Volgers

woensdag 14 januari 2015

Blommekes...

Goede woensdagochtend...:-)


Nog 2 nachtjes slapen, dan volgt de uitslag van mijn candy...
Doe gesellie mee!!!

Voor het Hobbyfestival a.s. zaterdag, maakte ik nog 'even snel' een aantal kaarten met blommekes.







Doen het altijd goed, niet?

Tot morgen, creatieve groetjes Gaby


----------------------------------------------------------------------------------------------

"Dol-fijne" Creaties staat a.s. zaterdag 17 januari op het Hobbyfestival te Roermond.
Kom jij ook?

Kijk voor meer info en/of een kortingsbon op: www.hobbyfestival.nl


28 opmerkingen:

  1. Als dit snel is, wat wil traag dan wel niet voor resultaat bij jou opleveren? Hele mooie kaarten en wat leuk dat je kaarten daar te zien gaan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt! Ik hoop dat je zaterdag veel mag verkopen! Leuk hoor! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super...goede verkoop gewenst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, wat een reeks, jij hebt niet stilgezeten ! geslaagd ! succes
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een hele serie blommekes. succes zaterdag met je verkoop.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die Karten sind alle wunderschön geworden. Sie werden sicherlich gleich als erstes weggehen.
    VG
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op deze grijze en natte dagen ...
    Brengen je mooie en fleurige kaartjes kleur ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik krijg het voorjaar in mijn bol
    bij het zien van deze mooie fleurige kaarten.
    ze zijn prachtig Gaby

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende blommekes collega, mooi gemaakt. En heel leuk dat ik bij jou in het KIC team mag zitten!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Gaby,
    nou als je hier niet vrolijk van wordt...
    wat prachtig al die bloemenkaarten!!!!
    Ook de pyramide vind ik weer schitterend!
    De miertjes zijn helemaal supers en kleurig!
    toch vind ik die witte kaart erg mooii, maar ja zoals ik al zei, smaken verschillen, en toch leuk zo veel diversiteit immers!!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning creation, gorgeous design and most beautiful colour combos. xxx {The Journey is the Start – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gaby,
    leuk en lekker vrolijk ! Misschien kom ik ze zaterdag in het "ecchie" bewonderen, wil graag naar de beurs heen maar moet vanmiddag voor een ingreep aan mijn schouder, dus weet niet of het zaterdag weer goed gaat,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze super gezellig geworden. En ik leer er ook nog, als ik zie hoe jij de kleuren van het DPpapier laat terug komen.
    Vooral mee doorgaan zo, en succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke bloemenkaartjes Gaby. Succes met de verkoop !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie bloemen kaarten Gaby.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk die uiltjes! en je kaartjes ook natuurlijk ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Gaby,
    weer een mooie serie bloemenkaarten, succes met de verkoop
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gorgeous 3-d effect flower designs Gaby, wow they are pretty.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schattige en fleurige bloemenkaartjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je haalt lekker de lente in huis Gaby....wat een mooie bloemenplaatjes heb je gebruikt....schitterend zijn ze stuk voor stuk....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn helemaal super Gaby, supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gezellig al die voorjaarsbloemetjes, hier komen de steeltjes ook al voorzichtig boven de grond uit!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ZO wat ben je toch snel! Hopelijk verkoop je weer heel wat!
    Ze zijn mooi en vrolijk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ze zijn leuk geworden. Veel succes met de verkoop op het Hobbyfestival.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ze zijn mooi geworden je maakt veel kaartjes,
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen