Volgers

zaterdag 18 oktober 2014

Uiltje heeft vriendje...

Een goede-alwéér-zaterdag-ochtend...:-)


Toen ik laatst het Hobbyfestival te Rotterdam draaide samen met mijn man, werd ik op een gegeven moment door hem verrast. Hij had een rondje zaal gelopen en kwam terug met 2 mooie malletjes van Marianne Design, zo lief!

Ik had ze gelukkig nog niet, maar op de één of andere manier kwam ik er ook nog niet mee uit de voeten. Totdat er een nieuwe challenge bij MD online kwam:

Challeng 114: uiltjes

Gelijk wist ik wat ik wilde gaan maken: een uiltje in het bos en ging dan ook gelijk aan de slag.

Dit is mijn inzending:


Mijn man blij dat ik de malletjes eindelijk gebruikt heb...:-) 

Dat was het dan voor deze week. Maak er een fijn weekend van en tot maandag, dan ben ik er met iets wat je misschien niet van mij verwacht...

Creatieve groetjes, Gaby



PS: Alweer een nieuwe volger, gesellie!!! Een heel warm welkom en hopelijk kunnen we elkaar blijven inspireren. Leuk dat je er bent!

41 opmerkingen:

  1. Morgen Gaby ,
    Supermooi kerstkaartje hoor , wooow hey ,
    leuk wit wintertafereeltje , fijn weekend hoor !!

    Liefs van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart Gaby. Wat een lieve man heb jij zeg !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah....een super schattig tafereeltje zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk kaartje!!!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje Gaby.
    Prettig weekend,groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief dat je zo verrast bent door je man Gaby, maar dan dan moet je er nog mee aan de slag, en dat is dan even na denken. Maar het is je super gelukt, het is een lief en warm kerstkaartje geworden, en hopelijk gaan er nu heel veel van deze kerstkaartjes volgen. Succes er mee, fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Gaby Wat een lief tafereeltje heb je ermee gemaakt.Nu ga je ze vast vaak gebruiken.

    Fijn weekend en groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is one pretty neat creation, super awesome image and loving the colour combination.xx
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi tafereeltje heb je gemaakt Gaby - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh my dear Gaby
    how gorgeous winter scene did you create
    love it
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een hele mooie kaart gemaakt!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een heel gezellig tafereeltje gemaakt, de malletjes zijn leuk !!
    fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card Gaby, I like all the die cuts the image and the papers
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wauw hij is weer kei leuk
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje met dat dorpstafereeltje,Gaby . Leuk lintje.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ontzettend leuke en vrolijke kerstkaart heb je gemaakt Gaby!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Gaby,
    Heel erg leuk je uiltje in het winterlandschap.
    Ik ben benieuwd wat je maandag laat zien hihi.
    Gezellig dat je weer met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lief winters kaartje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi hoi Gaby,
    lief van je man om je te verrassen!!!!
    mooi komt het uiltje uit op deze kaart!
    ook je cowboykaart hier beneden vind ik erg leuk!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Gaby,
    Wat een knappe kaart weer ... Een prachtig tafereeltje ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen

  21. Hoi Gaby,

    Hoe leuk is dat om zomaar door je man verrast te worden, echt leuk !
    Je kaart is ook echt schitterend, ik vind hem gaaf ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo wat een lieve man heb je! Ik ook hoor, maar dat zou hij niet snel doen!
    Je kaartje is er prachtig mee geworden.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leukerdje Gaby.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart Gabie en ja de malletjes zijn zo lief!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Gaby,
    Ik dacht dat ik jou al volgde. Maar dat was niet zo. Maar nu wel. Het is heel grappig. Onze kaarten hebben inderdaad ongeveer de zelfde stijl. Ik vind hem heel leuk geworden!
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Gaby,
    erg attent van je man! Leuke kaart, wat is het papier van MD toch leuk om mee te werken.
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke vrolijke kerstkaart Gaby!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Gaby
    hele leuke en mooie kaart
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Du hast aber einen tollen Mann! Und die Karte ist wieder wundervoll geworden, eine schöne kleine Szene.

    Viele Grüße
    GABI

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een geweldig lief kaartje Gaby...en leuk dat je zo verrast wordt door je man met 2 van die leuke stansjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterend kaartje, leuk dat je zo'n kadootje krijgt van je man. We laten ons maandag wel verrassen door jou.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een mooi kaartje !!!
    Gezellig dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

  33. Leuke kaart heb je gemaakt!
    En wat een lieve verrassing van je man.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi gezellig kaartje geworden!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen