Volgers

zaterdag 15 november 2014

Witte Kerst II

Goodmorning!!!


Op het Kreadivas blog van MD, weer een leuke challenge gevonden.

Challenge 4: witte Kerst

Je mag met 3 kaarten meedoen, en aangezien we toch Kerstkaarten nodig hebben, ging ik aan de slag en maakte gelijk 3 hele andere kaarten met dit thema.

Vandaag het tweede kaartje. 

Dit is mijn inzending:


Het achtergrondje is niet van MD.
De groene cirkelstans: CR1201
Tekst: Coll 1339
Het vogeltje: LR0204
Jingle Bells: Coll 1363

Tot morgen, dan kom ik het derde kaartje laten zien.

Fijn weekend!

Creatieve groetjes, Gaby

22 opmerkingen:

  1. Fantastic Gaby
    love the colour combo
    and die
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Gaaf kerst kaartje ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Kerstkaartje, leuk dat vogeltje, enig stansje!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi in z'n eenvoud!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gaby,
    Ik zag er nog één, die is zeker voor morgen ??
    Deze is ook weer leuk, mooi gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gaby,

    Wat een mooi kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Gaby en die van gisteren vind ik ook beeldschoon!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Gaby - helemaal super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die Karte sieht soooo edel aus, klasse gemacht.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed bezig met je kerstkaarten, deze en die hieronder zijn allebei prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb even al je kerstkaarten bekeken jij bent goed bezig mooi hoor
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wowwwwwwww gaby wat een mooie kerst kaart

    Ook de andere dor mij gemiste kaartjes vind ik erg mooi

    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Grappig met dat vogeltje op de letter.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk kaartje heb je gemaakt!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Daar ben ik weer :), dit groen witte kerstkaartje is ook super leuk,fijn dat je nogmaals meedoet bij Marianne Design Kreadivas,
    LG BLankina

    BeantwoordenVerwijderen