Volgers

zaterdag 20 december 2014

Nijntjes...

Hallo!!!


Ja, ik had wel zo mooi gezegd: tot maandag, maar ik zag twee leuke challenges voorbij komen, waar ik gelijk mijn hobbykamer voor opzocht...:-)

Eén daarvan wil ik graag vandaag laten zien, nummer twee komt morgen...:-), en zo ben ik toch nog een heel weekend in blogland te vinden, haha.

Bij MD luidt de challenge: gebruik één van de Eline-diertjes.

Tussen het maken van alle Kerstkaarten (ja, ik ben al drukkies voor 2015...), was ik wel toe aan een vrolijke kaart en wist ik dan ook gelijk wat ik zou maken.

Challenge 119: dieren van Eline

Dit is mijn inzending:


Je zou bijna zeggen dat ik de Pasen al in mijn hoofd heb...LOL...:-)!!!
Heerlijk, om even een vrolijk kaartje te maken.

Alle materialen zijn van MD.

Heel benieuwd wat jullie van deze nijnen-kaart vinden, ik hoor het graag!
Dank voor alle trouwe bezoekjes en lieve berichtjes telkens weer.

Tot morgen, ben ik er ook weer met een challenge-kaart...
Fijne zaterdag.

Creatieve groetjes, Gaby


38 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk he...de nijntjes!!!
    Super schattig kaartje geworden Gaby!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke boel op deze kaart! Wat heb jij toch een mooie materialen om mee te werken! Super gave kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Gabi... a wonderful card ... and I love this dies.... they`re so great.

    wish you a wonderful weekend
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje, Gaby. Heel leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk Gaby jouw konijntjes. Wat een super vrolijk kaartje.
    Heb nog steeds niet kunnen freubelen vanwege nog druk bezig met het behangen en schilderen van het knutselhoekje. En van het één komt het ander en ben dus de badkamer die op mijn hoekje aansluit mee aan het opknappen én de gang en en en ....
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh wat zijn ze leuk Gaby,zo'n lief kaartje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel leuk kaartje met konijntjes en vogeltjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gaby, inderdaad een vrolijk kaartje en lekker even wat anders als al die kerstkaarten, vast fijne feestdagen gewenst
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die beiden Häschen sind ja zuckersüß geworden... da kann Ostern aber kommen ;o)
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje en schattig zo die konijntjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje, Gaby.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is adorable Gaby, those bunnies are sweet and I love all the die cuts
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige kaart,
    Heel erg vrolijk wordt je er van, lekker he even geen kerstkaarten meer.
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby,
    Op de eerste plaats bedankt voor je lieve Kerstkaartje, erg leuk!!!
    Je nieuwe kaart is echt heel schattig!!!
    Fijn weekend verder,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een vrolijke kaart,met die nijntjes er op.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke, vrolijke kaart, Gaby.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Gaby! Ze zijn te schattig! Heerlijk, vrolijke en gezellige kleuren :) Van mij mag het vaker Pasen zijn ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi hoi Gaby,
    oh die zijn schattig ! Na de kerst is het al snel weer voorjaar dus dan kunnen we weer lekker voorjaar-knutselen,
    creatieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gaby wat een schattig, leuk kaartje heb jij weer gemaakt .... Het voorjaar is al bijna in 't zicht ... heel knap weer !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowww wat een super leuk kaartje
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaart Gaby.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gaby,
    Je Nijnen kaart is prachtig, wat heb je een mooi randje gebruikt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een superlieve konijntjeskaart!!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi hoi Gaby,
    wat een leuke creatie is dit !
    Schattig die konijntjes!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuk en schattig kaartje is het geworden Gaby, helemaal super!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ah wat een schattig kaartje! erg leuk de twee konijntjes :) ik ben dol op de diertjes!

    fijn weekend en
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Héél erg lief kaartje Gaby....wat een schattige konijntjes heb je erop gemaakt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ontzettend leuke en vrolijke voorjaarskaart heb je gemaakt Gaby!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een hardstikke leuk en vrolijk kaartje Gaby :-)


    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een lief kaartje geworden! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een lief kaartje.
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super kaartje met je 2 nijntjes Gaby
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Gaby,
    Wat een lieve nijntjeskaart en zo leuk met de bloemenrand ervoor, ik krijg er voorjaarsgevoel van.
    Gezellig dag je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel leuk gemaakt.
    Super met die schattige konijntjes.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat lief die konijntjes
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen