Volgers

vrijdag 5 december 2014

Sinterklaas...

Goede 5 december ochtend!!!


Sinds 9 maanden heb ik een blog,
en deze wordt goed gelezen, toch?

Veel volgers staan voor mij in de rij,
en zetten er met regelmaat een leuke reactie bij.

Bijna dagelijks probeer ik hier een kaartje te laten zien,
soms zijn het er wel zes, acht of tien.

Dat knutselen mijn grote hobby is, 
dat had je zeker niet mis,

maar niet over een blog op rijm nagedacht,
en deze zwarte pieten-kaartjes had je zeker al helemaal niet verwacht...


Je ziet, ik heb 'talenten', 
en verkoop mijn kaarten voor 'Kika-centen'.

Dit jaar wil ik de mijlpaal van 5000 stuks (vanaf aug. 2010) zien te halen,
dat blijft maar door mijn hoofd malen.

We zijn op de goede weg, 
maar als het niet haalbaar is, dan is dat pech...:-(

We hebben nog één markt te gaan, 
wie weet zie ik jou dan wel voor mijn kraam staan.


Voor nu dank ik je voor alle reacties keer op keer,
en zondag ben ik er ook weer...:-)

Geniet van dit gedicht, geniet van mijn blog én geniet van mijn kaartjes, 
hopelijk nog heel wat vele jaartjes.

Houd dit blog goed in gedachten,
want binnenkort kun je een leuke candy verwachten...!!!

Fijne Sinterklaas,
met warme chocomelk en speculaas.

Liefs, creatief piet, Gaby

26 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer leuke kaarten gemaakt,
    dat is wat bij mij vaak een snaar raakt.
    Dat je het doet voor een goed doel,
    zegt iets over jou gevoel.
    Ga vooral zo door,
    ik blijf je volgen hoor!!
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een keileuk zwarte piet kaartje Gaby, maar nog veeeeel leuker is de rijm,,,, een waar talent ben je.....een hele fijne sinterklaas vandaag.....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh kom ik hier in de ochtend zo vroeg,
    is het rijm-dag wat de klok sloeg.
    Ik ben niet zo goed in dichten,
    maar wil wel mijn complimenten toelichten.
    Je zwarte pieten zo leuk en goed,
    ik denk dat je het op die markt ook goed doet!
    Ik wens je een hele fijne sinterklaas-dag
    dat je nog maar heel lang kaarten maken mag.
    Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke pieten-kaarten Gaby en knap hoor dat je het helemaal op rijm hebt gedaan.
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaarten, Gaby, en dan ook nog eens zo'n knap gedicht erbij. Dat doe ik je niet na, hoor. Super leuk!
    Fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat leuk Gaby dit zullen mijn kleinkinderen ook wel heel leuk vinden.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je deze weer o zo leuk bedacht ...
    Je rijmpjes zijn ook zo leuk gebracht ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gaby Prachtig deze pieten. Wat zijn ze mooooooooi gemaakt met ales er op en er aan.Hopelijk blijft dit mooie kinderfeest bestaan! Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ich besuche deinen Blog so gern, danke, dass du deine tollen Werke ins Netz stellst! Und 5000 Karten sind absoluter Rekord! Und dann noch so schön!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoezo creabea,dichten kun je ook al. Helemaal top!
    Leuke kaart ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje Gaby! Ik hoop dat je de 5000 gaat halen. Je hebt er hard voor gewerkt.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten met Piet
    die zie je in de winkel niet!
    Piet met z'n zwarte snoet
    en mooie veren op z'n hoed,
    doet het bij de 'kaartenmaak-vrouwtjes' heel erg goed!
    Wat jij voor Kika doet is TOP
    op naar de 5.000, zet 'm op!!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat leuk gedaan, leuk dat gedicht erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een blogpost op rijm, wat een leuk idee!
    Daar doe ik dan ook meteen aan mee.
    Ik zag deze leuke Piet voorbij komen en moest meteen bij je kijken,
    En vind 'm helemaal top en hartstikke erop lijken!
    Wat een mooie Piet met de kerst bellen in zijn oren en mooie veren!
    De leuke wiebeloogjes....je hebt ons weer weten te inspireren!
    Soms kan ik je niet besloffen, zoveel kaarten als jij maak iedere dag weer!
    Mis dus best wel eens iets....maar niet deze keer!!!!
    Dank je wel voor je gezellige post, en je reacties op onze bloggies vele keren,
    Op weg naar 5000 kaarten voor Kika, dan is het wel je lust en je leven!
    Op jouw blog gaan we vast nog heel veel beleven!
    Bedankt voor deze Sinterklaas gezelligheid!
    Ik ben nu ook meteen in de stemming beste meid!
    Een hele leuke dag en hopelijk nog meer rijmerij
    met vele lieve groetjes van mij!!!!


    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie zwarte pieten Gaby, mooi gedaan met die stanzen
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby,
    wat een leuke zwarte piet ... succes met je komende markt,
    lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. oooohhh Gaby, wat een leuk gedicht bij die geweldig leuke kaart!
    Helemaal top! Ik hoop dat je de 5000 kaarten haalt. Succes!!!!

    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk gedicht en een hele mooie kaart Gaby.
    Fijne avond,groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi blogbericht en wat een leuke zwarte piet...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk bericht
    Met superleuke pietenkaarten
    En nu op naar de 5000 daar duimen we voor ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hihiiii, wat heb je dit leuk gedaan. Zowel je kaartje, als je berichtje. Heel leuk om te lezen dat er een aantal volgers tussen zitten die hun reatie ook in rijm hebben gedaan. Hopelijk ga je dit grote aantal kaartjes wel redden dit jaar, het zijn er wel echt héél veel.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaby wat heb je dat weer leuk bedacht ... en leuk zeg dat je andere dichters ook aan 't werk gekregen heb ... op naar de 5000, daar ga ik ook voor duimen voor jou ...
    Groetjes, fijn weekend, Odette,

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Another delightful card to view, gorgeous image and wonderful colouring with gorgeous papers...
    {The Journey is the Start – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is een super leuk zwarte pietje op je kaart Gaby.....erruggggg mooi hoor....maar helaas...rijmen is niet aan mij besteed....dat heb ik nog nooit goed gedaan..Ik vind het fantastisch zoals de andere het doen......maar ikke no way....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen