Volgers

zaterdag 11 oktober 2014

Slakken...

Goedemorgen!


Ja, niet gewend dat ik er op zaterdag ben, wel dan? Maar ik heb voor dit weekend nog 2 kaartjes om te laten zien.

Te beginnen met deze slakkenkaart. Voor een paar weken terug was mijn vriendin 16 jaar getrouwd en ja, daar moest natuurlijk een kaartje voor gemaakt worden.

Alleen had ik één probleem...ik kwam niet weg met de tekst die ik in gedachten had én...ik had ook geen tekststempel voor een huwelijk. Dus moest ik wat anders verzinnen...


En om toch te laten zien dat het om een huwelijkskaart ging, kreeg het vrouwtje een klein sluiertje en het mannetje een strikkie om zijn nek.
Probleem opgelost, dacht ik zo...

Mijn vriendin en haar man vonden hem énig...dus missie geslaagd zou ik zeggen.

Fijn weekend allemaal en tot morgen!
Creatieve groetjes, Gaby


26 opmerkingen:

  1. This is just so perfect for a teenager Gaby. Loving the cute snails and the pink and aqua.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of hij geslaagd is Gaby,leuk hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hoi Gaby,

    Een mooi kaartje hoor ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi zo leuk gedaan hoor en goed opgelost!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was für eine süße Karte zum Hochzeitstag, ganz genial gemacht.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een lief en grappig kaartje ! leuk
    grtjs,martina
    x
    als ik een tekststempel niet heb, maak ik hem gewoon even in 'word'...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihi, wat een enige kaart is dit. Enne ik zou die tekststempel op mijn verlanglijstje zetten hoor....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk gedaan Gaby - super geslaagde kaart.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supertof kaartje Gaby! Zo leuk met die slakken en die hartjes. Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje, leuk idee met die slakjes die in het huwelijk treden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat heb je erg creatief opgelost hoor! Je kunt nu eenmaal niet alles in huis hebben (helaas...). Ik vind 'm erg schattig geworden. Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. geinig kaartje, de slakjes en het sluiertje zijn echt heel leuk,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gorgeous card Gaby, I like the sweet snails and the hearts
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi,
    wat een originele kaart Gaby ! Daar zou ik nooit aan gedacht hebben ... erg leuk ook die mini sluier ...
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt er creatief opgelost Gaby....erg leuk gedaan!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk kaartje, goed opgelost met het sluiertje en het strikkie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hihihi, grappig!!
    Een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk opgelost Gaby, 't is een mooi kaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Gaby,

    Wat een grappig kaartje. Leuk!

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je dat toch weer leuk gemaakt Gaby...zo creatief opgelost met het sluiertje en het strikje....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Woww Gaby,

    Wat heb je het creatief opgelost, ik vind je kaart prachtig!!

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk gemaakt Gaby, zo leuk met de slakken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen