Volgers

maandag 8 december 2014

Sneeuwvlokken...

Goedemaandag-ochtend!!!


En alweer een Kerstkaartje, hopelijk verveelt het nog niet...


Het kaartje pakte anders uit, als hoe ik in gedachten had.
Ben dan zelf ook niet zo tevreden met dit resultaat. 

Maar wellicht hebben jullie een andere mening...ik hoor het graag!

Morgen ben ik er weer met een challenge-kaart, woensdag laat ik een kleine tutorial zien bij Hobbyhandig, donderdag is het weer Kerst en vrijdag een leuke deco-bal.

Tot morgen, creatieve groetjes Gaby


23 opmerkingen:

  1. Ik kan niets verkeerd vinden aan je kerstkaart hoor. Het is een leukerd geworden, lekker vrolijk van kleur.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks mis mee hoor Gaby,mooi kaartje Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuke, lieve, kleurrijke winterkaart werd het !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem wel leuk geworden hoor. Lekker vrolijk van kleur. En dat borduurtje en de kraaltjes maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind deze kaart voor een kind erg leuk. Lekker vrolijk! Ook leuk dat het borduurwerk net zo'n boog heeft als het plaatje. Nee goed gedaan hoor! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk en vrolijk kaartje Gaby. Nog een hele fijne freubeldag voor jouw.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent zelf misschien niet tevreden, maar ik vind het wel eenmooi kaartje hoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolutely Gorgeous sweetie hugs Pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet tevreden, Gaby? Nou ik wel hoor. Hij is leuk.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker kleurrijk, en leuk! Weer eens wat anders dan een traditionele kaart! Prima gelukt, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige leuke kerstkaart is het geworden Gaby - super gedaan en heel geslaagd, geen reden tot ontevredenheid want hij is toppie! ;).
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind je kaart super gaaf gaby, héél goed gelukt hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niks mis mee hoor! Hij is lief.....
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby
    ziet er leuk uit, mooi borduurtje in combinatie met het borduurtje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi en zo lekker fleurig veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is wel een heel vrolijk kerstkaartje! Winnie tovert altijd een glimlach op je gezicht!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is so gorgeous Gaby, I love your design
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is echt een liefie, niets mis mee. Het blijft handwerk hé, dus het is helemaal niet erg als het een keertje niet lukt zoals je zelf graag had gewild.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen