Volgers

vrijdag 2 januari 2015

De eerste kaarten in 2015...

Goedemorgen!


Nieuwe volgers, welkom!!!
Dank voor alle leuke lieve reacties, telkens weer!!!
Leuk dat er al zoveel mensen met mijn candy meedoen, waag gerust ook een gokje: deze candy geldt nog 2 weken...

Gisteren stond mijn blog ingepland, dus beter laat als nooit: voor iedereen een heel gelukkig, liefdevol en gezond nieuwjaar toegewenst. Dat we maar veel mogen blijven freubelen...:-)

En hier zijn dan... de eerste 5 kaarten voor dit jaar!
Mannenkaarten, lekker simpel gehouden, maar ik weet dat ze goed verkopen en daar gaat het tenslotte om.

Heb gelijk maar weer een serie van 5 gemaakt...





 

Lekker simpel om het jaar mee te beginnen...:-)

En ik heb nog zoveel series om te laten zien, ik ben op dit moment niet te stoppen met kaarten maken, ik ga maar door en door, en door en door...

Dus blijf gesellie langskomen zou ik zeggen...:-)!!!
Fijn weekend en...tot zondag!

Creatieve groetjes, Gaby

www.dolfijnecreaties.nl


PS: bedankt voor de oplettendheid van 'mijn foutje' in het vorige blogpost, maar idd: jullie hebben gelijk, het ging om de nieuwe challenge bij DCZ...


36 opmerkingen:

  1. Die Karten sind wieder super schön geworden!

    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Gaby, handig hoor gelijk zo'n serie.
    Ik ben benieuwd wat er nog meer gaat komen als jij zo heerlijk bezig bent als je schrijft.

    Jij ook de allerbeste wensen voor 2015.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke mannenkaarten Gaby, fijn dat je de smaak zo te pakken hebt bij mij komt er weinig tot niets uit mijn handen nu.
    Ook nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke serie Gaby!!
    jij ook alle goeds voor het nieuwe jaar!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit weer prachtig! Gelijk zo'n mooie mannenserie! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker simpel, lekker mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie serie Gaby,
    echt voor mannen!
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, Gaby.Waar komen de mooie plaatjes vandaan? Ik kon het niet terug vinden bij je berichtje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Gaby,
    mooi deze kaartenserie!
    Voor jou ook de beste wensen!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een leuke serie om het jaar te starten Gaby !
    Gelukkig Nieuwjaar !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. These are all brilliant Gaby, I love all the images.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooie kaarten Gaby je begint het jaar weer goed.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij zegt simpel Gaby, maar ik vind ze me toch gaaf.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jeetje, wat maak jij toch veel kaarten, Gaby. Deze zij ook weer gaaf!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Dat is een hele leuke serie kaarten ☺

    Een creatieve start van 2015 !
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige serie kaartjes Gaby!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke serie! Goed gestart hoor!
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi gaby,
    je hebt prachtige kaartjes gemaakt.
    simpel kan vaak nog mooier zijn.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. er is vaak vraag naar mannenkaarten maar ik vind ze lastig. Jij hebt het mooi eenvoudig gehouden, misschien is dat de kunst: niet te moeilijk doen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie serie mannenkaarten zijn dit Gaby, het is inderdaad zo, dat de mannenkaarten niet teveel poespas hoeft te hebben, heerlijk simpel, ik hou er wel van. Jij ook nog de beste wensen voor een mooi nieuw jaar. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supermooie serie mannenkaartjes Gaby, super geslaagd!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie serie kaarten. Ik krijg meteen zin in de zo er!
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je bent het jaar alweer ijverig gestart Gaby! Nog de beste wensen! Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha die Gaby!
    Mooie kaartjes weer. Ik vraag me eigenlijk af of je überhaupt wel eens te stoppen bent, hihihi.....Ga lekker door. Ben benieuwd hoeveel je voor het geode doel verkocht hebt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke kaartjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gaby een prachtige start hoor ... Hele mooie mannenkaartjes en ondanks het moeilijke onderwerp ben jij daar perfect in geslaagd !
    Groetjes en een schitterend 2015 !
    Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een prachtige start van 2015 Gaby met deze reeks super mooie maritiem kaarten.
    een fantastisch jaar en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Morning sweetie, these are simply stunning:0) hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel erg leuk deze maritieme kaarten, erg leuk om aan een man te geven,
    maar voor een vrouw die gek op zeilen is zijn ze ook perfekt om te geven.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen