Volgers

maandag 22 september 2014

Cadeaudoosje 8...

Goedemorgen allemaal,


Dank voor alle felicitaties, lieve en warme woorden. Dat doet goed!!!

Dan even een vraagje van huishoudelijke aard aan alle Google + volgers.
Als je een blog hebt, meld je dan aub aan als volger op mijn blog. Jullie geven soms leuke berichtjes, waar ik wel op weet te reageren, maar verder zegt Google + me helemaal niets en kan ik jullie kaartjes ook niet vinden. Ik zou het leuk vinden om bij jullie ook een kijkje te komen nemen.

Dus nogmaals: meld je aub aan als volger, dan kan ik een tegenbericht geven/volger worden bij jullie.
Hierin weet ik mijn weg wel te vinden, maar Google + blijft abracadabra voor me.
Dank je wel voor je medewerking!

En dan nu over tot de orde van de dag, maandag, cadeau-doosjes-dag.
Dit doosje maakte ik op bestelling, en de klant had één wens: paars. Het moest een feestelijk doosje worden voor een verjaardag.

Daar wist ik wel raad mee...



Paars genoeg, dacht ik zo. En dat vond de klant ook, deze mevrouw was erg tevreden.

En wat brengt de rest van de week? 
Morgen een challenge-kaart, evenals woensdag, donderdag is het Kerst, vrijdag een challenge-kaart en zaterdag 2 kaartjes, gewoon zomaar.

En in die tussentijd blijven we lekker doorgaan met van alles en nog wat...
Knutsel je gesellie mee?

Fijne dag/week en tot morgen!
Creatieve groetjes, Gaby




34 opmerkingen:

  1. Je doosje is een echt kunstwerkje ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jemig, slaap jij nog wel als je zoveel creaties maakt? (-_0)
    Prachtig doosje.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Wat een super lief doosje, erg mooi gemaakt ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig doosje! Leuk dat je dit zo in opdracht mag maken en de wens is zeker gelukt ;-)

    en WAUW, wat ligt er nog veel kaarten in het verschiet!!! Wanneer maak je dat allemaal.... Pfff.... Maar ik ga vandaag wel lekker met je mee knutselen :p

    Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Missie geslaagd! Een supermooi doosje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het doosje is geweldig en wat betreft Google + ik snap er oon de ballen van veel liefs nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig doosje ,leuk hoor die kleur.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Gaby
    Wat een prachtig versierd doosje, heel erg lief.
    Gefeliciteerd nog met je nieuwe uitdaging bij Olba, hardstikke leuk voor je?
    Lieve groetjes. Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig paars doosje, mooie bloemen ..lief plaatje ook,
    Fijne dag,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend doosje heb je weer gemaakt Gaby - zo prachtig mooi.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O Wat een schatje Gaby, prachtig!
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een bloemen pracht Gaby!! je missie is geslaagd hoor!!
    Fijne dag en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig doosje en een mooie bloemen toef heb je erop gemaakt.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is weer een prachtig cadeaudoosje Gaby!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je hebt weer een mooi doosje gemaakt en bewerkt Gaby.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een kunstwerkje Gaby, mooie bloemetjes heb je gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. het doosje ziet er prachtig uit, een echte bloemenzee !!
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. So wundervoll gestaltet, gefällt mri wieder sehr gut!

    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oei , heb er precies weer veel gemist ..... Sorry dat ik niet eerder op bezoek kwam.
    Vind deze super. Kleuren ,bloemen alles past perfect.
    Vele groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi cadeaudoosje Gaby en nog gefeliciteerd met de samenwerking met Olba.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend cadeaudoosje. lekker fleurig en heel mooi met de bloementoef.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig doosje weer Gaby....super mooi!!!!....opdracht geslaagd.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. So beautiful Gaby, I like the adorable image and all the gorgeous flowers.
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een mooi vrolijk doosje Gaby. Een leuk cadeautje. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig doosje en gefeliciteerd dat je met Olba mag samen werken hartstikke fijn voor je!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wow Gaby, ook dit is weer een prachtig doosje in wel héle mooie kleuren.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Superleuk doosje Gaby! En het google + ....als je erop klikt dan zie je en bericht van iemand waar het blogadres in staat. Gen idee of mensen via Blogger dan volger kunnen worden...afwachten dus!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Gaby

    Allereerst je Doosje. Die is weer uit de kunst, mooi hoor!
    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig doosje weer en al het andere waar ik nog niet bij gereageerd heb zie ik allemaal wel hoor. Maar ik moet keuzes maken en kan niet altijd reageren omdat ik anders heeeeel weinig tijd over heb om te knutselen. Hopelijk begrijp je dit, maar kom zoveel mogelijk reageren hoor.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik hou altijd erg van paars op kaartjes/doosjes dus ik vind deze echt SUPER!!!

    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen