Volgers

donderdag 4 december 2014

Week 49...

Goedemorgen!!!

En het aftellen naar Kerst is nu écht begonnen...nog 3 weken te gaan.

Nadat hier gisteren het eerste flinterdunne laagje 'natte' sneeuw is gevallen, en deze als een witte poederdons op daken en auto's bleef liggen, wist ik gelijk welk kaartje ik voor vandaag moest posten...

Deze kaart doet weer mee in de Kerst-ronde bij Yvonne e.a. 

(Kerstkaart 49)

Deze sneeuwman is volledig opgebouwd uit allerlei mallen. Ik ben zelf niet helemaal tevreden..., mijn hubbie vond hem erg leuk!

En jij?

Fijne dag maar weer en tot morgen, dan moet je toch écht even komen kijken...:-)
Creatieve groetjes, Gaby


31 opmerkingen:

  1. Het is wel een leuke kaart hoor. Lekker vrolijk !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal mooi en geslaagd kaartje !
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje met die grappige sneeuwpop Gaby.....erg leuk.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sneeuwman Gaby.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is helemaal leuk en je andere kaarten die ik nu ook bekeken heb zijn ook weer heel erg mooi.

    Gr,Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een supergezellig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik deel de mening van mijn voorgangers dat dit een vrolijk kaartje is. Soms hoeft er niet meer op, zeker voor een kind.
    Fijn dat je deze week weer een kerstkaart plaatst. Groeten, Nelleke DT 52 weeks of

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is erg leuk en vrolijk! Niks aan doen! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige sneeuwman op je kaart, Gaby. Heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je sneeuwman super grappig Gaby! Komt vast een
    goede bestemming voor! Freubel ze en hobby groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoihoi , eindelijk kom ik weer ff buurten. Even mijn schade af en toe proberen in te halen , je kaart is heel leuk gedaan xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gaby,
    ben ff afwezig geweest en wat ben je weer actief geweest ... zoveel nieuwe leuke kaartjes ! Enne ik geef je hubbie gelijk hoor, ook deze is leuk !
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het heeft hier nog niet gesneeuwd, maar een dorp verderop heeft wel al een dun laagje gehad. Helaas niet genoeg om deze leukerd ook echt in je tuin te zetten.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is superleuk Gaby, Hubbie heeft gelijk ;). Prachtig gedaan met alle malletjes, ik vind hem super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is gorgeous Gaby, I love the fun snowman
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je man heeft helemaal gelijk Gaby, hij is leuk!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het een grappige sneeuwman ! Mooi gemaakt Gaby.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een grappige en leuke kaart, Gaby.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Gaby,
    Ja leuk ! heek mooi zo'n -mallen- kerstman,
    fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wel 'n tof idee om je kaartje met deze zelfgemaakte sneeuwman te maken, Gaby! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart Gaby en het papier achter de sneeuwman is zo mooi.
    Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi hoi Gaby,
    leuke sneeuwpop!
    ik vind hem ook reuze leuk en vrolijk!!
    Mooi gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Eine richtig schöne Gute-Laune-Weihnachtskarte!
    Ja, auch bei uns ist der erste feine Schnee gefallen.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Gaby. Leuk deze sneeuwman op de kaart. Mooi gemaakt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind hem zeer goed geslaagd!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk gedaan is je sneeuwpop!
    Gelukkig hier geen sneeuw. Ik hou totaal niet van sneeuw. Geef mij maar de zomer met veel zon.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik ben het met je hubbie eens hoor, je kaart is prachtig Gaby, strak en héél gaaf.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart Gaby!! Leuk sneeuwmannetje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen