Volgers

zondag 2 november 2014

Ik zag twee beren...

Goedemorgen!


Verrassing, ik kom vandaag ook nog ff buurten, hoe leuk vind je dat?

Vandaag is het de laatste dag dat je bij WLVC je kaartje voor de challenge kan indienen.
Ik heb al één creatie ingestuurd, en toen ik dit kaartje maakte, dacht ik: waarom deze ook niet?
Immers mag je 2 creaties indienen.

Challenge 34: alles mag

Dit is mijn inzending:


Het leuke plaatje komt uit de serie van Syta van Gelderen. 
Berelief, niet dan?

En ja, als je dan toch bezig bent...maak je net zo goed een tweede kaartje uit deze serie.


Ook zo'n schatje, toch?

Ik heb weer een paar leuke challenges gezien, dus ik denk dat ik de dag vandaag wel doorkom...:-)
Freubel je gesellie met me mee???

Fijne zondag in ieder geval en tot morgen!
Creatieve groetjes, Gaby



PS: ook zag ik dat ik weer een nieuwe volger erbij heb, hoe leuk is dat?
Hartelijk welkom en leuk dat je af en toe eens een kijkje komt nemen.

36 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes en wat een schattige plaatjes. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals je zegt, echt berelief, en heel mooigedaan, Gaby!
    En je nieuwe volger ben ik....Jij volgt mij ook al een tijdje, maar door telkens problemen met blogger te hebben, lukte me het steeds niet, om jou ook te gaan volgen te gaan volgen, maar de aanhouder wint, hi,hi.
    Tot de volgende keer, en liefs van mij, Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Karten sind wieder zuckersüß geworden, so wundervoll um die Bären herum gestaltet.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooi en geslaagd kaartje werd het !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke, schattige kaartjes heb je gemaakt.
    Ga jij maar lekker door met freubelen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke, lieve, schattige kaartjes Gaby.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig!
    Een gezellige knutsel zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee prachtige beren kaartjes Gaby...schitterend!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart!
    Fijne knutselzondag gewenst.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW Gaby, Deine Karte ist einfach fantastisch schön geworden und das Nostalgie Bärchenmotiv gefällt mir auch super gut.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat zijn dat weer 2 prachtige kaartjes Gaby....ook vintage ligt jou wel....

    groetjes en een hele fijne zondag...
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 2 prachtkaarten Gaby - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaby wat een prachtig, schattig kaartje ... hier word ik vrolijk van, mijn complimenten !
    Groetjes, fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schatje is het geworden, Gaby!!


    Hihihi, kom er net achter dat je een blog hebt , dus ik ga lekker even rondkijken!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aaah wat zijn ze leuk!!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Doe jij maar lekker nog een keer mee hoor bij WLVC....Wat een lieve kaartjes met de beertjes....vroeger had ik de hele kamer volstaan met beren hahaha....ik ben er gek op.
    Succes met de challenge, liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superleuke kaarten
    Een fijne zondag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Gaby,
    wat ben jij een bezig bijtje
    zo te zien heb ik hier al weer een paar super mooie kaarten gemist deze week
    heel mooi !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat zijn 2 hele gezellige kaartje Gaby!
    Mooie kleur stelling en wat een schattige berenplaatjes!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Gaby,

    Twee hele mooie kaartjes. Lief die beertjes.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Gaby, deine Karte ist sooooooooooo süss glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Gaby
    Het zij zeker twee berenlieve kaartjes
    Liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. die onderste vind ik erg mooi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Gaby
    Ik vind je kaarten beren lief, mooi gemaakt en deze kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele lieve kaartjes Gaby. Schitterend gemaakt!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  26. 2 prachtige kaartjes heb je gemaakt. De 2e vind ik persoonlijk de mooiste (iets minder druk). Mooie plaatjes zijn het zeker. Schitterend gedaan.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. je kaartjes zijn weer prachtig Gaby,
    wat een leuke berenplaatjes,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Enig die beren kaartjes Gaby

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Aww. These are beautiful Gaby. Very cute little bear.

    BeantwoordenVerwijderen

  30. Oh dat zijn echt super mooie kaartjes ☺

    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen