Volgers

maandag 12 januari 2015

Mieren...

Goede maandagochtend!


Nog 4 nachtjes slapen, dan volgt de uitslag van mijn candy...
Doe gesellie mee!!!

Nieuwe volgers welkom! Leuk en gesellie dat jullie me gevonden hebben.

Dank voor alle eerlijke reacties op mijn zaterdag-kaartje!

Tsja, over het algemeen werd het kaartje dus heel mooi gevonden, óók door mijn man (sorry Corry...:-)), maar inderdaad toch een paar minpunten voor mezelf. Ik vond het kaartje écht niet mooi!

Erika sloeg de spijker op de kop...die witte achtergrond, afschuwelijk! Maar ik had in eerste instantie een ander plaatje (ijsberen) in gedachten.
Daarnaast, het borduurpatroontje wat in het niets viel...verkeerd uitgemeten, hoe stom kun je zijn???
En als laatste, toch een tikkeltje te drukkies opgesierd, maar ik wist eigenlijk niet goed wat wél en wat níet...

Ach ja, een mens kan niet altijd tevreden zijn, toch? Ik denk dat jullie dat ook wel eens hebben...

Als compensatie las ik op het WLVC-blog dat ik 3e ben geworden in de vorige challenge (zie sidebar), hoe leuk is dat?

Maar genoeg 'gemier' nu, over naar 'echte' mieren...
Drie grappige bonte mannenkaartjes, met...hoe kan het ook anders...mieren...:-)




Dat was hem weer voor vandaag. Geniet ervan en dank voor alle trouwe bezoekjes en lieve reacties!
Tot morgen.

Creatieve groetjes, Gaby


-------------------------------------------------------------------------------------------------

"Dol-Fijne" Creaties staat a.s. zaterdag 17 januari op het Hobbyfestival te Roermond. 
Kom jij ook?

38 opmerkingen:

  1. Die Karten sehen wieder toll aus, so schön farbenfroh gestaltet.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je heb allemaal wel eens dat je niet tevreden bent over een kaart.Maar deze zijn wel heel leuk!!!!!.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een vrolijke, kleurrijke kaartjes ! helemaal leuk
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappige "mierenkaartjes"Gaby!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn dit gave kaarten! Super leuk die mieren! nog 4 dagen...spannend... ;-)
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke serie mierenkaarten.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke en vrolijke kaartjes, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige kleurtjes, word je helemaal vrolijk van!
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaartjes! Leuke mieren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Ik vind die mieren plaatjes heel erg leuk,
    je hebt er vrolijke mooie kaartjes mee gemaakt ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Derde geworden! Gefeliciteerd, Gaby. Je kaartjes zijn erg leuk en vrolijk.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Gaby, zat ik er toch naast, gelukkig maar.
    Deze mierenkaarten vind ik fantastisch leuk gemaakt.Gefeliciteerd met je derde plekje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gaby, op deze manier kan ik wel genieten van die kriebelige beestjes. In een woord PRACHTIG !!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn ze leuk Gaby !!! Wat een gave mierenplaatjes heb je gebruikt.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijke kaartjes!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kleurige kaarten Gaby.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze zijn heel vrolijk! Ook voor kinderen leuk trouwens, jongens en meisjes....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie, vrolijke kaarten! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Gaby
    Wat een mooie vrolijke kaarten heb je gemaakt,

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kinderkaartjes Gaby.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. super leuke en vrolijke kaartjes en ik vond de kaart van zaterdag wel mooi.
    dus je ziet dat smaken verschillen.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gaby,
    Leuke serie vrolijke kaartjes, heel mooi gemaakt.
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een leuke serie zijn de mieren-mannenkaartjes!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een vrolijke kaartjes! Ik vind het zelf eerder kinderkaarten dan mannenkaarten maar de ontvangers zullen er hoe dan ook blij mee zijn.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een super leuke kaarten
    ik hou niet van mieren, maar deze mogen op de mat vallen hihihihi

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hahah humor die mieren!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh my .. these are soooo DARLING!!! Love the colors too!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke kaartjes, Gaby. En ik heb ook vaak dat ik niet tevreden ben over mijn gemaakte kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Gaby Wat zijn dit 3 leuke kaarten!. Ja je eigen werk vindt je niet altijd mooi! of je bent er onzeker over... Dat hebben we allemaal wel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Superleuke mierenkaartjes zijn het geworden Gaby, helemaal super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Gaby,
    wat een vrolijke / grappige kaartjes ! Ik hoop zaterdag ook even aan te wippen, misschien zien we elkaar,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ben nog even gaan spieken bij je kaartje van zaterdag. En ik vind 'm eigenlijk wel heel mooi geworden, zelfs de witte achtergrond. Het is maar goed dat we allemaal een andere smaak hebben.
    Je kaartjes van vandaag vind ik ook super leuk, weer heel anders als je vorige creatie. Dat noem ik nog eens creatief.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het zijn geweldig vrolijke kaartjes Gaby....altijd gemakkelijk om ze op voorraad te hebben.....en fijn dat je man je kaartje toch mooi vond....je zou je nog onzeker door gaan voelen....hahaha...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gaby hele vrolijke mierenkaartjes ... de kleurtjes spatten van het scherm haha !
    Ik persoonlijk vind jouw vorig kaartje ook wel heel geslaagd ...
    Groetjes, fijne avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gaby vergeet ik nog te zeggen ... gefeliciteerd met je 3de plaats ...
    Daaag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Je mierenkaartjes zijn geweldig! Ik vind ze erg schattig en ik word er meteen vrolijk van!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gaby, I have just killed hundreds of ants in my craft room they came and nested in one of my clear stamp pouches, and we are due to have rain....but...Great creations here and lovely colour combination used...xx
    {The Journey is the Start – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen