementen. Maar smaken verschillen en dat is maar goed ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend mooie kaart Gaby :-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een mooie kaart hoor, wel wat druk, maar wel mooi. Ik wens je veel succes met de challenge bij Creaine Challenges en bij Fadengrafik.
    groetjes, Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Gaby, ik vindt het een hele mooie kaart, alleen had ik ook de strikjes misschien vervangen door een klein pareltje en het papier van het bannertje waar je tekst op gestempeld is had ik in een effen kleurtje gedaan met inkt aan de randjes. Dit papiertje vindt ik persoonlijk niet zo goed passen bij de stijl van de rest. Maar hey Gaby nu zijn we wel over kleine details aan het praten. Voor de rest hele mooie kaart. Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een echte vintagekaart is het Gaby, en de meeste mannen vinden dat niet mooi, maar je moet je er niets van aantrekken als hij dat mocht zeggen ;)
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Gaby, ik vind de kleurencombinatie erg mooi! Leuk dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog en Creaine. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik vind het een supermooi kaartje!

    Maar ik heb zo'n vermoeden dat jij die witte achtergrond niet zo super vindt... ben benieuwd of ik goed zit ;)

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi. Misschien een witte banner en designpapier met blauw erin als achtergrond.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het een mooi kaartje. Misschien een beetje aan de drukke kant, maar smaken verschillen gelukkig. Ben benieuwd wat je man ervan vind.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gaby ik vind je kaartje in ieder geval heel mooi door al die varianten die je hebt gebruikt en ja mijn man zegt ook wel eens ben ik helemaal niet gewend van jou en misschien heeft die van jou ook wel zoiets gezegd in ieder geval alles voor onze challenge zit erin en eraan. Leuk dat je weer meedoet met de challenge van WLVC.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het een toppertje hoor Gaby, en ik ben blij dat hij meedoet bij WLVC, ook al heeft je man misschien een andere smaak, bij ons past hij precies bij de challenge.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is een heel mooi vintagekaartje Gaby.....misschien dat het borduurwerk en de stans die elkaar in de weg zitten, maar niet getreurd....het is toch KNAP gedaan....
    wel ben ik nieuwsgierig wat je mannetje voor commentaar had....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Meestal beoordelen mannen een kaart heel anders dan wij als vrouwen. Mijn man heeft ook een uitgesproken mening maar meestal vindt hij mijn kaartjes toch wel mooi. En jouw kaartje vind ik schitterend! Maar ik hou dan ook van vintage.
    Ik ben benieuwd waar jullie het meningsverschil over hadden ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi kaartje, schitterende kleurencombinatie. Die ga ik onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterend kaartje heb je gemaakt Gaby. Een mooie kleurencombi heb je gebruikt. Ik vind het wel een originele combinatie het borduurpatroontje met de mal en je accentjes zijn super . Voor mij is het een toppertje ;). Je kaart is wat voller dan wat van je gewoon zijn maar je kaart valt meteen op en het is tenslotte jouw feestje ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kaart Gaby.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Gaby, ik vind hem heel mooi! Je hebt mooie stansen gebruikt, mooi plaatje, mooie kleuren. Misschien zou ik de strikjes weg gelaten hebben omdat je dan je borduurwerk beter laat zien.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor Gaby naar de menig van je man....
    Mijn man houd helemaal niet van vintage, vind het veel te vol en druk. Dus misschien is dat ook wel bij jou mannetje aan de hand ;-)
    Ik zie dat je de kleuren challenge met steekjes mooi verwerkt hebt op je kaartje!
    Gezellig dat je weer meedoet bij WLVC.

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een heel mooi kaartje, maar van mij had het ook iets minder gemogen, ik vind het ook zonde van het borduurwerk, dat je daar zo weinig van ziet. Maar dat is mijn mening,.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke kaart maar jammer dat je borduurwerk weg valt

    BeantwoordenVerwijderen
  33. This is gorgeous Gaby, I like the image and the embellishments
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik vind het een mooi kaartje hoor, laat die man maar kletsen...
    Bedankt voor het meedoen bij WLVC.

    groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi hoi gaby,
    ik vind je kaartje erg mooi geworden,
    en weet je wat zo leuk is,
    iedereen heeft een eigen smaak,
    en zoals je weet, smaken verschillen
    en ook dat mag!!!
    Ik vind het een supermooi kaartje!
    Liefs van Martha
    en ik kijk uit naar de reactie van je man hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Gaby,
    ik vind het een super mooi kaartje
    heel leuk gedaan met het borduurwerk
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. haha ! ben benieuwd naar je verhaal. wel ik ben geen plaatjesmens, maar jij hebt het weer mooi verwerkt, geslaagd kaartje zou ik zo zeggen
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooie kaart en wat een mooie plaatje zeg.
    Bedankt voor je deelname bij EHI en Ons borduurkaartenblog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoewel het mijn stijl en kleurtjes niet zijn, vind ik het echt een heel mooi kaartje geworden! Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Goi Gaby,

    Borduurkaartjes zijn dan wel niet aan mij besteed, maar ik vind die van jouw wel heel mooi. De kleuren passen echt kei goed met elkaar.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Gaby oei een mening? Allereesrt vind ik je kaartje heel mooi. Je kan prachtig borduren. Ik vind persoonlijk dat de mal niet nodig was omdat je borduurpatroon ermee overeen komt en ook een beetje weg valt. Ook door de strikjes valt het een beetje weg. Ik vind het metallic papier prachtig!Is het metallic :p hahaha. Nou de eerste en waarschijnlijk de laatste keer dat je van mij commentaar op je kaartje zal krijgen, want ik vind je crea's altijd schitterend! Is dat ook wat je man vind? Ik ben benieuwd haha.
    Lieve groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  42. wat een super gaaf kaartje.
    Echt mooi.
    Dank je wel voor je deelname aan Creaines Challenge en Fadengrafik.

    groetjes Geesje
    http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  43. hoi gaby wat een mooie kaart leuk hoor dat borduursel.

    groetjes esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik weet niet wat er allemaal wordt gezegd maar ik vind het een superlief kaartje en er zal ongetwijfeld wel iets op aan te merken zijn maar ach....dat is op alles. Toppie gedaan en fijn dat je weer meedoet bij WLVC.
    XXX Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Just gorgeous die cuts, image and details Gaby.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Supermooi deze kaart! Het enige dat ik zelf anders zou gedaan hebben is de banner met winter erop van effen papier. Ik ben trouwens wel benieuwd naar jullie 'meningsverschil'. Nog veel knutselplezier. Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Niks mis mee een prachtige kaart ,Leuk dat je mee doet met het EHI blog.
    Groetjes Sietie.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Meine Güte Gaby, das ist wieder eine wunderschöne Karte von Dir.
    Bin echt begeistert.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme an der 76. Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Lovely winter card with a great colour combination. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

    Greetings
    Veronika DT

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Eine wunderschöne Karte!
    Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafikchallenge
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hello Gaby,
    your card is great.
    Thank you for your interest at 76. Fadengrafik-Challenge.
    kind regards
    Kerstin

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Das ist wirklich eine wunderschöne Karte. Richtig edel.
    Danke für die Teilnahme an der Fadengrafikchallenge #76.

    LG Katrin

    BeantwoordenVerwijderen