Volgers

zaterdag 16 mei 2015

Prijsvraag 2015...

WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN WIN

MAAK KANS OP LEUKE PRIJZEN!!!

Deze blogpost is gesloten, meedoen kan via de site!!!


Wil jij deze leuke lintjes-krans winnen?


Iedereen kan meedoen!!! Jong en oud!!!

Hoeveel kaarten denk jij dat "Dol-fijne" Creaties dit jaar verkoopt voor Stg. Kika*?
Geef je reactie af en meld je aantal erbij.
Je mag zo vaak meedoen als je wilt...

Een kleine terugblik...

Start augustus 2010: 350 kaarten
2011: 727 kaarten
2012: 1591 kaarten
2013: 1134 kaarten
2014: 1077 kaarten
2015: ???

En nu mag jij het zeggen...:-)

1e prijs: 10 kaarten naar keuze uit de webwinkel
2e prijs: deze leuke lintjes-krans
3e prijs: 1 decobal/kaart naar keuze uit de webwinkel

Op 1 januari 2016 worden de winnaars bekend gemaakt.
Succes!

Creatieve groetjes, Gaby


*Stg. Kika:

A foundation for children with cancer.
A portion of the proceeds from my cards, is donated to this foundation.

Eine Stiftung für Kinder mit Krebs.
Ein Teil des Erlöses aus meine Karten, wird gespendet an die Stiftung.

16 opmerkingen:

  1. WOW, da hast du die letzten Jahre einen guten Verkauf gehabt.
    Da bin ich mal ganz otimistisch und schätze 1755 Karten.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das ist eine ganz stolze Zahl die du verkauft hast, meine Schätzung ist 1655 Karten
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke actie Gaby!
    Zal eens een gokje wagen, ik denk dat je er komend jaar 1111 kaarten gaat verkopen!

    Heel veel suc6!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke actie Gaby. Ik doe niet mee aan deze prijsvraag maar wens wel dat je ook dit jaar heel veel kaarten gaat verkopen voor Kika. Ik vind het een schitterend idee.

    Succes en lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke krans Gaby. Ik doe niet mee,maar wens iedereen veel suc6 toe.

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gok dat dat er 1244 zullen zijn!!!!Veel sukses ermee,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke actie, veel succes ! Ik hoop dat je er 2000 verkoopt !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke actie! Mijn appartementje hangt al vol, dus ik sla even over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW, das sind ja super tolle Karten, ich liebe diese Motive sehr....ich bin total begeistert.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Gaby, wat een leuke prijzen. Vooral die lintjeskrans is helemaal super! Ik doe mee, maar ik vind het raden erg lastig. Laat ik maar eens een gek getal noemen: 1111. Veel knutselplezier, Groetjes,Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW, ein wunderschöner, bunter Kranz, gefällt mir sehr gut.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gaby,
    Ik zal ook een gokje wagen en denk dat je in dit jaar 1225 kaarten verkoopt....succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb je op mijn blog genomineerd voor de liebster award! Mocht je het leuk vinden mag je deze meenemen voor op je eigen blog.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig gemaakt gaby heb een paar dagen gemist je vorige kaarten zijn ook weer mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen