Volgers

maandag 3 november 2014

Jaren '50...

Goedemorgen allemaal!!!


Een nieuwe volger, welkom! Leuk dat je er bent.
Vandaag schrijf ik mijn 200e blog, op 8 maanden tijd...hoe leuk is dat???
En zo te zien aan alle reacties, worden ze met veel plezier bekeken.
Dank je wel daarvoor!!!

Voor onderstaand kaartje heb ik een heel weekend lopen denken.

Op het blog van MD een leuke nieuwe challenge...jaren '50.

En als ik daar aan denk, denk ik aan STRAK de haartjes in het vet of in de krul. denk ik aan de ZWART/WIT vloeren, denk ik aan de RODE rock en roll jurkjes met WITTE stipjes, denk ik aan OLDTIMERS, en zo kan ik nog wel een tijd doorgaan.

En zo moest mijn kaartje worden: strak, zwart/wit met een vleugje rock en roll jurk en een oldtimer.
Dat waren mijn eerste gedachten, dus hierop ging ik bouwen.

Challenge 115: jaren '50

Dit is mijn inzending:

Gebruikte items en tekststempel zijn natuurlijk van MD.

Weet niet of ik met mijn gedachten goed zit, maar dat hoor ik graag.
Hoe dan ook, vind ik het wel een gaaf kaartje geworden, jij?

Morgen, donderdag en vrijdag ben ik er ook weer met een challenge-kaart.
Je ziet: is het weekend weer ergens goed voor geweest...:-)

Tot morgen!
Creatieve groetjes, Gaby


44 opmerkingen:

  1. Wat mij betreft zit je goed met je kaart. Maar ja, ik ben van een veel later bouwjaar (1976)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart en gefeliciteerd met je 200 ste post!!
    Een fijne week,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en het is inderdaad een moeilijke opdracht.
    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geslaagde creatie Gaby ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card, love this colour combo...delightful dies used as well.
    aNNie xx


    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 200 ste blog? Hoeveel kaarten heb jij dan wel niet gemaakt? Deze is ook weer een leuke kaart.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great card Gaby, I like the car and the colours
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie CAS card in jaren 50 stijl..moet die auto stans ook maar weer eens gebruiken!
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi mannenkaartje Gaby....heel leuk die antieke auto....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Hoi
    Ja die auto erop dat is toch helemaal jaren 50
    goed bedacht hoor .
    ziet er mooi uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gaby,
    Heel leuk bedacht, mooie auto en combi van papier,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk Gaby, die kleurencombi van zwart/wit/rood doet het altijd goed.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een goede uitleg van de manier waarop je kaart tot stand is gekomen. De look is niet echt jaren 50 zoals we eigenlijk bedoelden maar met de uitleg kan ik me er zeker in vinden Gaby
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk bedacht Gaby en weer een pracht van een kaart.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen

  15. Ja jij gaat goed met je kaarten hoor, toppie,
    en dit is ook weer een gave ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Das sieht total klasse aus. Ganz toll gemacht.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik kocht zojuist een Burda in vintage jaren 50 stijl. Erg leuk dat ik nu bij jou en kaart in die sfeer zie. Toeval bestaat niet toch>? Nieuwe volgers zijn altijd leuk. Ik ben er ook altijd zo blij mee. Net als van het lezen van reacties op wat ik schrijf. Heerlijk. Ik wens je nog veel mooie blogs en kaarten natuurlijk ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Gaby, een prachtig kaartje weer ... strak en dan met dat rode jurkje erbij en die oldtimer... leuk bedacht ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Simply gorgeous sweetie :0))) huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Simply gorgeous sweetie :0))) huggles Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een voud maakt pracht. Stoere mannenkaart!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk hoe je deze opdracht hebt aangepakt Gaby....een hele gave kaart.
    Lieve groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Gaby,

    Leuke kaart met die auto en papier.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Met dit kaartje en het idee dat je daar bij hebt, zie ik de jurken met petticoats en de mannen met vetkuiven zo voor me! LEUK!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke vertaling van de challenge! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Gaby, wat een productie heb jij. Super. Leuk ook deze jaren 50 twist. Vond dit een lastige en had nog geen goed idee hiervoor maar jij bent er goed in geslaagd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel erg leuke kaart Gaby. Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuk kaartje Gaby!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel leuk gemaakt.
    gezellig dat je meedoet aan de challenge,
    leuke uitleg heb je erbij geschreven.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart Gaby

    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  31. super gemaakt
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie strakke kaart Gaby.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke kaart Gaby leuk dat je erbij verteld hoe je op het idee bent gekomen.
    Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Past goed bij het thema dit kaartje, erg leuk!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Você tem muito bom gosto, parabéns!!!
    Ficou lindo!!!

    Beijos!
    Minda

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hallo Gaby,
    wat een stijlvolkaartje
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. De uitleg is helemaal duidelijk en je kaartje daarbij geslaagd!!
    Fijn weekend! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooi strak en stoere mannenkaart, echt jaren 50 stijl!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  39. What a fun design Gaby, love the die cut, colors and framing.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Mooie kaart Gaby!
    Gezellige jaren vijftig ? dat was eventjes voor mij tijd ...
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een leuke, mooi en strakke kaart!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen