Volgers

donderdag 4 september 2014

Week 36...

Goodmorning to all of you!!!

Van de week was ik even bij de Action, en de schappen lagen er vol mee...chocoladeletters, pepernoten en daar tegenover de kerstballen!!! Waar blijft de tijd...het is pas september...het lijkt wel of alles steeds vroeger komt. 

Maar ik heb me wel even laten gaan, want er zaten wel hele leuke bruikbare kerst-knutselspulletjes tussen, dus ik kan er voorlopig weer mee door.

En ja, het is donderdag: dus ook hier weer tijd voor een Kerstkaartje, gemaakt met één van mijn laatste nieuwe malletjes. 

(Kerstkaart 36)

Vind hem zelf wel erg leuk geworden, haha. Dus ook hier maakte ik er maar gelijk een aantal van. Immers kunnen we niet genoeg Kerst op voorraad hebben.

En tuurlijk doet dit kaartje weer mee in de Kerstronde bij Yvonne e.a.

Ga ik even 'snel' een blogrondje maken en straks weer verder met mijn to-do-lijstje!
Maar wil even genieten van al jullie moois en een heerlijke kop hete thee.

Tot morgen en geniet van de dag.
Creatieve groetjes, Gaby

33 opmerkingen:

  1. Hoi Gaby,

    Je kerstkaartje is heel leuk. Mooi kleurencombi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél erg mooi je kerstkaartje Gaby...super leuk plaatje erop ook....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is die kerstster leuk, mooi papier heb je gebruikt en een schattig plaatje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Overal zie ik kerstkaarten de revue passeren ...
    Maar de jouw is toch wel weer mooi geworden ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een schitterend kaartje heb je gemaakt met die mooie stans
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke mal en een erg leuk plaatje. Schitterend papier!
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een pracht van een kerstkaart Gaby - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart... van deze kun je inderdaad wel een aantal hebben ziet er schitterend uit.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige Kerstkaart Gaby en wat is die mal van die belletjes leuk!
    Ik heb de Kerst- en Sinterklaasspullen ook al zien liggen, voor mijn idee echt veel te vroeg maar blijkbaar stoort niemand zich er aan. Ik geniet nog liever even van dit prachtige weer hoor.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Gaby, I know, time goes so fast, I can't believe we are so near to Christmas already!
    Wonderful card, fab design and so cute!
    Mel. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart weer Gaby
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart Gaby.
    Groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die Weihnachtskarte ist wieder ganz wundervoll geworden!
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kerstkaart!
    Inderdaad schokkend in de winkels met al die pepernoten... groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi Gaby, wat een prachtig wit achtergrond papier heb je gebruikt.
    Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een gave kaart weer ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Gaby,
    Mooie kerstkaart Gaby,leuk met de rode kerstster .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hopelijk heb je genoten van je thee dat kan soms zo heerlijk zijn.
    Je hebt weer een heel mooi kaartje gemaakt .
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi kerstkaartje Gaby

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Pracht kerstkaart is dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ach...wat een leukerd weer Gaby!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Gaby, nou maandag lag er nog niks in de Action waar ik was...moet ik er toch maar weer even naar toe, want je kaartje is super! Wat is van Action?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohw, wat een dotje. En weer een kerstkaartje dat weggestreept kan worden van je lijst.
    Leuke nieuwe profielfoto. Ik weet niet of je 'm al langer hebt staan maar het valt me nu op.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kerst kaart. Leuk achtergrond papier.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schatje....heel leuk gedaan.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous card Gaby, I like the sweet image the colours and the embellishments.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou weet je bij ons in het dorp is komend weekeind feest. En traditiegetrouw liggen er op de braderie en supermarkten......pepernoten. Oei en vanavond zag ik ook gevulde speculaas, jammie wat lekker, maar het toch wel even laten liggen. je kerstkaart is weer mooi geworden en we vinden het fijn dat je weer meedoet,. Groetjes, Nelleke DT 52 weeks of

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi hoor Gaby, het papier ziet er chique uit, prachtige kerstkaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen