Volgers

woensdag 22 oktober 2014

Kerst-krans...

Goodmorning!!!


Herken jij het ook: met 10.000 dingen tegelijk bezig zijn? Zoals ik van de week al liet zien, zit ik volop in mijn borduurwerk (en ja, elke dag wordt ie mooier...:-)), daarnaast de vlinder gepimpt die ik gisteren liet zien, en tussen neus en lippen door heb ik ook nog 2 kransen weten te maken.

De krans die ik hier laat zien, is gemaakt met allerlei stansjes.
Deze krans had al diverse doelen gehad, maar het was het telkens net niet...

Nu wou ik dan maar een Kerst-krans gaan maken, en het leverde een heel ander resultaat op, als wat ik aanvankelijk in mijn hoofd had, haha.


Deze krans is gemaakt met de mooie Kerst-sterren (1054-001 Mal 1054) en de sterretjes (Mal 031) van Olba

Je wilt het misschien niet geloven, maar ik heb 125 sterren gedraaid door de machine, elk afzonderlijk. Met de kit van Olba zijn ze bevestigd op de krans.

In het midden het mooie elfje van Marianne Design.

Verder nog wat goud band er omheen gewikkeld voor een speciaal effect.
Nooit eerder een krans gemaakt, en voor de eerste keer vind ik dit helemaal niet zo slecht, jij?

De tweede krans, een lintjes-krans vind je vandaag op Hobbyhandig.
Heel anders, maar zo leuk om te maken van al je restjes lint wat je nog hebt liggen.
Neem gauw een kijkje...

Ik zie je morgen weer, en vanaf morgen staan er voor de komende dagen weer allerlei kaartjes gepland. Dus houd dit blog in de gaten...:-)!

Fijne dag!
Creatieve groetjes, Gaby


22 opmerkingen:

  1. Gorgeous wreath Gaby
    you are prepared for Christmas time
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt enig Gaby. Alleen jij ziet voorlopig sterrentjes.....pfff 125 sterren draaien..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Gaby,
    Wow hoe mooi en wat een werk zeg, maar ... het resultaat is geweldig mooi !
    Prachtige kleuren ook ...
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt Gaby,hier zuk je vast veel plezier van hebben met de kerst.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor ik vind die op de site van hobbyhandig ook erg leuk geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is beeldig, een sierraad voor de Kerst Gaby!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Hoi Gaby,

    Het lijkt erop dat je tijd tekort komt met al je bezigheden haha, maar als ik lees
    dat je alle sterren er afzonderlijk door gedraaid hebt lijkt het wel of je tijd over
    hebt, lollll nee geintje hoor :P
    Ik vind het heel goed gelukt, ziet er super uit hoor ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hele mooie creatie Gaby,
    heel knap gedaan !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gaby
    Wat een prachtige kerstkrans, die zal straks heel gezellig hangen in je huis.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig krans is het geworden Gaby - supermooi gedaan en pffff wat een werk. Ook je krans op de hobbyhandig site ziet er superleuk uit, ideaal voor de lintjes resten.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Gaby, ich bin begeistert von Deinem wunderschönen Weihnachtskranz, sieht super aus.
    Liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is je krans geworden.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig is je kerstkrans geworden.
    lieve groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ein super schöner Kranz, die Weihnachtssternblüten passen perfekt darauf.

    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een prachtige kerstkrans Gaby....SCHITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je krans ziet er heel mooi uit, maar 125 stansjes, waar zitten die dan ??
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow Gaby wat zijn ze mooi geworden. Lekker op tijd dus ,hier is ook alles door elkaar dus herken het wel.

    Groetjes mia

    BeantwoordenVerwijderen