Volgers

dinsdag 27 januari 2015

Beebeetjes...

Goedemorgen!


Welkom nieuwe volger, leuk dat je me gevonden hebt. Gesellie dat je hier van tijd tot tijd een kijkje komt nemen.

Zaten we gisteren nog in de trouwkaarten, vandaag al in de geboortekaartjes...

Het eerste kaartje laat ik meedoen als 2e inzending bij:

Challenge 1: zilver

Dit is mijn inzending:


En nog eentje in het roze, je kunt ze nooit genoeg op voorraad hebben...


Morgen blog ik bij Hobbyhandig, ook geboortekaartjes. Eén daarvan licht ik uit en doet mee aan een challenge. Welke dat is, dat zie je morgen...Kom je weer langs?

Fijne dag!

Creatieve groetjes, Gaby




31 opmerkingen:

  1. Hele mooie babykaartjes Gaby.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die Babykarten sind wieder so süß geworden, toll gemacht.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en vrolijke kaarten! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige babykaartjes Gaby,
    leuk met de vlakverdeling en de lettertjes,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo dat gaat snel bij jouw Gaby. Vandaag trouwen, morgen kindjes ha ha
    Je kaartjes zijn weer heel erg leuk geworden.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gaby,

    Dat zijn 2 leuke kaartjes. Ook je trouwkaartjes zijn knap. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan. Leuke indeling!
    Ga zo door ;-)
    Dank je wel voor je deelname (voor de 2e keer) bij K&K.
    Lieve groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaartjes Gaby.

    ook je trouw kaart is weer super!

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een schattige kaartjes
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk met de vierkantjes, twee mooie kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad fijn Gaby om deze MOOIE kaartjes op voorraad te hebben.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hihiii, jáhaa. Die babbies is vaak wel een volgende stap na het trouwen.
    Je hebt er 2 dotjes van gemaakt. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ontzettend leuke geboortekaarten Gaby!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Gaby
    Wat een schatjes van babykaartjes ziujn dit, leuk met al die vlakjes.
    Of ik morgen langs kom kan ik niet beloven, meestal ben ik te moe na een dag oppassen.
    Wie weet.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby,
    wat een leuke babykaartjes heb je gemaakt ! Ben wel benieuwd naar je kaartje van morgen maar meestal lukt het me maar 2-3 x in de week om mijn blogrondje te doen ... ik doe mijn best :-)
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi babykaartje met die blokjes
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ontzettend leuke baby kaartjes :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een lieve babykaartjes Gaby!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oh my goodness Gaby! These are ADORABLE!!!!!!! Love them!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh Gaby these are just darling love the squares, letters, paper and trim.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige babykaartjes heb je gemaakt Gaby, ze zijn superleuk gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaartjes Gaby !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een gezellig kaartjes Gaby. En deze heb je inderdaad nooit genoeg op voorraad!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je twee mooie lieve babykaartjes gemaakt, Gaby. Gezellig dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen