Volgers

vrijdag 31 oktober 2014

Mannen...

Goedemorgen!!!


Voor vandaag 3 mannenkaartjes. 
Beetje simpel maar leuk, een malletje, leuke plaatjes van Yvonne Creations, wat touw en knopen en binnen 'no time' weer 3 kaartjes voor de voorraad, dacht ik...




Ze blijven soms lastig te maken, maar deze zijn wel aardig.
Zoals ik al zei, simpel maar leuk. 

En ze werden al snel gezien in mijn webwinkel, weg waren ze...:-)
Dus da's een goed teken!

Alvast een heel fijn weekend en morgen kom ik ook nog even langs.
Zie je dan!

Creatieve groetjes, Gaby

26 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes! Echte mannenkaarten. Leuk!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ich finde Männerkarten immer so schwer zu gestalten, aber dir ist es wieder super gelungen. Sie sind klasse geworden.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk daar doe je het toch voor. Het moeten ook geen winkeldochters gaan worden hè.
    En ze zijn ook inderdaad erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gaby,
    ik begrijp waarom ze zo snel weg waren ... ze zijn gewoon erg leuk !
    Lieve groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gaby,
    Wat een leuke serie mannenkaarten, nu kun je weer opnieuw beginnen !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel dit trio is helemaal gemaakt voor een man ... sfeervol
    Fijn weekend ... lieve en creatieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Moeilijk misschien, maar je hebt dat toch prima gedaan!
    De tweede is wel mijn persoonlijke favoriet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je mannen kaarten heel mooi.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende mannen kaartjes Gaby....blijft toch moeilijker he!
    Maar het is je prima gelukt!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend mannenkaartjes zijn het geworden Gaby - geen wonder dat ze ook meteen weg waren.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige mannenkaartjes Gaby...en fijn dat ze direkt weg waren ...dat is ook een eer voor je werk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het zijn erg leuke kaarten geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een goed teken dat ze zomaar verkocht zijn. Hoe kan het ook anders ze zijn heel mooi!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. these are fabulous Gaby, I Love the cars
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Superleuke mannenkaartjes! Ik hou ervan om ze te maken ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Gaby,
    mooie herenkaarten!
    liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. These are fantastic Gaby. I love the old cars.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Gaby,

    Ben een poosje niet langs geweest ivm nieuwe hobbykamer. Heb nu ff doorgekeken en ik geef je mijn complimenten, ze zijn prachtig!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele leuke kaarten zijn dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie mannenkaartjes, ik blijf het moeilijk vinden maar hier ... heb ik weer ideetjes opgedaan ... knap hoor Gaby !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Gaby,
    je bent niet te stoppen zeg! Leuke mannenkaarten
    groetjes, Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Erg goed voor de verkoop dusss deze mannenkaarten, mooi gedaan

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg leuke mannenkaarten Gaby.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen