Volgers

vrijdag 12 september 2014

Mooie kleurtjes...

Goedemorgen allemaal,


Het ruikt hier zo lekker zoet, zo vanille-achtig...mmm, ik ben luikse wafels aan het bakken, en kom tussendoor even mijn blog plaatsen. Ik ben nog lang niet klaar met bakken, maar goed, dan 'rennen' we maar telkens even naar de keuken. Wij vrouwen doen toch altijd alles tegelijk, niet dan?

Op één van de blogs las ik, dat het Scr@ap Cards Challenge Blog een doorstart heeft gemaakt. Fijn voor de dames natuurlijk, maar ik kende dit blog helemaal niet en al gauw nam ik een kijkje.

De opdracht voor deze keer luidt: een kaartje maken naar aanleiding van een kleurenfoto, en ja, dat sprak me wel aan.
Dus ging ik aan de slag voor:

Challenge 66: kleurenfoto


Ik heb er een heel zoet kaartje van gemaakt, dus de kleuren zijn wat minder fel, maar volgens mij komen ze aardig overeen, kijk zelf maar:

Dit is mijn inzending:


Heel benieuwd of ik aan de 'eisen' voldoe...

En ja, als we dan toch bezig zijn, maar gelijk een tweede kaartje uit deze lijn gemaakt. Het enige verschil is dat ik hierboven de bloemen 'bol' heb gemaakt, en bij het kaartje hier beneden heb ik de bloemen 'plat' gelaten, het kan dus beide...althans...vind ik...


Zien jullie het verschil???

Geniet van deze kaartjes, geniet van de dag én geniet van het weekend.
Ik ben er zondag weer.

Creatieve groetjes, Gaby

41 opmerkingen:

  1. Nou hij voldoet prima Gaby, je hebt alle kleuren gebruikt in afgezwakte vorm en het zijn hele lieve kaartjes geworden!!! Heel leuk dat je mee doe met de challenge van Scr@p-Cards!
    Groetjes van Gerie en DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gaby,
    ik zie dat Gerie me net voor is, hihi.
    En hetzelfde schrijf als waar ik aan dacht!! Vind ze geweldig mooi beide!!
    Ik zie het verschil hoor. Ik vind persoonlijk als de bloemen wat gebold zijn wat mooier maar kan beide goed hoor!!!
    Leuk dat je ons blog gevonden heb! Welkom als nieuwe volger en leuk dat je gelijk ook meedoet met onze challenge bij Scr@p-Cards.
    Groetjes van DT lid Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Gaby ... hmmm. lekker luikse wafels ... ik ruik ze bijna tot hier hahaha !
    Wat een schattige kaartjes zeg ! Super vind ik ze en wat een kleurenpracht ... de opgebolde bloemetjes vind ik persoonlijk wel mooier, maar dat is mijn mening hé ...
    Heel veel groetjes en een fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Gaby
    Ik vind ze geweldig mooi ,en wat een schattig plaatje zit er op.
    Fijn dat je mee doet met onze challenge bij Scrapcardschallenge blog.
    Groetjes DT Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Gaby, zo mooi in die felle kleurtjes....en ook schitterende bloemen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. DELIGHTFULLY gorgeous card and image. Loving the beautiful colours used as well as the beautiful placed goodies.xx
    ♥aNNie
    The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gaby

    Wow helemaal super mooi!

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat mooi zijn je kaartjes, wel de kleuren gebruikt, maar dan wat zachter, de bloemen zijn prachtig..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk de geur van luikse wafels ...
    Je kaartjes ogen zo zomers en fris ... leuk
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige kaarten, Gaby, wat een mooie kleuren!
    Mmmh...Luikse wafels, lekker. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Gaby,
    wat zijn je 2 kaartjes heel mooi
    de kleurtjes heb je heel mooi verwerkt in een zachtere vorm
    je bloemen zijn super toppie!!
    heel fijn weekend
    en laat de wafels lekker smaken
    heel fijn dat je meedoet aan de scr@p-cards challenge
    lieve groetjes DT martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gaby
    Prachtige kaart weer .
    Wat een mooie bloementoef heb je er ook op gemaakt .
    en die kleurtjes zijn prachtig
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige vrolijke kaartjes zijn het geworden Gaby - supermooie bloemetjes bol of plat allebei super ;)
    Lekker hoor Luikse wafels.....ruikt zo lekker....heb er wel zin nu haha
    fijn weekend en geniet ervan!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van dat dolle kapsel naar 2 super lieve kaartjes waar alle kleurtjes toch in zitten, knap gedaan Gaby en die wafels......jummieeeeeeeee!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt er gelijk twee gemaakt....en volgens mij zijn ze prima hoor!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is wel een hele leuke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Eine wundervoll farbenfrohe Karte, wobei mir die Version ohne Schleife noch besser gefällt.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lekker hoor, ik ruik ze hier al je wafels jammie.
    Mooie kaart is dit geworden, ik zie echt waar je je inspiratie vandaan hebt gehaald.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Gaby. Hele leuke vrolijke kaartjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. dit zijn echt de kleurtjes die je moest gebruiken super kaartje.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wunderschön Deine Karten,tolle Farbwahl.

    LG Tinchen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 2 hele mooie kaartje Gaby, lekker vrolijk en echt mooie combinaties met deze kleuren, ze zien er beiden prachtig uit.
    Fijn weekend, Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mmm..je maakt ons lekker....!
    Prachtige kaartjes maakte je met de inspiratiefoto. Zelf bol (of verkreukel) ik de bloemen altijd omdat ik dat mooier vind. Maar niet iedereen is hetzelfde.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This is gorgeous Gaby, I really like the design
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooooo Gaby, wat is deze kaart prachtig, mooie kleuren en de bloemen schitterend.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie vrolijke boel Gaby, daar wordt je toch heel erg blij van. Jij weet het wel lekker te brengen, wafels bakken ondertussen dat je aan het bloggen bent!. Ik ben geen echte vrouw want ik kan namelijk geen twee dingen tegelijk doen, hi hii, maar ik zie jouw ondertussen wel steeds naar de wafelpan lopen, terwijl je aan het typen bent. Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. HI Gaby! This is simply BEAUTIFUL! Love all of your handmade flowers!!!

    Hope you have a lovely weekend!

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  28. SUPER mooi geworden!!!De kleuren zijn fantastisch!! Ik vind met de "bolle"bloemetjes iets leuker!!
    Waren de wafels lekker???Ik rook ze zelfs hier......,ja ik heb een groot inlevingsvermogen, hihihihi.
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Niet zo neon als op de inspiratiefoto, maar in mooie zachte tinten. Twee mooie kaartjes, echte bloemenpracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Inderdaad iets minder fel van kleur, maar de kleuren komen zeker terug, en wat zijn ze schattig...

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Gaby,

    Wat een lief kaartje en zo mooi met al die vrolijke kleurtjes word er gewoon vrolijk van als ik er naar kijk.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ze zien er heerlijk zomers uit met zoveel mooie kleuren.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Eindelijk even tijd om ook op jouw blog te komen kijken! Wat een mooie kaarten maak je! Ik vind het prachtig in die vrolijke pastel-kleuren. Persoonlijk vind ik de bloemen mooier wanneer je ze bolt, dan kom ze meer 'tot leven'. Maar voor de post is het niet altijd handig, LOL

    Liefs Lotte!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Gaby, nog proficiat met je eerste plaats met je kerstkaart bij Yvonne, gaaf om eerste te zijn weer een lekker gevoel!
    Je vintage kerstkaart uit de vorige post is echt schitterend!
    En dan deze vrolijke bloem/ vlinder kaartje n.a.v. De foto, knap gedaan zeg!
    Ik vind ze allebei super!
    Fijne nazomer week
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hi Gaby, your card is amazing, love all the gorgeous colours and flowers
    Janet xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. A stunning take on the photo inspiration. Love the flower spray.
    Hugs Desíre {Doing Life}

    BeantwoordenVerwijderen