Volgers

maandag 22 december 2014

Borduurtje...

Bonjour!


Fijn weekend gehad? Klaar voor een nieuwe week...klaar voor Kerst?
Laten we er nog een leuk Kerstkaartje tegenaan gooien...:-)

Dit kaartje wil ik laten meedoen aan de challenges bij:

Challenge 14: rood groen én goud

én

http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/2014/12/we-beginnen-weer.html
Challenge: Kerst

én

http://fadengrafik-challenge.blogspot.nl/2014/12/75-challenge-weihnachten-dt-call.html
Challenge: Kerst

Dit is mijn inzending:


Het plaatje is van Yvonne Creations en het borduurtje van Sjaak van Went.
Oorspronkelijk een borduurtje voor een rechthoekige kaart, maar zoals je ziet heb ik het patroon zo weten te maken dat ik het op een vierkante kaart kon gebruiken.

Een lieffie, al zeg ik het zelf...:-)

Tot morgen!
Creatieve groetjes, Gaby


33 opmerkingen:

  1. Die Karte ist wieder sooo schön geworden!!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pracht van een kerstkaart, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel erg leuk kaartje werd het.
    nog fijne feestdagen,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en mooi geborduurd.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Gaby. Mooi geborduurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gaby, wat ben ik toch een muts. Ik dacht al een hele tijd dat ik een volger van jou was en vond het zo vreemd waarom ik al jou toffe kaarten niet voorbij zag komen. Nu blijkt dat ik nog helemaal geen volgster was. Bij deze ben ik dat nu wel hoor! Ik word altijd zo blij van jou berichtjes. Je doet dat zo trouw. Elke dag weer....vind ik knap. Het lukt me niet elke dag. Maar nu kan ik niets meer van jou missen. Net als deze mooie kaart. Ik ben niet van het borduren maar ik vind het altijd prachtig om te zien wat anderen er mee doen.
    Ik wens jou hele fijne feestdagen en een heel creatief 2015.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Gaby
    Je hebt het goed voor elkaar gekregen om je patroon vierkant te maken, een kanjer ben je.
    je kaart is prachtig ,ook weer zo mooi geborduurd.
    Dank je wel voor het meedoen bij Ons borduurkaartenblog en de Fadengrafik.
    Fijne feestdagen
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en mooi geborduurd, Gaby.
    Fijne feestdagen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En alweer een mooi kaartje Gaby.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Gaby,
    ik ben het helemaal met je eens een "lieffie"!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje Gaby, borduren is altijd veel werk vind ik.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi kaartje. Mooi geborduurd. leuk plaatje heb je gebruikt.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Gaby,
    wat een leuke kaart, mooi geborduurd, lief plaatje en strik !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat ziet er schitterend uit Gaby, wat een plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Gaby ...heel mooi borduurtje en knap met de strik en plaatje ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een héééél erg lieffie Gaby....met een prachtig borduurwerkje erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kerstkaart! Mooi met het borduurtje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card Gaby. Such great stitching.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Gaby,

    eine total schöne Karte hast Du gemacht. Sie gefällt mir sehr gut.
    Vielen Dank für Deine Teilnahme an der 75. Fadengrafik-Challenge.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart zeg! Goed idee om het patroon om te zetten van rechthoekig naar vierkant!
    Dank je wel voor het mee doen bij de EHIB.
    Groetjes Ditta DT EHIB

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kerstborduurkaart, leuk patroon ook.
    Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaarten blog en EHI borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuk lief kaartje Gaby. Bedankt voor het meedoen bij EHI en bij ons borduurkaartenblog. Goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2015. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij Ons borduurkaartenblog. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen