Volgers

dinsdag 21 oktober 2014

Gepimpte vlinder...

Goedemorgen blogland,


Dank voor alle leuke lieve reacties op mijn borduurwerk. Heb gisteren weer wat contourtjes kunnen maken...:-)

Nadat ik mezelf de hele week gestraft had (zie blogpost hieronder...), vond ik dat ik zaterdagavond/nacht (was om 01.00 nog aan de plak en de knip...) wel aan de freubel mocht. 
Die dag waren mijn MDF-vlinders binnengekomen en toen bij het WLVC-blog de nieuwe challenge bekend werd, wist ik gelijk dat ik een vlinder zou gaan pimpen.

Deze laat ik dan ook meedoen aan de challenge bij:

Challenge 34: alles mag

Dit is mijn inzending:


Weer eens even iets heel anders...

En morgen ook...iets wat ik nog niet eerder gemaakt heb. Mijn laatste 'experimentje', daarna gaan we weer over op kaartjes...:-)

Tot dan, zou ik zeggen.

Creatieve groetjes, Gaby


30 opmerkingen:

  1. Hele leuke gepimpte vlinder Gaby. Mooi gedaan.
    Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Gaby,hier ga je iemand heel blij mee maken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker romantisch in die mooie vintage stijl ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie vlinder heb je ervan gemaakt Gaby.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo wat is ie leuk!!!!! Met die beren...zo schattig en ook nog eens bomvol leuke details. Supers!!!!
    Fijn dat dit mee mag doen bij de challenge van WLVC en succes.
    Liefs van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Gaby! Wat is ie mooi geworden, helemaal super en gaaf.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Good morning sweetie, this is really gorgeous, hugs Pops x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende details je raakt niet uitgekeken. Heel mooi gedaan.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt Gaby,
    je vlinder ziet er heel mooi -aangekleed- uit..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi! mooie aan gekleed !
    Leuke creatieve spullen gebruikt.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Dat is echt een schitterende vlinder geworden ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Der Schmetterling schaut wundervoll aus, toll deoriert!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gepimpt Gaby. Je bent lekker bezig!

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo dit is ook een kunstwerkje Gaby, mooie kleuren en schattig met de vlindertjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben je toch een bezige bij Gaby. Net je prachtige borduurwerk zitten bewonderen en nu weer zo'n mooi gepimpte vlinder. Jij bent ook van alle markten thuis..;p
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Gaby,
    Wow wat is dat een kunstwerkje zeg .. Die vlinder heb wel een hele tijd bekeken hoor ... wat een schitterende details en kleurenpracht ... top !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende vlinder.
    En wat een leuk plaatjes. De kleuren en de afwerking is erg mooi.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Woooow een schitterende vlinder Gaby....prachtig kunstwerkje is het geworden....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige vlinder, en zoveel moois te zien!!!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Gaby,

    Mooie gepimpte vlinder geworden.Voor een 'experimentje' zeer geslaagd.Veel leuke details. Beertjes zijn schattig.

    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat ziet je vlinder er supergaaf uit Gaby, leuk dat je mee doet met de challenge bij WLVC. Succes.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt er een mooi pronkstukje van gemaakt Gaby. Prachtige details zie ik en wat een schattige beertjes kijken mij aan!

    Groetjes Janneke GDT-WLVC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauww echte pronkstukjes prachtig
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige creatie Gaby!
    Heel lief geworden, met hele lieve accenten!
    Knap gedaan!
    Bedankt voor je trouwe deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige vlinder hoor Gaby en nog
    gefeliciteerd met je prijs hoor TOP !!

    Dolfijne zondag xxx van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je die leuk gepimpt Gaby, erg mooi totaalplaatje is het geworden, bedankt voor het meedoen bij WLVC.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen