Volgers

dinsdag 16 september 2014

Vierkantjes...

Goedemorgen blogland!


Een nieuwe volger, welkom!!! Leuk dat je me gevonden hebt!!!
Dank voor alle leuke lieve reacties!!!

Voor vandaag een challenge-kaart, welke ik laat meedoen bij:

Challenge 112: 9 vierkantjes

Toen ik de opdracht las, wist ik gelijk: dit ga ik maken...

Dit is mijn inzending:


Gewoon lekker 'CAS'...maar leuk als mannenkaart.
Gemaakt met MD, Creatable LR0288.

En ik zou ik niet zijn, als ik niet gelijk een variant hier op maakte.
Twee geboortekaartjes, kijk zelf maar:



Het bovenste kaartje lijkt 'scheef', maar geloof me...gezichtsbedrog door al die stippen. Alles nagemeten, alles zit recht erop. Echter deze achtergrondjes gebruik ik hiervoor niet meer. 
Het tweede kaartje daarentegen vind ik persoonlijk beter geslaagd, en jij???

Gewoon ook weer lekker 'CAS', met de leuke babyvoetjes van MD, Creatable LR0305.
Geeft wel een grappig effect zo, niet dan?

Jullie boffen, morgen ben ik er ook weer...met een andere challenge-kaart...:-)
Tot dan!

Creatieve groetjes, Gaby

35 opmerkingen:

  1. Super great design using the gorgeous baby feet and all...love them.xxThe Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt Gaby,de geboorte kaartjes zijn vind ik heel mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaarten Gaby, mooie kleurcombi en materiaal heb je gebruikt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zijn mooie kaartjes, ook je vorige kaarten die ik gemist heb zijn prachtig ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk en grappig deze kaartjes, het lijken net postzegels,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk!!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk Gaby en gelijk een serie!!! mooie vierkantjes!
    Fijne dag en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaf zeg en wat een leuk idee. Ik vind ze allemaal prachtig gemaakt maar zoals je wellicht weet ben ik gek van rose en die kaart heeft mijn voorkeur haha.
    Fijne dag,liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaarten, Gaby. Vind zowel de mannenkaart als de babykaarten erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie serie Gaby, ze zijn alle 3 prachtig,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja als je dan toch bezig bent ;)....3 prachtkaarten Gaby - superleuk alle drie.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaartjes Gaby

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt met al die vierkantjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een 3 geweldig mooie kaartjes Gaby...leuke layout met die vierkantjes....alle drie echte TOPPERTJES!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw weer 3 mooie kaarten
    knap gedaan
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Gaby
    Wat zijn ze weer leuk .
    Ik vind de babykaartjes wel heel erg leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn zeker leuk, eenvoudig en vrolijk en netjes gemaakt, wat ook moet met een strak design! Handig, meteen drie voor de voorraad!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 27 vierkantjes....wat een werk Gaby!
    Het ziet er allemaal mooi strak uit.....je hebt er weer prachtige kaartjes van gemaakt!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Da hast du Vorgaben super umgesetzt. Die Karten sind klasse geworden.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow Gaby! These are all so FABULOUS!!!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Gaby. Ze zijn alle drie erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke variaties met de 9 vakjes!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Handig als je gelijk weet wat je ervan gaat maken, leuk al die variaties! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaarten Gaby.
    Leuke variaties op bedacht.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Helemaal leuk zo Gaby,hoe kom je op het idee.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Gaby,
    Jij bent lekker bezig geweest en maakt even drie vakjes kaarten, leuk gedaan.
    Gezellig dat je met onze MD challenge meedoet.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hallo Gaby,
    Wat zijn jouw kaartjes met vierkantjes leuk geworden zeg ! Echt heel mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuk kaartje, gezellig dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel erg leuk geworden Gaby.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie mannenkaart heb je gemaakt van de challenge Gaby.
    Gezellig dat je met ons meedoet!
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk om er een mannenkaart van te maken Gaby
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen