Volgers

vrijdag 12 december 2014

Vrolijke deco-bal...

Goodmorning!


Langzamerhand begin ik weer wat tijd te krijgen voor andere dingen, andere kaartjes. 
Dat wil niet zeggen dat er geen Kerstkaarten meer voorbij komen, ik heb er nog een aantal in de wacht staan...

Voor vandaag een fleurige deco-bal, die ik maakte voor een lieve vriendin.


Zeg nou zelf, hier word je toch helemaal vrolijk van?
Ik in ieder geval wel...hopelijk mijn vriendin ook...:-)

Fijn weekend! 
Maandag ben ik er met mijn...CANDY!!!

Creatieve groetjes, Gaby


24 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je voor je vriendin gemaakt..
    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, ziet er gezellig/vrolijk uit,
    Fijn weekend,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel fleurig Gaby, ziet er leuk uit.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Totaal anders ... maar wel origineel en leuk bedacht ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar wordt je zeker vrolijk van. Heel erg leuk geworden.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke bal is dit geworden met het roze tule. Mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaby wat een verrassing is dat nu weer hier bij jou .... Schitterend is het heel mooi met die roze tule ... Ik word er in ieder geval vrolijk van ....
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke decobal heb je gemaakt.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend leuke decobal heb je gemaakt Gaby...1 en al vrolijkheid ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gaby hier wordt je vriendin wel vrolijk van denk ik! Geweldig cadeau en super mooi!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful decoration Gaby I like the design and image
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige decobal Gaby, van die kleurtjes word je idd helemaal vrolijk van!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi hoi Gaby,
    leuke bal heb je gemaakt!
    Ook onderstaand kerstkaartje vind ik weer top!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby,
    Gave digi-bal heb je gemaakt, ik vind de knalroze froezel heel erg leuk !
    Liefs Ans
    p.s gefeliciteerd met je gewonnen mal !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Gaby,
    wat ontzettend leuk dit voor je vriendin. Hier wordt zij vast en zeker vrolijk van.
    En wat leuk dat je de candy hebt gewonnen bij Joy! Daar komen weer een heleboel mooie creaties van, denk ik.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een mooie decobal, je vriendin vast heel blij gemaakt! En van harte met je gewonnen candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat super mooi heb je dat gemaakt voor je vriendin.
    Je zal het maar krijgen ....
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen