Volgers

donderdag 30 oktober 2014

Week 44...

Goedemorguh!!!


Alweer donderdag, Kerst-tijd bij Yvonne e.a.

En vandaag is het écht Kerst...zoals ik vorige week al liet weten, gaat er vanmiddag een grote bestelling van maar liefst 80 Kerstkaarten de deur uit.

Modern, CAS, vintage, voor kinderen, van alles en nog wat. 
Deze mevrouw bestelt al 5 jaar heel trouw haar Kerstkaarten bij mij, en het is telkens een feestje om ze aan haar uit te reiken.


Eén van de kaartjes die ik vandaag er tussenuit haal is deze:

(Kerstkaart 44)

Mevrouw houdt wel van dit soort plaatjes, speciaal voor haar achterkleinkinderen.

Ik ben weer heel benieuwd naar het blije gezicht van deze mevrouw.
En maken jullie me ook weer blij met die leuke reacties? Het is altijd genieten!

Fijne dag en tot morgen.
Creatieve groetjes, Gaby


41 opmerkingen:

  1. Dat zijn er veel!
    Ze zijn prachtig!
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enorme hoeveelheid kaarten Gaby, maar de mevrouw zal er vast heel erg blij mee zijn. Je kaartje wat je eruit gehaald hebt is erg mooi en echt iets voor kinderen. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 80 Karten!!! WOW! Dafür bräuchte ich Jahre ;o). Und sie sind alle wundervoll geworden. Hffe, wir sehen noch weitere Detailfotos.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een berg ! Gaby, dat is een hele klus geweest.
    Je kinderkaartje is schattig, leuk dat je weer meedoet aan 52 Weeks of..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, jij hebt niet stil gezeten. Enige kaarten heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige creaties kerstkaarten van jouw hand ...
    Zo'n kaart krijgen met kerst is toch een beetje feest hoor ...
    Fijne donderdag ... lieve en creatieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er geweldig uit Gaby. Ik kan mij voorstellen dat dat leuk is deze weg te brengen en de reactie te zien. Lijkt net een snoepkraam zo. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf Gaby!!! O zoveel. Kan me voorstellen dat je de mevrouw er erg gelukkig mee maakt!!! Zijn echt allemaal prachtig. Ik bewonder je enorm Gaby!!
    Mooie kleurtjes en soorten. Ik maak ook kaarten voor mijn moeder maar dat zijn er altijd maar een paar. Ze had laatste er 7 gekocht. Ze is dan ook zo blij en ahh, ooeehhh wat mooi. Ik, glunder glunder. Laat staan zoveel net als bij jouw!
    Heb je er zelf nu nog? Of er weer hard tegenaan voor de kerst?
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De tussen uitgeplukte, vergat ik even, is echt prachtig. Leuk plaatje inderdaad.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  9. Hoi Hoi
    Zo wauw wat een hoop kerstkaartjes en volgens mij is er geen een hetzelfde
    Daar gaat ze heel blij mee zijn .
    Ze zijn echt super van alles wat .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Meid, wat een werk! Maar hoe leuk dat deze dame ieder jaar bij je bestelt en er dan zo blij mee is. Daar doe je het voor. het ziet er super uit en je uitgelichte kaartje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje wat een werk Gaby maar het resultaat mag er zijn!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk kaartje Gaby! En 80 kaarten op bestelling... Het zweet breekt me haast uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jeetje Gaby wat een werk heb je daaraan gehad
    maar het resultaat is dan ook prachtig. Wat zal die mevrouw er blij mee zijn.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een pracht Gaby! En wat een werk maar stuk voor stuk mooie prachtexemplaren, net zoals je uitgelichte kaartje.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet dat er gaaf uit! En wat heb je daar een werk op gehad.
    Super.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag Gaby, ik ben eens op je blog komen rondkijken en heb vele mooie dingen gezien, heel leuk,

    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gaby wat een werk en hoe leuk om voor iemand 80 kaartjes te maken ieder jaar,
    kom jij je knutsel kamer nog wel uit? Geweldig gedaan...sjappoo!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gaby,

    Wat een werk om zoveel kaarten te maken maar ja je doet het met plezier anders zou je het niet doen. En deze kerstkaart is ook een leuke geworden.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kerst kaart Gaby en zeker leuk dat deze mevrouw elk jaar 80 kaarten van je koopt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ongelooflijk, dikke pluim Gaby!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dat zijn er heel wat Gaby het is weer een hele leuke die je laat zien
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk dat je ieder jaar zo'n mooie bestelling kan maken. Een lief kaartje voor een kindje heb je gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat ziet dat er profi uit! Prachtig zeg en wat leuk dat ze elk jaar bij je bestelt. Degene die je ons nu laat zien is schattig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super zo'n bestelling! Leuk dat ze ieder jaar zo trouw bij je besteld. Dat betekend dat je het in ieder geval goed doet. Lijkt me moeilijk om toch weer iedere keer verschillende kaartjes te maken.
    Groetjes grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waaaauuuw Gaby wat een prachtig kaartje (zoals ieder kaartje trouwens) ..Wat is het toch een leuke hobby hé ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi hoi Gaby...
    WOOOOOOOW 80 kaarten,
    in gedachten neem ik mijn petje voor je af!!!
    Deze kaart is erg leuk en vrolijk, ben benieuwd naar de reactie van de dame in kwestie!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Van mij krijg je een dikke pluim Gaby. Echt super dat je zoveel kaarten hebt gemaakt en dat vind ik zo knap. Het andere kaartje vind ik ook zo lief.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Gaby,
    petje af hoor ! 80 kaarten ... waar haal je de inspiratie en de tijd vandaan ... Erg mooi allemaal !
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt !!! Logisch dat deze mevrouw een lach op haar gezicht krijgt bij zoveel moois.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow, wat een hoop kaartjes zeg en allemaal verschillend ook nog! Super!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Tjonge Gaby wat een kaarten. Heel feestelijk om al die verschillende kaarten bij elkaar te zien. Wat leuk dat die mevrouw elk jaar kaarten bij je besteld. Een goed teken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow Gaby 80 kaarten ?! Leuke foto van die hele handel bij elkaar en erg kleurrijk ook ;-) En fijn dat je klant zo trouw is en steeds zo tevreden is. Groetjes,
    Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie serie kaarten Gaby, en dat ze ieder jaar bij je besteld...een groter compliment kan je toch niet krijgen.

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterend Gaby, deze mevrouw zal blij zijn met al die prachtige kerstkaarten, gemaakt door een speciaal iemand, met haar hart op de goede plaats.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Gaby,
    wat een hoop kaarten voor het goede doel! respect
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  36. O, wat een aantal. Nou mijn opgegeven aantal zal vast niet goed zijn. hihi. Het kaartje wat je laat zien is prachtig geworden en ik zie dat je ook al weer wat nieuws op het blog hebt staan. Groetjes, Nelleke DT 52 weeks of..

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Gaby,
    dikke pluim hoor voor jou
    je bent een dame met het hart op de juiste plaats
    mijn complimenten
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow!!! Zoveel kaarten!!! Daar heb je hard aan gewerkt! En wat zitten er een plaatjes tussen, zeg! Daar zal die mevrouw heel blij mee zijn! En lekker veel omzet voor Kika! Super!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen