Volgers

vrijdag 10 oktober 2014

Herfst...

Goedemorgen!


Op het blog van WLVC wordt een herfst-vintage kaart gevraagd. Leek me een hele leuke uitdaging...
Maar zo gemakkelijk bleek dit niet te zijn.

Ik vond het juiste plaatje niet, kreeg de kleurencombi niet goed, en alles wat ik bij elkaar zocht, was het net niet. Uiteindelijk heb ik toch een kaartje weten te maken, niet helemaal vintage ten top, maar ik ga er toch een gokje mee wagen.

Immers, wie niet waagt, wie niet wint.

Challenge 33: herfst-vintage

Dit is mijn inzending:


Daar het plaatje niet veel kleur kent, moest ik het ook slechts met twee kleuren doen: het warme rood van de herfst, en het donkere, grauwe van de herfst. 

Zeg nou zelf, niet helemaal vintage ten top (denk ik...) maar wel een leuk kaartje, niet?

Bedankt weer voor alle reacties en tot de volgende keer, en da's morgen...:-)
Creatieve groetjes, Gaby


25 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt hoor Gaby,echt wel herfst.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt het mooi voor elkaar gekregen Gaby een hele mooie herfst vintage kaart heb je gemaakt. Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie herfst kaart Gaby.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart, heel mooi in deze kleur tonen!
    Groetjes Jacomijn (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar haal jij toch al die inspiratie vandaan ...
    Iedere dag een sfeervolle gemaakte kaart ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hoi
    Wat ga jij toch goed .
    Dit is ook al weer zo,n super mooie kaart .
    prachtige kleuren hoor .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje Gaby, mooi die roosjes erop. Je hebt met de weinige kleuren toch een mooi divers kaartje kunnen maken.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is stunning Gaby I love it!!!
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wundervoll, die Farben und Motive sind perfekt gewählt.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een pracht van een herfstkaart heb je gemaakt Gaby - super gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind je kaartje zo ontzettend mooi!
    Erg mooi gemaakt.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi gemaakt Gaby,
    de ene keer gaat het wat beter dan de andere,
    fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. We zijn niet altijd even tevreden over onze kaarten Gaby maar de lat kan niet altijd meters hoof liggen toch? Ik vind het een heel mooi sfeervol geheel geworden en wel of geen vintage blijft altijd een moeilijk verhaal....zelfs in ons eigen team gaat het nog wel eens mis met de voorbeeldkaarten. Gewoon proberen en meedoen....als je maar lol hebt gehad van het maken van je kaart dan is het belangrijkste doel al bereikt.
    Een heel fijn weekend en liefs van Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby, ik vind het ook niet direct ene vintage kaartje, maar toch heeft het een wat shabby-achtige uitstraling.
    Het is sowieso een heel mooi kaartje!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind het een schitterende kaart geworden Gabby.. je mag hem zo op de bus naar mij doen. Ik hou van de warme uitstraling die hij heeft.

    Fijn weekend
    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie herfstcombinatie hoor Gaby !!

    Fijne avond van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi warm kaartje Gaby

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi herfstkaartje Gaby ...het zijn toch mooie warme herfstkleurtjes....
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Moeilijk hè Gaby vintage, ik vind je kaart prachtig in deze warme kleuren.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Gaby,

    Volgens mij, niet helemaal vintage :).
    Maar toch een mooi kaartje geworden,.Leuke herfstkleurtjes.

    Groetjes,
    Sylvia.


    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind hem prachtig. Ik moest wel een paar keer kijken en zag toen dat er inderdaad een plaatje op de kaart zat. Het leek wel alsof de besjes er als embellissement bij zaten.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen

  22. Hey Gaby,

    Nou ik vind het een top kaartje geworden hoor ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen