Volgers

zaterdag 29 november 2014

Ik zie ze vliegen...

Goodmorning!


Even iets anders als een Kerstkaartje, een challenge kaart voor de leuke uitdaging bij:

Challenge 224: ik zie ze vliegen...

En ja, ik ben langzamerhand begonnen met haken.
Je kent het wel, eerst wat dingen uitpluizen, vervolgens komen wat proeflapjes en uiteindelijk al wat bloemetjes. 

En toen ik deze challenge tegenkwam, dacht ik gelijk aan vlinders en bloemetjes, mijn gehaakte bloemetjes dus.

Dit is mijn inzending:


Zoals je kunt zien, komen de kleurtjes van de bloemen terug in het achtergrondje.
Op de bloem zitten vlinder-knoopjes.

En als je dan toch bezig bent, en al een klein voorraadje bloemetjes hebt, maak je er gelijk nog maar twee:



Al een paar keer bij sommigen van jullie op het blog gezien: vind het zo leuk een gehaakt frutsel erbij op je kaart. Dank voor het delen!!!
En zoals je ziet, werkt het aanstekelijk...:-)

En deze 'proefjes' vond ik zonde om weg te gooien, zo heb ik er weer 3 leuke kaartjes mee kunnen maken. 

Heel benieuwd wat jullie ervan vinden, ik hoor/lees het graag!!!
Dank voor het langskomen. 
En o ja, nieuwe volger: een warm welkom, hopelijk haal je leuke inspiratie uit mijn blog.

Geniet van het weekend, tot maandag!
Creatieve groetjes, Gaby


41 opmerkingen:

  1. Ik vind ze echt super! Wat een vrolijke kaarten.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gehaakte bloemetjes zijn heel erg leuk Gaby en de afgewerkte kaartjes zien er super uit. Fijn weekend, groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt Gaby,de bloemetjes zijn heel leuk op de kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zie je maar dat zelfs je proef probeersel het prachtig doen op een kaart!!
    het ziet er super uit!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een origineel idee, Gaby. Heel erg leuk gedaan!
    En wat gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bloemen zijn super, staat erg leuk op de kaartjes!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het werden in ieder geval heel erg leuke kaartjes zo ! mooi gemaakt, geslaagde missie dus
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er heel leuk uit Gaby en de bloemen zijn goed gelukt.Weer een verslaving erbij ha,ha. Zo leuk om even te doen.

    Fijn weekend en groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn weer fleurige kaartjes!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo komen je gehaakte bloemetjes mooi van pas! Een erg leuke serie, heel vrolijk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaarten, Gaby! Mooi gehaakt.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een leuke kaartjes met de gehaakte bloemetjes Gaby - mooie inspiratie want ik haak ook wel eens een bloemetje maar gebruik ze te weinig op kaartjes.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat meen schattige kaartjes. Mooi met de gehaakte bloemen en vlinderknoopjes.

    Ik heb even een vraagje??? Met hoeveel kaarten/creaties mag je meedoen met Kaartjes Inspiratie Challenge Blog? Dat kan ik nergens terug vinden.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, dan weet ik dat in ieder geval.

      groetjes, Astrid.

      Verwijderen
    2. Daar ben ik weer!!!!
      Ik zag net op het blog van ze, dat je er maximaal 2 mag plaatsen.
      Fijne Zondag nog.

      Groetjes, Astrid.

      Verwijderen
  14. Weer super leuk en origineel Gaby!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo Gaby! Lekker bezig! Leuk is dat haken he? Leuk dat je twee hobby's gecombineerd hebt.
    Fijne dag!
    Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Hoi
    Wauw wat leuk ze zijn super vrolijk .
    Prachtige kaarten weer zo .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaarten met gehaakte bloemetjes! Weer inspiratie voor mij ;-). groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gaby,
    Leuke serie ! ik dacht eerst ik zie ze niet vliegen, maar de knoopjes zijn vlinders,
    mooie bloemen en een leuk idee.
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een leuke kaarten met de gehaakte bloemen.
    Heel leuk gedaan.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tolle farbenfrohe Karten!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Iedereen ziet ze vliegen de laatste week, hihihi!!
    Mooie kaarten en heel mooi met de zelfgehaakte bloemen en vlinderknoopjes!!!
    Super mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het zijn weer 3 geweldig leuke kaartjes Gaby...heel mooi die gehaakte bloemetjes....zo kleurrijk....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Gaby,
    hele leuke kaartjes met mooie haakwerkjes erop liefs van martine
    fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaartjes heb je gemaakt met je gehaakte roosjes Gaby ... heel leuk !
    Groetjes, fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaartjes met vlinders.
    En gezellig dat je weer meedoet met Cards en Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Gaby,

    Wat een leuke kaartjes. Ja ik haak ook graag. Heb al meerdere keertjes mijn kaartjes versierd met leuke bloemetjes en vlinders die ik zelf heb gehaakt.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat ontzettend leuk hoe je de opdracht verwerkt hebt op je kaart.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Gaby, wat een goed idee en wat zijn ze leuk!! Super...maarre let op hoor..haken is verslavend hihi...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het ziet er schitterend uit Gaby. Zelf heb ik het haken nog niet onder de knie, maar als je dit ziet krijg je toch wel zin om het te leren, het ziet er zo af uit op je kaartjes. Toch leuk dat we elkaar zo kunnen inspireren.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Zo dat heb je snel onder de knie gekregen zeg! Het ziet er knap uit en het is zeker een leuk detail op je kaart.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Knap deze gehaakte bloemen, doe het je niet na. Leuk de afwerking met vlinders. Gezellig dat je meedoet bij C&S.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Leuke kaartjes, Gaby!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen