Volgers

donderdag 15 januari 2015

"Dol-fijne" Candy...

GESLOTEN GESLOTEN GESLOTEN GESLOTEN GESLOTEN GESLOTEN GESLOTEN

(Deze blogpost blijft voorlopig bovenaan staan,
even doorscrollen naar beneden voor de laatste nieuwe post)


Hallo freubelaars!!!


Dit jaar bestaat "Dol-fijne" Creaties 15 jaar!
Om dit heuglijk feit met jullie te vieren, verloot ik bij 250 volgers op 15 januari 2015 een leuke candy!

Wat moet je doen?

* Word of blijf volger van dit blog..:-)
* Plaats dit logo in je sidebar op je eigen blog, met een link naar mijn blog


* Schrijf in een leuke reactie waarom jij kans wilt maken op welk kleurenpakket. Ik verloot 5 prijzen! 

Prijzenpakket ROOD:

Prijzenpakket BLAUW:

 Prijzenpakket GROEN:

 Prijzenpakket GEEL:

 Prijzenpakket ROZE:

Succes allemaal!!!
Mijn hubbie zal de winnaar trekken...

Creatieve groetjes, Gaby



58 opmerkingen:

  1. Wat een leuke Candy heb je weer!! Alvast gefeliciteerd! Ik doe graag mee, en ga dan voor geel. Ik vind dit namelijk een ontzettend leuke collectable, die ook al een poosje op mijn verlanglijstje staat.
    Groetjes Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk!!! Ik doe heel graag mee en vind de keus zo moeilijk! Maar ik ga voor....BLAUW!! Vooral door de stans, daar kun je elke felicitatiekaart toch leuk om opvrolijken! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil graag een kansje wagen. Ik volg je graag omdat je mooie dingen maakt en je me op ideeën brengt. Je houdt er van om mensen blij te maken zoals met die mooie hanger voor je vriendin.
    Ik zou graag pakketje rood willen winnen om met de stempels hele mooie kaartjes te kunnen maken en eens te kijken waar ik de stempels nog meer voor zou kunnen gebruiken.
    Heel veel succes met deze candy, ik hoop dat je er zelf ook heel veel plezier aan beleeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gaby,

    Waarom wil ik graag winnen. Wel mss omdat ik nog maar 1 keertje een candy heb gewonnen, hahaha, Omdat ik mijn collectie met mooie mallen nog kan uitbreiden, omdat ik nu al sta te watertanden wat ik er allemaal mee zou kunnen maken. Eigenlijk zijn her 101 redenen waarom ik deze candy graag zou winnen. En mocht ik dan toch winnen dan gaat mijn voorkeur uit naar groen of geel.

    Veel succes met de candy.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gaby,
    15 jaar!! wow dat is al lang, echt goed van je! Op naar de 250 volgers!
    Graag waag ik een kansje op deze mooie prijzen. Pakket rood en geel lijkt me onwijs gaaf om te winnen. Ik ben dol op de snoesjes en MD producten. Die kerst mal ster zou een goede aanvulling zijn op de kerst collectie. Waar ik zeker veel gebruik van ga maken.
    De andere pakketten heb ik het meeste al van dus dat is sonde om te winnen. Kun je nagaan...dol op MD producten. Waar zijn we nu niet dolop, met deze leuke hobby?? Hihi.
    Leuk dat je dit doet voor ons.
    Het staat al op mijn blog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Glückwunsch!!!!
    Da versuche ich mal mein Glück mit meiner Lieblingsfarbe ROT.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Gaby! Waarom ik wil winnen? Omdat de prijzen te mooi zijn om te laten gaan. Ik ga voor groen! Leuke Candy.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gaby,

    Op de eerste plaats proficiat met de 15 jaar!!! echt klasse!!!
    Ik wil heel graag candy roze winnen, ben nl net begonnen met pergamano en dan zou dit wel erg van pas komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al 15 jaar Dol-fijne kaartjes proficiat Gaby! Blijf lekker genieten van je hobby en heel leuk dat je er een candy tegen aan gooit! Iedereen die hier aan mee gaat doen, veel succes ik sla even over....heeft een ander meer kans toch! Ik heb al zoveel dat ik het liever een ander gun! bedankt voor de kans hoor!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Gaby,
    wat lees ik nu weer: ga je nog wat weggeven? En dan nog wel 5 pakketjes. Geweldig dat je creaties al bijna 15 jaar bestaan. Gefeliciteerd. En ook al bijna 250 volgers, dat gun ik jou van harte met je prachtige goede doel!
    Ik zet het dolfijntje in mijn zijbalk. Als ik zou winnen dan ga ik voor pakketje groen. Gewoon omdat ik nog niet veel kerstdingen heb. Ik spaar langzaam bij elkaar. omdat ik altijd nieuwjaarskaarten maakte , tot ik ging bloggen en ontdekte wat een mooie spullen er op de markt zijn. Hier kom ik weer een stapje verder mee.
    Ik hoop dat het je veel nieuwe volgers oplevert!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow.....15 jaar alweer. Wat goed! Dat is een felicitatie waard, Gaby!
    En natuurlijk doe ik graag mee om een leuke candy te winnen. Al vind ik eigenlijk dat na 15 jaar JIJ wel een prijs mag verdienen :o)
    Ik zou dan gaan voor pakket BLAUW, omdat ik voor 2015 voornemens ben om meer verjaardagskaarten te gaan maken én te versturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou Gaby 15 jaar alweer dat is een hele tijd, Gefeliciteerd.
    Als ik kans zou maken op een prijs dan zou ik voor GROEN gaan.
    Bedankt voor deze kans.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gaby,

    Ongelofelijk he, 15 jaar alweer! Dat is al een hele tijd en met de opbrengst van jou kaarten heb je de stichting vast al een hele fijne steun gegeven! Ga zo door: maak je jezelf en anderen blij (Jij een hobby en zij geld voor onderzoeken en dergelijke) en nu maak jij ons blij met een candy... Ik vind pakket geel erg mooi en zou het leuk vinden om het te winnen, leuke herinnering aan jou en gedachte aan Kika.

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat geweldig dat je al 15 jaar voor dat goede doel je kaartjes maakt en verkoopt...
    en ook al zoveel volgers....super leuk voor je...
    En dan nog zo een geweldige candy verloten...daar doe ik ook héél graag aan mee
    en als ik dan toch mag kiezen zou ik pakketje groen wel heel leuk vinden....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 15 jaar ... wow Gaby zo lang kom ik hier nog niet hahaha ... Ik ga nog moeten zoeken hoe ik de candy op de zijkant van mijn blog moet plaatsen .... Ik kom nog wel terug maar ... heb het nog eventjes heel druk met mijn kerstkaartjes ....
    Prettige avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby allereerst van harte gefeliciteerd met jouw 15 jarige bestaan! Ik vind het zo super van jouw dat een deel van jouw opbrengsten naar KIKA gaan. Je geeft zoveel weg, je bent een vrouw met een ontzettend groot hart! Ook nu deel je in jouw geluk met zulke prachtige prijzenpakketten. Je gaat altijd bij iedereen langs om leuke reacties te plaatsen op de crea's die zij maken. Het kan niet op bij jou :) Ik wil graag deelnemen en ik ga voor het groene pakket. Ik heb vrijwel geen kerstmallen of stempels dus vind ik dit een uitermate geschikt pakket voor mij :) Je hubbie zal een grote kluif hebben aan alle reacties die geplaatst zijn en nog zullen volgen, dus wil ik hem graag veel succes wensen. En hubbie ... je hebt een vrouw met een super groot hart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Gaby,
    Wat ontzettend leuk dat je een Candy weggeeft.. Daar wil ik graag een poging voor wagen. En als ik dan toch mag kiezen, dan ga ik voor pakketje Groen.
    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd Gaby!
    Je gaat ook als een tierelier door blog land,
    ik vind het knap hoe je alles zo goed kan combineren en dan ook nog regelmatig bij iedereen een berichtje achter laat.
    Ik doe graag mee en dan als je dan een voorkeur mag uitspreken dan ga ik voor de kleur geel.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leukGaby dat je blog alweer 15 jaar bestaat. Gefeliciteerd! En ook erg leuk dat je een candy weg wilt geven. Wanneer ik mag kiezen kies ik voor GROEN. Vind het een mooie stans en leuke stempels.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat zijn al een altijd jaartjes...15 jaar... van harte gefeliciteerd.
    Lief van je dat je een candy gaat verloten. Ik wil natuurlijk heel graag meedoen. Ik ga voor de kleur GEEL. Ik heb dit jaar geen kerst collectable gekocht, omdat je niet alles kan kopen en op een gegeven moment toch moet gaan kiezen. Dit zou een mooie kans zijn om hem te winnen, kan ik er de volgende kerst een mooie kerstkaart van maken.
    Ik ga het op mijn zijbalk plaatsen. Op naar de 250 volgers.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha ha Gaby dank zij de prachtige uitleg van een blogmaatje ben ik er uit en staat jouw candy te pronken op mijn blog ... Omdat ik heel graag stempeltjes inkleur ga ik voor rood ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gaby, wat ben je goed bezig, al 15 jaar voor Kika! En nu op naar de 250, dat gaat je zeker lukken want ze weten jou wel te vinden!! En dan deel je ook nog eend zulke leuke setjes uit, ik ga graag voor rood. Die stempels zijn te leuk en ik heb ze nog niet. Morgen zet ik je candy op mijn blog. Ennnn ik verloot morgen natuurlijk mijn candy! De 100 volgers gaat 'm helaas nog niet worden, maar dat geeft niks. Alvast fijne feestdagen gewenst! Lieve groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Gaby,
    Ben ook je volger geworden, was het al steeds van plan omdat je telkens lieve berichtjes op mijn blog plaatst.Kwam nu toevallig op je site terecht,dus maar meteen gedaan.Wat lief dat je een deel van je kaartopbrengst naar Kika gaat.en dan nog zo'n geweldige candy.Mocht ik toevallig winnen dan zou ik voor geel gaan. Veel succes,ik hoop dat het lukt. Fijne feestdagen en groetjes van Marian.
    Veel succes, en ik zou kiezen vooen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Gaby,

    Allereerst van harte gefeliciteerd met het 15-jarig bestaan en dat een deel van de opbrengsten naar Kika gaan. En dan ook al bijna 5000 kaarten verkocht! Dubbel op gefeliciteerd dus...15-jarig bestaan en bijna 5000 kaarten verkocht voor Kika.


    Ik ben ook volger van je geworden, heb je candy ook bij mij geplaatst en ik mocht je man mij uitkiezen als een van de winnaars zou ik graag gaan voor de groene set. De stans had ik graag al voor deze kerst gekocht en zou het geweldig vinden als ik 'm dan nu zou winnen en volgend jaar kan gebruiken. De stempel van Eline is daarbij een leuk extraatje.

    Lieve groet en hele fijne feestdagen,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Gaby,
    Super leuk dat je candy weg geeft en van harte gefeliciteerd natuurlijk.
    Ik zou graag het gele pakket willen winnen om nog meer mooie kerst kaarten te kunnen maken.
    Bij deze wil ik je bedanken voor je berichtjes op mijn blog. Het afgelopen jaar heb ik zelf erg weinig tijd gehad om te bloggen en dat blijft ook zo nu ik 40 uur werk.
    Ik wens je hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Que prêmios maravilhosos Gaby, desejo a você em 2015 muito mais SUCESSO!!!

    Fica aqui registrado meu carinho, desejando a você muita Paz, Amor e Saúde!!!

    Beijos
    My

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met je 15e verjaardag! Een hele mijlpaal en erg nobel dat je een deel van de opbrengst afstaat aan KIKA! Ik loot graag mee voor het gele prijzenpakket
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik wist niet dat je ook een blog hebt!
    Altijd als je zocht kwam ik uit op je website, maar daar kon ik geen reacties achterlaten. Blij dat ik je toch gevonden heb en ben dan ook maar meteen volger geworden! Knap dat je al 15 jaar kaarten maakt, en dan ook nog eens de opbrengst weg schenkt aan het goede doel! Bewonderenswaardig, hoor!
    Ik zorg er alvast voor dat de teller met volgers weer ééntje meer telt. Als ik eruit geloot zou worden, dan ga ik voor 'geel'. Die creatable staat al lang op mijn verlanglijstje ;-)

    Fijne Feestdagen!

    Groetjes, Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow Gaby, al 15 jaar kaarten maken, dat is een hele tijd. En wat ontzettend leuk dat je dat met ons wil vieren. Ik ga voor groen omdat ik eekhoorntjes echt de leukste diertjes vind die er zijn. We hebben het geluk dat ze hier (hoewel we midden in de stad wonen) zo af en toe in onze tuin zitten. Echt genieten vind ik dat. Die leuke kraaloogjes waar ze dan mee om zich heen kijken.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Gaby,
    proficiat hoor met de 15 de verjaardag van je blog
    wat gaat de tijd vlug hé
    en wat een mooie candy geef je weg
    ook wens ik jou een fijne Kerst geniet van de mooie momenten
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Gaby,Gefeliciteerd met de 15 de verjaardag van je blog we volgen elkaar al weer een tijdje en ik geniet altijd weer van je kaarten.Ik vind het altijd weer knap dat je zo vaak iets plaats mij lukt dat echt niet!Mocht ik iets winnen dan zou ik gaan voor rood wil namelijk weer meer gaan inkleuren en dan zijn nieuwe stempels altijd weer een stimulans om te geginnen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Gaby, Ik dacht dat ik al volger van je was, niet dus ben nu gelijk volger van je geworden
    Je geeft een supergave candy weg
    Ik vind het stansje van blauw erg leuk en dan het leuke stempeltje met die vlaggetjes dus ik kies voor blauw
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Gaby,

    Gefeliciteerd met het 15 jarig bestaan van Dol-fijne Creaties!!!
    Ik volg je al een tijdje en kom hier altijd graag langs voor een bezoekje.
    je maakt hele mooie creaties en je steunt er ook nog eens een heel goed doel mee.

    Ik vind je Candy geweldig, mocht ik in de prijzen vallen... dan zou ik graag pakket groen willen ontvangen, ik vind dat stansje erg mooi en de stempeltjes vind ik erg schattig.

    Op naar de 250 volgers :-)
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  34. Van harte gefeliciteerd met je JUBILEUM!
    Wauw Gaby, bedenk eens hoeveel geld jij de afgelopen 15 jaar gedoneerd hebt aan KIKA. Super hoor!! ( heb je het trouwens bijgehouden, hoeveel je gedoneerd hebt??)
    Hierdoor hebben veel kinderen de juiste zorg en begeleiding gekregen tijdens hun behandeling.
    En dan heb je ook nog eens een prachtige candy voor al je volgers georganiseerd!
    Ik doe graag een gokje voor GEEL.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wauw 15 jaar ... Proficiat !!!
    Ik ben volger geworden, op naar de 250!
    Mocht ik winnen vind ik rood en geel
    het leukste voor een beginner.
    Nog veel succes!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. 15 jaar kaartjes voor het goede doel.
    Dat geeft je een goed gevoel.
    Gefeliciteerd met deze super mijlpaal.
    Een hoera van ons allemaal.
    Dat je nog lang kaartjes mag blijven maken
    en deze creatieve hobby niet gaat staken.
    Ik wens je nog 15 jaar
    met je kaartjes voor stichting Kika.
    Heel veel geluk het komende jaar dat het een creatief jaar mag worden.
    (Ik hoop dat ik nog mee mag doen met de Candy, dan zou ik graag de kleur GEEL willen)
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo gaby

    wat leuk 15 jaar kaartjes maken voor het goede doel.
    gefeliciteerd
    hoop dat vele kaartjes nog gaat maken,
    ik ben volger van je blog geworden en ik doe graag mee met deze candy
    ik zou graag setje groen

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Thanks for the chance Gaby I would choose Blue if I was to win....congrats on your crafting years. May 2015 bring everything wonderful to you.xxx
    {The Journey is the Start – my personal blog}


    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hallo gaby
    Wat maak je leuke kaartjes. en heel leuk dat je al 15 jaar kaartjes maak voor het goede doel.
    ik wil graag een gokje wagen met deze candy
    en ik zou graag setje rood willen.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat ontzettend leuk gaby!
    Daar wil ik wel heel graag aan meedoen hoor!
    Ik waag heel graag een gokje.
    Prijzenpakket blauw is wel heel erg leuk!

    Groetjes en de beste wensen voor 2015,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  41. De lettertjes zijn superklein ...ik kan het bijna niet lezen.
    Kan jij dat groter maken?
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Leuke candy Gaby. 15 Jaar is ook ook wel een hele lange tijd zeg. Ik ga toch ook maar eens een kansje wagen. Prijzenpakket rood en groen vind ik wel leuk, maar eigenlijk maakt het me niet zo veel uit hoor. De andere prijsjes zijn ook leuk!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gave candy heb je zeg. Welke ik leuk vind? Nou de sterren, daar kan je er niet genoeg van hebben! ( geel) Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een gave candy Gaby. Ik wil best graag meedoen voor candy geel. Kan ik Wim rust geven. Die moet altijd sterren voor me snijden en dat is geen favoriere bezigheid voor hem. hihihi Veel succes nog met je kaarten, en je goede doel. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een leuke candy Gaby, en wat ontzettend goed dat het al 15 jaar bestaat zeg en nog bijzonderder is dat jij je er al zo lang voor inzet. Dat verdient een dikke pluim! Als ik mag kiezen zou ik voor rood of groen gaan. Succes!

    Liefs,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hallo Gaby,
    ich kann nur gratuliere und dich bewundern.
    Ein tolles Candy und ich würde mich über pink freuen.
    L.G.KarinNettchen

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ha Gaby, wat een leuke blog heb je! En wat goed dat je je inzet voor kika! Gefeliciteerd dat 'dolfijne creaties' alweer bijna 15 jaar bestaat! Ik hoop dat je nog lang hier met plezier mee door mag gaan. Ik doe graag mee met je candy. (De groene vind ik het leukst). Liefs Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Hallo Gaby, wat een leuke Candy! Ik vind ook dat je hartstikke goed werk verricht! Dikke pluim! Ik ga voor geel! Vrijdag 16 januari ben ik jarig, zou toch een geweldige verrassing zijn!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Gaby nou eindelijk ook ik heb me volger gemaakt en niet alleen vanwege je candy, maar gewoon omdat je hele mooie creaties maakt en om een kleur van een pakket te kiezen mocht ik bij de gelukkige zitten laat ik het kiezen aan jou over :)

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wow, gefeliciteerd al 15 jaar!! Wat lief dat je wil trakteren! Mocht ik de gelukkige zijn dan kies ik als berefan graag voor rood.

    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Proficiat met je vijftienjarig bestaan. Ik vind dat je mooie creaties maakt. Wat leuk dat je trakteert.
    Ik kies voor geel!
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hi Gaby,

    Of de duvel er mee speelt: ik lees je uitgebreide mail (dank daar voor!!!), ga naar mijn leeslijst en open je blog en wat denk je........alles te zien!!!!!! Mijn pc "opschonen" doe ik wel 3x in de week dus dat kon het niet zijn, begrijpen doe ik het absoluut niet maar allez: ik kan je enige candy zien en wat super leuk dat je het 15-jarige bestaan van Dolfijne kaartjes met ons wilt vieren, 't is me ook al een hele tijd zeg!!! Dat ik van MD houd weet je na je blogbezoekjes bij mij al lang en ook al heb ik heel veel: groen en geel nog niet dus dat zou "dolfijn" zijn!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  53. nou volgens mij net op de valreep dat ik je candy zie, wat ontzettend leuk dat jullie al 15 jaar bestaan met verkoop van kaarten. Hoop dat er nog vele jaren bij mogen komen voor het goede doel kika. Wat leuk dat je daarom ook dit met ons viert.
    Mijn voorkeur gaat uit naar geel en groen.
    groeten en succes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen