Volgers

donderdag 21 augustus 2014

Week 34...

Bonjour!!!


Gisteren ben ik aan het 'spelen' geweest met mijn nieuwe Kerstmallen, en toen ik een aantal kaarten af had, kon ik eigenlijk geen keuze maken welke ik vandaag zou plaatsen op mijn blog.


Dus heb ik een ienie-mienie-mutje gedaan en deze kaart kwam eruit:

(Kerstkaart 34, beetje scheef gefotografeerd zie ik nu...)

Maar bij deze kaart hoort ook een tweede variant, dus vooruit...voor vandaag maar liefst 2 Kerstkaartjes...

(Kerstkaart 34A, die gelukkig wel recht gefotografeerd is...haha)

Wat zijn ze toch leuk de nieuwe mallen van Marianne Design. 
En mijn overige kaartjes, die hou je zeker tegoed...immers hebben we nog 18 weken te gaan voor Kerst.

Deze kaartjes doen natuurlijk weer mee aan de vrijwillige Kerst-ronde van Yvonne e.a.

Dan nog een heel hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, helemaal gesellie!!!

Tot morgen, met de laatste 4 kaartjes van deze week.
Fijne dag en creatieve groetjes, Gaby

33 opmerkingen:

  1. Aww gorgeous christmas card gaby that owl is adorable :)
    Hugs
    Vic x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou dat zijn gezellige kerst kaarten toppie.

    Liefs jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kerstkaartjes, leuk idee om de "kerstballen" stans als basis voor je stempels te gebruiken,fijne dag..
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En leuk zijn ze Gaby...de nieuwe materialen zijn idd leuk en je hebt er gezellige kerstkaarten mee gemaakt. Ik moet nog beginnen...komt goed ;p. Ben benieuwd naar de rest. Fijne dag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi GAby,

    Ja, nieuwe materialen is altijd leuk om mee te werken, hé. Zelf wacht ik ook nog op een paar leuke bestelde spulletjes, die elke moment kunnen aankomen. Je kaartjes zijn weer super mooi. Ik zou ook beter wat kerstkaartjes maken want, ik heb er nog veel te weinig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind beide kaarten erg leuk geworden, Gaby.
    Nog een fijne donderdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je leuke kaarten gemaakt met je nieuwe mallen Gaby!

    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weet je ik vind ze alle twee even mooi ...
    Fijne donderdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten, leuke embossing achtergronden ☺
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supercute uiltjes en ze komen op je mooie kaartjes goed tot hun recht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hihiiii, stiekem toch 2 kerstkaartjes. Ik snap het wel hoor, want ze zijn allebei super leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha Gaby hele leuke kerstkaartjes zijn het, ik vind de embossingachtergrondjes ook heel knap ... Vol spanning kijk ik al uit naar je volgende kaartjes ....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bonjour Gaby!
    Wat ben je toch een actieveling...alweer nieuwe!! GAAF GEDAAN!!
    Groetjessssss Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn allebei super leuk Gaby. Mega schattig die uiltjes.
    Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze gaaf Gaby, leuk met embossingachtergrond ook, je bent wel heel erg actief, prachtige kaarten weer.
    Liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh die kerstballen mal heeft wel een wow factortjes zeg! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous Christmas Cards Gabby, love the embossing folders and gorgeous images used..love them.xxx♥aNNie The Journey is the Start

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaarten Gaby.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wunderschöne Weihnachtskarten und die Motive sind auch so süss.
    Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kerstkaarten die mallen zijn inderdaad zo leuk. Ben benieuwd naar de andere kerstkaarten...
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij gaat ook als een speer Gaby....je tovert zo weer 2 prachtige kerstkaartjes tevoorschijn...vooral de stempeltjes zijn super leuk....

    PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het zijn schatjes, dat doe je goed! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een super leuke afbeeldingen en mooie kaartjes Gaby.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. weer hele mooie kaartjes Gaby,
    fijn dat je weer meedoet, liefs Ans
    DT 52 weeks of...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Die Karten sind wundervoll geworden, ich mag die Eulenmotive so sehr und du hast sie absolut perfekt coloriert.
    Viele Grüße
    Gabi

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hele mooie en schattige kaartjes Gaby,
    lieve groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat zijn ze mooi!!!
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Gaby, nou, deze twee kaartjes zijn weer helemaal leuk!
    Mooi stempelafdrukjes en de embossingfolder is ook gaaf.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Twee prachtige kerstkaarten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Enig met die uiltjes je hebt weer goed je best gedaab Gaby

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kerstkaarten heb je gemaakt.
    Geloof dat ik zelf deze mal ook nog ga kopen want hij is wel erg leuk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Twee leuke kerstkaarten zijn dit weer Gaby. Leuk ook de stempel in het midden van de bal. Het is inderdaad een hele mooie mal, en dat hij scheef is gefotografeerd is je vergeven hoor!! Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen