Volgers

vrijdag 26 september 2014

50 jaar getrouwd...

Goedemorgen!!!


Gisteren waren de ouders van mijn vriendin 50 jaar getrouwd, en ja, daar hoort natuurlijk een kaartje bij. 

Ik heb het kaartje zo weten te maken, dat ik het mee kan laten doen aan 2 challenges, en wel:

Challenge 40: denk roze

én

Challenge 11: Yvonne Creations

Dit is mijn inzending:


Het is een voorbedrukt borduurpatroon van Foliart.
En de rest moge duidelijk zijn, roze roze en nog eens roze.

Ik denk dat dit kaartje bij hen wel heel goed in de smaak is gevallen.
Wat denken jullie???

Bedankt weer voor het langskomen, bedankt weer voor alle reacties!
Tot...morgen!

Creatieve groetjes, Gaby


33 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig. Mooi geborduurd ook.

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Gaby,

    Roze is toch wel mijn favo kleur,
    dus ik vind het zeker een mooie kaart ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker weten dat die in de smaak zal vallen, vind hem zo schattig!
    Alvast een gezellig weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heerlijk en gezellige kaart ...
    Dat ze nog lang tezamen mogen blijven ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief kaartje, en Yvonne-plaatjes doen het altijd goed. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je roze borduurkaart is prachtig!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk en lief kaartje en leuk die hartjes erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is een schattig kaartje, lief plaatje en zo lekker zoet,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Gaby,mooie kleurtjes en een mooi borduurwerk.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow wat een super mooie kaart. Dankjewel voor hetmeedoen met de challenge bij creaine.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Gaby
    Heerlijk dat Roze ik hou ervan hoor .
    Prachtig borduurwerk
    een hele mooie kaart daar waren ze vast blij mee.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Gaby
    Mooi geborduurd, prachtig is dit patroon en zo heerlijk roze, ook nog een plaatje van Yvonne, het is een super mooie kaart.
    Dank je wel voor het meedoen aan Ons borduurkaartenblog en Creaine challenges.
    Lieve groetjes, Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik denk Gaby dat het kaartje zeker in de smaak zal vallen ! Prachtig romantisch kaartje !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is gorgeous Gaby, I like the image the colours and the stitching
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die Karte zur goldenen Hochzeit ist traumhaft schön geworden, so passend gestaltet.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterend kaartje Gaby - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Gaby
    heel mooi kaartje
    ook je vorig post bewonderd hele mooie kaartjes wat ben jij een bezig bijtje
    mijn complimenten
    fijn weekend
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje zo met het borduurwerk er op.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje! Dat gat zeker in de smaak vallen!
    Superknap geborduurd!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Gaby wat een schattig kaartje. Heel prachtig patroon en lieve kleuren. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Martje en trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig kaartje!
    Mooi geborduurd, een lief plaatje en lekker zoet, helemaal super!!!

    Ik zit in de blommekeskaarten op het moment, had bijna niks meer op voorraad kwam ik achter dus weer een extra reden om flink aan de slag te gaan.

    Liefs Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een top kaartje!!

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges en veel succes!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig is je kaartje met mooi borduurtje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heeeeel erg mooi kaartje voor een gouden huwelijksjubileum Gaby.prachtig geborduurd weer..en ik weet wel zeker dat het in de smaak gevallen is...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is ie mooi.
    Bedankt voor je deelname bij Creaine.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig geborduurde kaart.
    Bedankt voor je deelname bij ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen