Volgers

donderdag 13 november 2014

Week 46...

Donderdag-morguh,


Kerst, bij Yvonne e.a.

Ik kreeg de tip door, dat bij de Wibra leuke knutselspulletjes lagen. Dus ging ik zaterdag een kijkje nemen. Veel had ik al, maar ik zag wel leuke houten ornamenten liggen, als slinger.

Ik kreeg er gelijk een ander idee bij, dus...hup in het winkelmandje.

Bij thuiskomst gelijk aan de slag gegaan en zo maakte ik zaterdagmiddag een 10-tal kerstkaartjes op deze manier:

(Kerstkaart 46)

(Kerstkaart 46A)

(Kerstkaart 46B)

(Kerstkaart 46C)

Op deze manier loop de voorraad wel lekker op...:-)
Goed voor de Kerstmarkt over 4 weken.
Benieuwd of deze kaarten snel verkocht zullen worden, wat denk jij?

Ik zie je morgen weer, tot dan!
Creatieve groetjes, Gaby

35 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt Gaby,ik ga ook maar eens naar de wibra voor de leuke spulletjes.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige, stijlvolle kaartjes Gaby ... de houten ornamentjes zijn geweldig mooi ! Knap weer van jou ...
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk ! zo gaat het goed vooruit
    fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je brengt me weer op een idee. Die embosfolder heb ik ook. En laat ik nu bij de kruidvat, ook wat houten elementen gekocht hebben.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad, leuke serie zo en best snel klaar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kerstkaartjes zijn het geworden met die ornamentjes GAby - helemaal super gedaan en op de kerstmarkt zijn ze zo weg ;)
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo heb je snel leuke kerstkaarten en die verkoop je wel!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten Gaby. Leuke ornamentjes ook.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat zijn de ornamentjes leuk Gaby ! mooie serie kaarten,
    fijn dat je weer meedoet aan 52 Weeks of...
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige serie kaarten heb je gemaakt. Prachtig embosingwerk en mooie houten sterren erop!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik denk dat deze kaartjes gaan lopen als een trein...zo ontzettend gaaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk om te zien hoe jij ons elke dag verrast met je mooie kaartjes ...
    Fijne donderdag ... lieve & creatieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt gaaf en die embossingfolder er bij maakt er een plaatje van Gaby!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige Cas kaarten hoor. Ik blijf mij telkens verbazen over de hooveelheid kaarten die je maakt. Slaap je nog wel :) ?Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig Gaby zo schiet het lekker op.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, dan moet ik daar toch ook even gauw langs! Je kaartjes zijn echt super!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaarten. Leuk met die hangers van de wibra.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie serie kerstkaarten heb je gemaakt. Heel mooi met de embossing en een geweldig idee met de wibra ornamenten. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die Karten sind wundervoll geworden, die Ornamente machen sich klasse darauf.

    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige serie kerstkaarten!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een mooie stel kerstkaarten. Leuk gedaan met de geëmboste achtergrond en de ornamenten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Gaby,
    wat een leuke kaarten heb je gemaakt. Heel herkenbaar dat je veel ideeën krijgt als je iets ziet liggen ... wat steunen we de economie allemaal goed, nooit met lege handen een winkel met knutselspullen uitgaan, haha,
    liefs en groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. These are gorgeous sweetie, huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk gedaan, Gaby. Ik vind de kleurencombinatie geweldig!
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik loop ook regelmatig even bij de Wibra binnen. Soms hebben ze daar verrassend leuke (en goedkope) knutselspulletjes liggen.
    Jij hebt de slinger leuk omgetoverd tot kerstkaartjes. Die verkopen vast en zeker goed!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Gaby, wat leuk bedacht. Je kaartjes zijn super. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Well...you are very busy too ;-)
    Have a nice week end! Beijinhos

    BeantwoordenVerwijderen
  28. beautiful cards Gaby I like the embossing and the fab snowflakes,
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie serie kaartjes, Gaby! Die vliegen er vast zo uit!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

  30. Schitterende kaarten, leuk idee zo ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen