Volgers

donderdag 28 augustus 2014

Week 35...

Goedemorgen blogland!


Welkom nieuwe volgers: leuk hoor!!! Ik hoop dat mijn blog jullie mag blijven inspireren.

It's Christmas time today, en wel bij Yvonne e.a.

En daar het de laatste donderdag van de maand is, laat ik dit kaartje ook meedoen aan de challenge.
De opdracht is: gebruik een plaatje, afbeelding of een digi.

Ik zag dat er in het prijzenpakket vellen zitten van Yvonne Creations, dus vond ik het wel leuk om mijn kaartje voor vandaag er op aan te passen...

Dit is  mijn inzending...

(Kerstkaart 35)

Het blijven zulke leuke plaatjes om te gebruiken. Ik heb het designpapier aangepast aan het achtergrondje van het plaatje. En verder de kaart heel rustig en simpeltjes gehouden. 

Dat was hem weer voor vandaag. 
Morgen ben ik er weer met twee vrolijke creatieve mannen...

Tot dan en een fijne dag!

Creatieve groetjes, Gaby


39 opmerkingen:

  1. Een roze kerstkaart die ik echt prachtig vind ...
    Eens iets anders dan de klassieke kleurtjes ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aww gaby he is just the cutest!!! Beautiful christmas card Hun
    Hugs
    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig de polka dots en het rendiertje Gaby.
    groetjes, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eindelijk zie ik een blog en kan ik je volgen Gaby, dat heb je wel verdiend na al dei trouwe berichtjes die je altijd achterlaat en wat een schat van een kaartje is dit!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaby en of ik inspiratie vind bij jou ... schitterend kaartje weer met hele prachtige kleurtjes ...
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw....Gaby....wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt zeg!
    Schitterende kleurtjes en het plaatje is zo leuk.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje zeg, prachtig.
    Liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn idd leuke plaatjes van Yvonne. Je hebt er een vrolijk kerstkaartje van gemaakt!
    Ik zie opeens een andere Gaby, leuke profielfoto hoor. Heb je je haar nu helemaal kort geknipt?

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi je kerstkaartje Gaby en wat een grappig plaatje heb je erop gemaakt....TOP!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie en vrolijke kaart! leuk dat je zulk bijpassend designpapier hebt gebruikt! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En jij hebt dit gewoon even gedaan vanmorgen nog, wat geweldig is dit Gaby. Leuk plaatje heb je erbij gebruikt. Leuk dat je mee doet met de challenge van 52 weeks off..........groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke kaartje met een schat van een plaatje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuke kaart, Gaby!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is een hele leuke kerst kaart Gaby ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje! Leuk dat de pootjes net over de rand piepen!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die Karte sieht wieder klasse aus.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Just darling Gaby, what fun papers and love the 3-d reindeer.

    Hugs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Gaby, lief kleurtje ook!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super lief kerstkaartje!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een leuke kerstkaart. Lekker vrolijk door het roze.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie en superschattige kerstkaart.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Allereerst Gaby wat heb je een ontzettend gaaf kapsel!! Het viel mij gelijk op een andere foto. (Of ben ik nou echt gek?!) Maar oud of nieuw, het staat je echt te gek (ik ben altijd kapster geweest ;) ). Maar nu over je kaartje...Ook deze is erg leuk! Ik vind het plaatje ook zo schattig!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een super leuke kaart is dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Gaby,
    wat een schatje
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het is weer een prachtige kerstkaart met een geweldig leuk plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Gaby,
    deze vind ik echt een toppertje! Supergaaf!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schatje!!! Ohh enig en ook mooie stanzen voor de teksten..
    Ga hem gelijk pinnen,
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Lief kaartje in hele mooie kleurtjes,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kerstkaart Gaby!
    Heel leuk gedaan met het rendier.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Och wat een schatje. Zal ik mijn adres geven? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Thanks for letting me know about the Yvonnes Creations images, they're so adorable. This one's so cute too! xx

    BeantwoordenVerwijderen