Volgers

zondag 5 oktober 2014

Vandaag is het zover...

Goedemorgen!


Als jullie dit lezen, dan zijn wij (mijn man en ik) waarschijnlijk al in Rotterdam, én met de opbouw van de kraam bezig, óf hopelijk al met de verkoop...Wie zal het zeggen?

Deze kaartjes (en meer) zul je vandaag tegen komen op mijn kraam. Gewoon leuke, zoete, lieve beertjes; deze week nog even 'snel' gemaakt tussen de bedrijven door.





Hoog knuffelgehalte, niet?

Kom gesellie naar de AHOY vandaag, wie weet zie ik je daar...!!!

Fijne dag en tot morgen.
Creatieve groetjes, Gaby


23 opmerkingen:

  1. Veel succes vandaag Gaby.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met de verkoop vandaag. Aan je kaartjes zal zal het zeker niet liggen, die zijn enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Veel plezier met de verkoop vandaag. Je kaartjes zijn heel schattig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel sukses en goede verkoop vandaag!!!Kaartjes zijn erg lief,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes vandaag met de verkoop van je prachtige kaartjes.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige schattige berenkaartjes zijn het geworden Gaby - supermooi gedaan.
    Succes met de verkoop !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastic creations, love the most gorgeous images, brilliant designs and colours.xx


    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Hoi Gaby,

    Ik heb even een paar dagen gemist, maar ik heb je kaarten terug
    gekeken, en wat zijn ze mooi allemaal weer !
    Suc6 met de verkoop !

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Luke beren kaartjes Gaby en veel suc6 vandaag met de verkoop.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig leuk berenkaartjes Gaby...hopelijk heb je ze op dit moment al verkocht....
    En hoop dan ook dat je hele goed verkoop mag hebben....
    ook je neushoorntjes hieronder zijn ook heel mooi....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gedaan Gaby....je gaat als een speer! SUCCES vandaag!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Misschien zijn ze nu allemaal verkocht! Leuke kaartjes.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik hoop dat jullie veel gaan verkopen vandaag Gaby...aan je kaartjes zal het niet liggen die zijn prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. zie nu pas je berichtje. Je hebt prachtige kaartjes gemaakt.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Sapperdeflap alleen zo'n mooie serie met kaartjes van je.

    Heel veel suc6 vandaag

    groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby
    Zo leuk dat ik jullie heb ontmoet, ik hoop-dat je een geweldige verkoop hebt gehad, super voor je, dit zijn ook weer schatjes van kaarten.
    Ik hoop dat je ze allemaal kwijt bent.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een lieve berenkaartjes heb je gemaakt, ik vind de rozentoefjes super..
    Ik hoop dat je een goede verkoop hebt gehad,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een lieverdjes,Gaby.Hopelijk zijn ze allemaal verkocht.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen, hoop ,dat je een hoop kaartjes hebt verkocht gister!!
    Deze zijn ook alweer zo leuk!!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen